Cumartesi günü sadece odamda oturmuştum. Pazar sabahıydı, bileğim daha iyiydi. Üstüne bassam bile acımıyordu, kahvaltı bu yüzden rahat hazırlanmıştı.
Üstümde siyah eşofman, mor geniş desensiz uzun tişört ayakkabı olarak ise beyaz adidas vardı.
Zeytini masaya koyup aşağı kattan başlayarak odaları gezmeye başladım. Salon katında oda yoktu, ev üç katlıydı ama ön bahçeden iki katlı arka bahçeden üç katlı gözküyordu, nasıl oluyordu inanın bende bilmiyorum.
İkinci katta Asrin, Asrın ve Asir ya da tüm abilerimin bulduğu kat olduğu için direk ilk kapıyı açtım.
Asir yastığında yastığa sarılmış uyuyordu, yanına gittim. Saat 10:00 filandı. O uyanmasın ya.. Battaniye ile üstünü örttüm, yarı çıplak uyuyordu. Üstü vardı altında ise eşofman filan.
İkinci odaya girdim Asrında uyuyordu, o ise spor atleti ile uyuyordu. Oda uyanmasın ya... Onunda üstünü battaniye ile örttüm.
Üçüncü ve son oda Asrindi. İçeri girdiğimde tişörtünü giymiş saçına şekil veren abimi görünce gülümsedim. "Günaydın."
Bana dönüp şirince güldü. "Günaydın güzelim, diğerleri kalktı mı?" Gülümsedim.
"Kıyamadım sonra onlara hazırlarım gel beraber yapalım kahvaltı." Yanıma gelip kolunu omzuma attı, mutfağa gidip kahvaltı yapmaya başladık.
"Asrın ile düzeldiğinize sevindim." Kafam ile onayladım, Asrin tekrar konuşmaya başladı.
"Yalnız dün sinana nasıl sinirlendirdi." Kahkaha atmaya başladık bir anda, zar zor konuştum.
"Asır aşkım diyince yakasını tuttu ya ahahahaha sonra ahahahha sinan ona ahahahaha hanzoların kralı dedi ya ahahahahah." Daha çok gülmeye başladık.
Asrın ayağını sürüye sürüye ilerledi, bir bardak su doldurdu içti. Saçlarını eliyle dağıttı ve konuştu. "Günaydın."
"Günaydııın." Gülüp masaya oturdu, ekmeğine peynir koyarken konuştu.
"Neye gülüyorsunuz bu kadar?" Asrin ile birbirimize baktık, Asrin ve ben aynı anda konuştuk.
"Ev."
"Okul." İkimizi de baktı, iç çekti ekmeğini ıstırdı, çayını içti ve konuştu.
"Toparlayın meseleyi anlatın bana." Sinan'ı anlatmaya başladığımda gülmeye başladık tekrar.
Asir girdi mutfağa, üstünde tişört veya atlet yoktu yarı çıplaktı, bize baktı ve göz devirdi. "Malsınız, simit neden almadınız?" Asrin ve Asrın şaşkın şaşkın konuştu. "Harbi lan simit yok."
"SİİİMİİİİTÇİİİİ!" Bahçe kapısından Sinan, Can ve Ali girdi. Sinan Asirin yarı çıplak olduğunu görünce gözlerini pölerddi.
"O neydi gı?" Asir korku ile bana döndü ve eli ile sinanı gösterdi.
"Bu gay mı?" Herkes gülmeye başladığında, sinan tişörtünün yarısını açıp karnını gösterdi.
"Asir aşkım bende kas yok. Yarısını bana mı versen acaba?" Asir havada uçup, Sinana yumruğu yüzüne indirdi.
"Ulan it! Kız var kız!" Ali, Asire dönüp alayla sırıttı.
"Asir neden üstünde tişört yok? Kız var burada!" Asrın sinirle ayağa kalktı ve bana şehadet parmağını salladı aynı zamanda konuştu.
"Bana bak bücür, sinana fazla yakın olmuyorsun aşkım filan demiyorsun. Valla döverim." Herkes gülerken Asir konuştu.
"Aramızda gay olan var, ben bir tişört giyip geleyim." Hızla mutfaktan çıktı.
×××
Mor: Naber?
Akın: İyi senden?
Mor: İyi, ne yapıyorsun şuan?
Akın: Kulaklık taktım ama müzik dinlemiyorum.
Mor: Neden? Manyak mısın?
Akın: Hayır bebeğim, başında benim ki gibi iki salak olsa ve car car konuşsa eminim aynısını sen yaparsın.
Mor: Anladım.
Mor: Herneyse yarın okulda görüşürüz.
Akın: Sen beni göreceksin ben seni değil sjsjsjsj
Mor: haklısın galiba sjsjsj
Akın: neyse, ben şu Emre ve Salih mallarını döveceğim.
Mor: O zaman hoşçakal.
Görüldü.~
Sinana ayrı düşüyorum diyenler +1
Asrına ayrı düşüyorum diyenler +1
Asire ayrı düşüyorum diyenler +1
Asrine ayrı düşüyorum diyenler +1
Bişey diyim mi aga?! Ben bile arada "bu isimleri düşünürken çok zorlandın nı yağmur?" diyoruö sjsjs
Sizi seviyorum Morgiller💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR
Teen Fiction"Dünyama hoşgeldin uydum." ~ Başlama tarihi: 9 Mayıs 2020 Bitiş tarihi: × #17ali #24can #1asır #6akın 15 Haziran 2020 #12sinan #6asrın #46siyah