Bilinmeyen numara: Akın... Eğer beni sevmezsen açık açık söyle olur mu?
'01:00'Bilinmeyen numara: Çünkü ben şuana kadar sevilmedim sadece 3 kişi tarafından değer verildim.
'01:00'Bilinmeyen numara: Biri abim diğerleri kardeşim dediğim kişiler...
'01:03'Bilinmeyen numara: Ve eğer, sen bana sadece değer verip aşık olmazsan belki... Boşver.
'01:03'Bilinmeyen numara: Bir beyaz güldü zaten seninle tanışmamı sağlayan.
'01:04'Bilinmeyen numara: bildiğin veya bilmediğin şey ya da bilmen gereken... Beyaz gül ayrılık demek.
'01:04'Bilinmeyen numara: Biz zaten olamayız, gül bile birbirimize aşık olmadan ayrılmamızı gösterdi.
'01:06'Bilinmeyen numara: Hadi, engellemek istersen beni engelle. Ama unutma ben seni çok seviyorum.
'01:06'Bilinmeyen numara: Hemde benim moru sevdiğim, senin siyaha verdiğin önem kadar...
'01:06'Akın: Öncelikle... Biz sevgili olmayacağız diye bir kanun veya söz yok.
'01:20'Akın: Evet... Belki bu işin sonunda sana aşık olacağım belki olmayacağım.
'01:20'Akın: Ama bu daha yolun başındayken seni engelleyip yokmuş gibi davranmam... Sana ve sevgine saygısızlık.
'01:20'Akın: Ve emin ol...
'01:21'Akın: Yolun sonunda mutlu olacağız nasipte varsa.
'01:22'Bilinmeyen numara: Teşekkür ederim, istersen Mor diye kaydede bilirsin...
'01:25'Akın: Peki.
Biraz beklediğimde asrından mesaj geldi.
Asrın: Uyudun mu?
Normal mesaj olarak atmıştı şimdi diyeceksiniz ki birde anormal mesaj mı var, tabiiki yok ama.. Hani whatsapp değil de diğer 'mesaj' uygulamasından.
Cevap vermediğim için ikinci mesaj geldi.
Asrın: Cevap vermediğine göre uyuyorsun..
Telefonu kapattım zaten Akın mesaj atmazdı, kısa mesaj atıyorsa uykusu var demekti tabii bazen.
Gözlerimi kapattığım an odamın kapısı yavaşça açıldı, içeri Asrın girdi ve yatağımın boş kısmına oturdu.
"Sana hiçbir zaman değer vermediğini düşünüyorsun." Evet öyle ama bunu hiçbir zaman anlamadın.
"Ama ben her zaman sana değer verdim, ayak bileğini incittiğin gün hastaneye gittiniz ya... Siz gelene kadar ağladım kendime küfür ettim." Burun çekti. Ağlıyor muydu?
"Ağlıyorum.. Çünkü hiçbir zaman abi gibi davranamayacağım." Dedi ve saçımı öptü.
"Sana neden sen yokmuş gibi davranıyorum biliyor musun?" Bekledi sanki bende cevap ister gibi.
"Ah unuttum sen uyuyorsun. Çünkü... Asır ben her zaman babam tarafından eziklendim. Babamız diyelim. Bende Asirden çıkarmaya çalıştım. Olmadı. Asrinden çıkarmaya çalıştım. Olmadı"
"Ve benden çıkardın." Sesim ile şaşırdı ve öylece bakakaldı.
"Uyanık mıydın?" Kafa sallayıp doğruldum.
"Evet. Özür dilerim abi." Güldü.
"Evet şimdi herşeyi öğrendin, neyse bekle." Diyip ayağa kalktı odadan çıktı o sıra mesaj geldi.
Akın: Ben Mor diye kaydettim seni o zaman sende Siyah diye kaydet. İyi geceler Morgiller...
~
Nihahaha size hitap şeklim Akın tarafından Asıra verildi... Ama o sizin hitabınız.Sizi seviyorum Morgiller..💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR
Teen Fiction"Dünyama hoşgeldin uydum." ~ Başlama tarihi: 9 Mayıs 2020 Bitiş tarihi: × #17ali #24can #1asır #6akın 15 Haziran 2020 #12sinan #6asrın #46siyah