# 21 #

1.9K 128 26
                                    

asıraydoğan00 ve +500 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

asıraydoğan00 ve +500 kişi beğendi.

asiraydoğan00 bulduğum zaman bitireceğim kişiler var sadece bekleyin.

Bu gönderi için yorumlar kapatılmıştır.

♡ Aynı Gün Asrin gil
gittikten sonra ♡
(Ufak bilgi: Cumartesi
günü)

Asirden..

Asrin gil gittiği gibi Asırla mutfağı toplayıp salonda ki koltuklara oturduk. Gerim gerim gerilmiştim. Asır yerinde rahatsız gibi kıpırdandı ve konuştu. "Abi noldu ?"
Ellerimi yumruk yapıp geri açtım ve arkama yaslandım. Acaba diyeceklerimden sonra ne tepki verecekti?

"Asır, biliyorsun-ki bunu söylemekten dilimde tüğ bitti-annem burada. Bende bir karar aldım ve bunu yapmadan peşini bırakmayacağım bu işin." Diyip durdum. Gözlerime baktı ve gülümsedi. "Abi kasma bu kadar."

"Asır buradan çıkıp eve geçtiğimiz gün sen ne zaman istersen annemle konuşmanı istiyorum. Ben artık o kadının eskiden sana yaptıklarını düşünerek kafayı yemek istemiyorum. Eğer istersen..." Gülümsedi. "Tabii ki abi annemle konuşmak hakkım ama hemen affedemem. Sonuçta ben küçücük bir bebekken bilmeden yaptığım birşey yüzünden böyle yapılması.. Bilemiyorum."

Anlayışla kafa salladım, "Bak Asır ben sana barış, affet demiyorum. İster affet istersen yüzüne bakma. Sadece tek diyeceğim şey kararın ne olursa olsun arkanda kimse olmasa bile ben varım. Eskisi gibi olamasakta önceden başın belaya girdiği zaman arkanı toplayan asirim ben. Kırarım, dökerim, bazen paramparça ederim ama sonra tamir ederim yaparım bilirsin. Eğer annemi affetmediğin sıra-zannetmiyorum ama-Asrin gil küserse sizi barıştıracağımı bil ama bana bir söz ver. Asla yılmayacaksın."

"Söz abi. Ben yılmam." Diyip elleri ile oynamaya başladı sonra gözlerini ellerine çevirip konuştu. "Sen ve diğer abilerimin gönlü var mı peki Akın'a?" Kaşlarımı çattım. Oğlum bu aileye 4.bir kıskanç erkek fazla.

"Benim gönlüm yok ama diğerlerini var. Benim gönlüm neden yok hemen açıklayayım, 4 erkekle başa çıkmak kolay olmaz." Dediğimde kafasını kaldırıp ışıl ışıl gözlerle bana baktı. "Barışacak mıyız?" Göz kırptım.

"Benden kurtuluş yok sağa."

»»————>♡<————««

Saat altı buçukken çalan kapı ile salonda oturan iki kardeşin gözü oraya kaydı, Asir ayağa kalkıp kapıyı açtığında bilgisiyarı taşıyan Asrini görünce gülümsedi. Sinan ise elinde ki modem ile geliyordu, Asir kaşlarını çatmış Sinan'a bakarken Asrın konuştu.

"Ben nasıl bağlanacağını biliyorum, boşuna internetimiz gitmesin diye getirdik. Yalnız fikir tamamen Sinan'a ait." Asir alayla gülüp kafa salladı. Arada çalışıyordu şu Sinanın aklı.

Herkes içeri girince Asır -önceden buraya çok geldikleri için ders çalışma odası olduğunu biliyordu-çalışma odasına yönlendirdi. Kapıyı açınca onları dört çalışma masası karşıladı.

Asrın, Asrin, Asir ve Asır gülümseyerek masalara bakarken hepsinin aklına tek bir anıları gelmişti.

Asrin gil daha on bir Asır ise çok yaşındaydı. Hepsine yüklü miktarda ödev verilmişti günlerden Cumartesi olduğu için rahat rahat yapıyorlardı. Aralarında ki en panikli Asırdı. Proje ödevini Salı günü teslim edecekti ama bitirememişti. Ödev mevsimler hakkında iki sayfalık bir yazıydı Asırın son bir paragrafı kalmıştı ama yazacak bulamıyordu, konuyu noktalamak için. Asir kafasını kaldırdığı gibi kardeşinin panikli halini görünce beyler mevzu var diyip Asırın yanına ilerledi. Asır abisine bakıp gülümsedi ve içinden belki diyerek yanına gelen diğer iki abisine konuyu anlattı. Sonucunda ise ödev bitmiş hatta ve hatta Asırın yardımı ile kendi ödevleri de bitmişti.

"Şu masalar... Çok eski gibi anısı var mı bare?" Canın sorusu ile dört kardeş aynı anda kafa salladı. Asir kendi masasına ilerledi Asrin kucağında ki bilgisiyarı masaya koyup Asrına modemi işaret etti. Asrın modemi halletiğinde sandalyeleri çekip bilgisiyar başına toplandılar. Asrın gülüp konuştu.

"Göster bakalım Asir hacker yanını."

»»————>♡<————««

Akın sağa sola giderek anoniminin yazmasını bekliyordu. İlk defa uzun bir aralıkla yazmamıştı derken telefonuna bir mesaj geldi.

Mor: kusura bakma yazamadım :(

Mor: Nasılsın?

Siyah: hele şükür be kızım, panikledim bende :)

Siyah: iyiyim ben bu arada, sen?

Mor: iyiyim ya öyle yani değişen birşey yok.

Mor: Akar beyler nasıl?

Siyah: cibiliyetsiz Akar mı?

Siyah: iyi ya, Allah cezasını veremedim bi :(

Mor: öyle deme ya sonuçta kardeşsiniz.

Siyah: hı ne demezsin, hı.

Mor: Akın senin kalbin çok güzel biliyor musun? Kimseye göstermediğin bir yer var.

Siyah: hmm nasıl bir yer
sence orası?

Mor: sencesi yok,

Mor: ben zaten oradayım.

Akın: çok mu eminiz?

Mor: çok eminiz 😉

"Buldum şerefsizin yerini! Bekle amına koduğum geliyorum!" Diye bağırdığında Asir, Asır sinsice gülüp konuştu.

"Benim daha iyi bir fikrim var." Dediğinde bakışlar Asıra döndü, Asır yüzündeki gülüşle konuştu.

"Neden balığı avlamıyoruz?"

~

Sizce ne yapacaklar

Asır sizce annesini afeder mi? 👉

Asirin 10 gün sonra barışmasına sıcak bakıyor musunuz? 👉

💜

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin