İrem: selam Asir :)
Asir: selam kardeşim :)
İrem: aklıma birşey gelmediği için kısa kesiyorum.
İrem: seni seviyorum ve yanındayım. Yanında olmaktan da mutluyum :D
Asir: bende seni, sizi seviyorum 💜 kendine iyi bak.
@irem_1122 ithafen :)
(Etikette sıkıntı vardı, özür dilerim)Siyah: karşıma çıkmayı düşünüyor musun acaba?
Mor: Nereden çıktı şimdi bu?
Siyah: bir yerden çıkmadı. Senin hakkında sınırlı şeyler biliyorum, bu benim canımı sıkıyor. Ben bir kelimenin anlamını yüzüne bakarak öğrenmek istiyorum Mor. Aşkın ne demek olduğunu senden öğrenmek istiyorum. Ben AŞK denen iblisin zorluklarını hiç tatmadım. Bir şarkıyı dinlerken seni anımsamadım. Ama bunu delicesine istiyorum.
Siyah: karşıma çıksan belki adına şiirler yazacak kadar severim, belki şarkılarda; notalarda, yazılarda ya da ne bileyim? Böyle herşey de seni ararım... Belki uğruna göz yaşı dökerim ama seni geri çevirmem.
Siyah: şimdi karşıma geçipte bana neden seni tanımak istediğimi soramazsın.
Mor: neden?
Siyah: neden öyle mi? Ben sana aşığım Mor! Geceleri bu saçma ama güzel mesajları okuyarak uyuyorum, mesajların sevdiğim yerini çıkarttırıyorum bazen. Bazen anneme seni anlatıyorum.
Mor: ne diyorsun benim hakkımda kadıncağıza?
Siyah: anneme diyorum ki... Anne böyle kendini göstermese de tahminen çok şirin bir kıza, yazdığı her harfe, her söze, her mesajına aşığım. Ben ruhuna karşılık ruhumu verdim. Annemde bana ne zaman gösterecek kendini diyor. İşte o zaman anneme, o benim ruhuma zaten geldi kendisi gelmese de olur diyorum.
Mor: özür dilerim...
Siyah: neden? Neden özür diliyorsun ki? Bunlar benim anneme dediklerim.
Mor: özür dilerim işte sebebi yok. Ya da var. Tam bir korkak gibi davranıp şu saate kadar karşına çıkmadım.
Siyah: LAN BEN KIZ MI YİYORUM?!
Mor: YİYEMEZSİN ZATEN!
Siyah: eee benim güzelim? neden karşıma çıkmıyorsun? he benim meleğim? he benim morum? ben seni yiyecek miyim? DELİRTME LAN BENİ!?
Mor: yapamam işte yav, ilk önce bir işim var sonra söz burnunun dibine dibine gireceğim.
Siyah: hay senin işine! neyse tamam zorlamıyorum ama her ayrı kaldığımız zaman için her bir dakika için karşılığında kek isterim.
Mor: bunu beklemiyordum ama tamam, kabul.
Siyah: hoşçakal.
Mor: hoşçakal.
.・✫・゜・。.
Çarşamba - Okul çıkışı
Okul çıkışı eve gitmek yerine herkesi bıraktıktan sonra uçuruma gelmiştim, bunu ara sıra yapardım. Canım sıkıldığında, kötü hissettiğimde, düşünmek istediğimde, ortadan kaybolmak için hep buraya gelirdim. Asır gil birden gidişime alışmıştı zaten. Onun için kısıntı olmuyordu benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR
Teen Fiction"Dünyama hoşgeldin uydum." ~ Başlama tarihi: 9 Mayıs 2020 Bitiş tarihi: × #17ali #24can #1asır #6akın 15 Haziran 2020 #12sinan #6asrın #46siyah