# 35 #

1.1K 109 62
                                    

Yazar: Asir bi bak hele gülüm.

Asir: Gene ne oldu Yağmur Hanım?

Yazar: Ciddiliği bırak önce.

Asir: E söyle hadi.

Yazat: Duyduğuma göre siz üç kardeş bir takım planlar peşindeymişsiniz, ne iş?

Asrın: Kes zavzekliği hele sen o sahneyi bir yaz, boğarım kızım seni.

Asrin: Asrına katılıyorum ;)

Yazar: Cani misiniz?

Asir-Asrin-Asrın: Evet!

~~~~~•~~~~~~

Asirden

Sıkıntıyla yerimde biraz daha dikleştim az sonra Asır evden çıkacak ve Akına kendisinin Mor olduğunu söyleyecekti ama ben kardeşimi biriyle paylaşmak istemediğim ya daha doğrusu bizden başkasına yakın olmasını istemediğim için bir plan yapmaya çalışıyordum.

Yanlış anlamayın. Kardeşimin mutluluğunda gözüm yok hatta aramızda en çok o mutlu olmayı hak ediyor ama bilirsiniz biz erkekler kıskancızdır. Hele ben. Uçurumum benim için bir koleksiyonun en nadide parçasıydı. Evet. Defalarca kırmıştım ama o hataları güzel anılar ile kapatabilirdim.

Ama Akın hayatımıza girmezse.

İyice gerilirken en sonunda bilgisiyarımı açıp Asırın bahsettiği parkın kamera kayıtlarını izlemeye başladım, Sinanı göndereceğim orayı ayrı olarak izlemeyeceğim anlamına gelmezdi sonuçta. Bakış açılarını değiştire değiştire bir hal olurken sonunda defterime iki üç not yazıp izlemeye devam ettim. Odamın kapısı açıldığında gizli sekme olarak kapatıp PUGB MOBİLE'ye girdim.

Pugb oynamayan bizden değildir :)

"Helal olsun sana kardeşimizi ellere kaptıracağız diye benim götüm tutuşuyor sende tutmuş tövbe." Diyip yanıma geldi Asrın, sinsi bir şekilde gülüp gizli sekmeyi açtım. Anında park belirirken ışıldayan gözlerle bana döndü. "Helal lan sana!" Birbirimize sarılıp geri çekildiğimizde önce aşağı kattan kapı açılma sesi ve kapanma sesi sonrada aynı şekilde benim oda kapımdan geldi.

"Gitti gitti gitti." Diyerek yanımıza geldi Asrin, ekrana bakarak telefonumu elime alıp haberim yokmuş gibi Asiri arayıp hapörlöre aldım. "Abim?" Dedim direk. Sevimli bir sesle konuştu. "Efendim dipsiz kuyum?" Gülüp konuştum. "Şimdi sana bir soru soracağım ve sende yalan söylemeden cevap vereceksin." Yutkunup boğazını temizledi.

"Soruyu alayım?" Sinsi bir şekilde gülüp konuştum. "Üstünde tam olarak ne var canım kardeşim?" Bir iki saniye sessizlikten sonra sesi duyuldu. "Joker hakkımı kullanmak istiyorum, joker olarak ne var?" Asrın göz devirirken konuştum.

"Dayak?"

"Mor bir tişörtümü, mavi bir pantolonumu ve mor bir kot ceketimi giydim." Hızına gülüp telefonu suratına kapatıp masaya koydum, az sonra giriş alanımızda Asır belirdi arkasından da bir elinde çiğ köfte diğer elinde ayran yiyerek saklana saklana ilerleyen Sinan.

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin