# 18 #

2.1K 132 48
                                    

"Ne zamandan belli yazıyor bu sana? Seni nereden buldu? Telefon numaranı kimden aldı? Hadi bizim okulda görüştünüz mü? Yavşadı mı? İleri geri konuştu mu hepsini ama hepsini açıkla! 10 saniyen var Asır!" Derin nefes aldım. Ve konuşmaya başladım.

"Kaç gün olduğunu bilmiyorum arada mesaj atıyordu. Telefon numaramı kimden aldığını bilmiyorum. Bizim okulda değil, olsa bile görüşmedik. Mesajlar da yavşadı. Hatırladığım kadarıyla ileri geri konuşmadı." Asir ayakta ben yatağında oturmuş konuşuyorduk.

"Bana neden demedin? İkinci kez oluyor bu Asır! İkinci kez!" Dediğinde ofladım, elleri saçlarına gitti ve çekti.

"Asır oflama! Akın ile konuşuyorsunuz tamam! Ama bu defa o hatayı yapmana izin vermicem!" Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Bugün günlerden Cuma, iki gün sadece iki gün ortadan kaybolacaksın ve biz herşeyi ayarlayıp seni 2 gün veya daha fazla gün sonra buraya getireceğiz. Ve numaran da değişecek." Dediğinde kafamı salladım.

"Annem geldi aramızda 3-4 ev var, karşılaşırsan konuşma. En azından bunu yap." Diyip odasından çıktı, elimde olan telefonuma baktım ve yavaşça odadan çıktım.

Odama gittiğimde aşağıdan gelen  kum torbasını yumruklama sesi ile gözlerimi kapatıp 3-4 dakika dinledim, sonra diğer hattımı takıp Akına yazdım.

Mor: Huuu! Komşu?!

Siyah: Ne var amk?

Mor: Naber aq?

Siyah: Benim hakkımda ne biliyorsun?

Mor: Genel şeyleri işte.

Siyah: Ne mesela?

Mor: Mmm... Mesela kolunda venüs yazıyor ve anlamı aşk. (😉)

Mor: Emre ve Salih'e ne kadar sert olsanda onlara birşey olmasından korkuyorsun.

Mor: Abinle aran kötü, arada kavga ediyorsunuz. Ama hemen olmasa da barışıyorsunuz.

Mor: Şu aralar sürekli Asıra mor diyorsun ve bunu söylerken gülümsüyorsun.

Mor: Asıra değer veriyorsun, ağladığında hemen yanında oluyorsun.

Mor: Daha ne yazabilirim? Bilmiyorum.
Görüldü.

Siyah yazıyor...

Siyah: Bunları sadece bir kişi
biliyor? Sen nereden
biliyorsun?

Mor: Görüşürüz. Hoşçakal.

Telefonumdan hattı çıkarıp diğer hattımı taktığımda içeri Asir girdi, ne zaman aldığını bilmediğim hattı bana uzattı.

"Bunu bir zamanlar trol için kullanıyordum numarasını değiştirmiştim 2-3 ay önce al sen kullan." Hattı aldığımda dolabımı gösterdi. "Kıyafetlerini hazırlamalısın." Kafamı salladığımda odamdan çıktı. Bende eski hattımı kırıp yeni hattımı taktım.

##

Akşam saat on gibi şehir dışında ki dağ evine doğru yol almıştık, Mertten bu kadar korkma sebebleri bir sıralar bana zarar vermeye çalışmasıydı. Sonra bir anda ortadan kaybolmuş annesine öldü haberi gelmişti. Bizde rahatlamıştık ama şuan... Tekrar başa dönmüştük. O zamanlar Ege ile arkadaştık ama oda peşimi bırakmıyordu fakat o iyimser yaklaşyordu sıkmıyordu.

Canın anonim işinden de haberim yoktu geldiğimde sormalıydım kesinlikle. Sinanın da yeni aşkına bakmam lazımdı. Aliyi de fazla ihmal etmiştim onunla da bir gün geçirmem lazımdı. Bunlar dışında Asrın ile iyileşiyordu durumumuz. Asir ile bi öyle bi böyleydik. Asrin ile mükemmeldik.

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin