# 6 #

2.6K 147 52
                                    

Asrın tekrar odaya girdiğinde daha önce odasında, gizli, girdiğimde görmediğim kutuyla geldi.
Yatağıma oturup kutuyu açtı.

"Bak... Sabah kalktığımızda gene sert davranacağım çünkü ben buyum ama geceleri ilginç bir şekilde yumuşuyorum sana karşı. Bundan dolayı kesin sabah yaptığıma pişman olacağım ama şimdi yapmazsam asla yapamam bir daha." Güldüm, yatakta doğrulup abimin elindeki kutuya baktım.

Tarihlerin yazılı olduğu kağıtları aldım. "İlk şu mavi olan."
Dediğinde  kağıdı alıp açtım.

Tarih: 01/08/2017
Asırın yanında bir lavuk var.

Gülmeye başladığımda eliyle kapattı bu sefer, mor bir tane kağıdı uzattı.

Tarih: 09/08/2017
Asır bugün çoook tatlı.

Güldüm, bu sefer sarı bir kağıdı tutuşturdu elime.

Tarih: 17/12/2018
Bugün Asır ve Asrin konuşuyordu ve Asır 'birgün bende aşık olacağım' dedi kim lan o lavuk?!

"Abii ya. " Güldü ve elime son bir zarf verdi siyah renkteydi.

Tarih: 26/04/2020
Kardeşim birisine aşık.

Şaşkınca kafamı kaldırdım, nereden anlamıştı? Ayağa kalkıp kutuyu aldı ve odamdan çıkmak için kapıya yöneldi.

"Telefonuna şifre koy bence." Aklıma dank eden şeyle daha da şaşırdım, mesajları okumuştu.

"Kimseye söylemesek?" Kafası ile onaylayıp odadan çıktığında telefonum titredi.

Akın: Şşşt lan uyudun mu? Bilinmeyen bozuntusu?

Mor: Bilinmeyen bozuntusu? Akın iyi misin?

Akın: Hahahahs Akın değilim ben, şuan akın uyuyor. Abisi Akar. Selam güzelim.

Mor: Sg o zaman.

Telefonu kitleyip yatağa uzandım, herkes beni mutlu, sıkıntısız, herşeyi alabilecek birisi olarak tanıyordu.

Evet dediğim özelliklere sahiptim ama asla alamadığım şeyler vardı ve gerçekten bunlara ihtiyacım vardı. Ya da belki de ihtiyacımız vardı..

Sevgi.

Huzur.

Sadakat.

Adalet.

Huzur.

Abilerimden sadece 2 kişi bana değer veriyordu hatta birini az önce öğrenmiştim, Asir beni seviyor mu bilmiyordum.

Popüleriz diye sıkıntımız yok, ailelerin tarafından çok sevilen birisi zannediliyorduk. Ama öyle değildi en azından benim için... Annem benden nefret ediyordu, babam da aynı şekilde. Gerçek bir şekilde seven varsa Asrindi he birde Asrın.. Asirde sevse beni o zaman kendi krallığım içinde de popüler olacaktım.

Zar zor uyandığımda saatin daha 07:00 olduğunu görmüştüm, okul 08:00 de başlıyordu. Uykum yoktu o zaman kalkıp çantamı filan ayarlayayım.

Çantama gerekli kitap ve defteri koydum, kalemliğimi masadan alıp koyacağım sıra bir kağıt görmemle hızla çantama attım kalemleği.

Kağıtta aynen şu yazıyordu; "Dün geceden kimseye bahsetme,  yakarım."

Oflayıp buruşturdum ve masamın altında ki küçük çöp kovasına attım. Çantama kulaklığı koydum ve dolaba yöneldim.

Açtığım gibi dolapta uyuya kalan Asir ile baka kaldım, omzuna dokunmamla uyanması bir olmuştu.

"Şey... Burada uyumuşsun." Boynunu tutup bir gözü sıkı sıkı tutarak kalktı. Boynundan elinden çekti gözlerini ovup şahadet parmağını sallayarak konuştu.

"Bana bak bücür burada uyuduğumu birisine söyle... Döverim." Kapıya yöneldi durdu ve bana döndü.

"Ha bu arada," Dedi yanıma geldi. Kolumu tuttu ve konuştu. "Asrin sana benimle alakalı birşey derse inanma.. Çünkü dedikleri imkansız."

Çıkıp gittiğinde omuz silktim, dolaptan siyah kot pantolon, beyaz tişört ve mor kot ceket aldım. Giyinip ayağıma beyaz siyah Adidas spor ayakkabı giyip, banyoya gittim.

Odamda banyo olduğu için oraya yöneldim, içeri girdiğimde dişlerini fırçalayan Asrin ile durdum. Odam yok geçen hanı.

"Gönöydön." Gülüp kafamı iki yana salladım. Saçımı kenarda tarayıp at kuyruğu yaptım, Asrin ise yüzünü yıkayıp kuruladı. Bende yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.

"Asir senin odanda mıydı?" Dediğinde kafamı iki yana salladım sonunda dövülmek var..

"Sen neden benim banyomu kullandın?" Omuz silkti.

"Canım istedi." O odamdan çıkarken telefonu alıp akına yazmaya başladım.

Mor: Günaydııııııın💜

Siyah: Günaydın, naber?

Mor: İyi sen?

Siyah: İyi, dün mal abim sana mesaj yazmış?

Mor: Boşver ya hem ben cevap verdim, inşAllah verdim cevaba kızmamışsındır.

Siyah: Yıldızladım, desem?

Mor: İnanırım.

Siyah: Neyse okulda görüşürüz inşAllah.

Mor: jsbrbdbrb görüşürüz.

Mor kot ceketimin içine koydum telefonumu, günlerden Çarşambaydı. Ve bugün ise bizim üçlünün doğum günüydü.

Okul çıkışı Can ve Ali yardımı ile halledecektik bu işi. Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım bizimkiler okul sabahları kahvaltı yapmayı sevmezlerdi onun yerine evde stok yaptığımız pop keklerden 1 tane yerdik. Benimki pembe (vişneli), Asrının ki siyah (çikolatalı), Asrinin ki sarı (muzlu) ve Asirin ki beyaz (hindistan cevizi) olandı.

Saat daha 07:10 du. Asir kek yiyordu, Asrın telefonla oynuyordu ve Asrin o ise kitap okuyordu. Bende bilgisiyarı alıp Netflix'i açıp yeni yeni izlemeye başladığım Aşk101 izlemeye başladım.

Daha 1 bölüm bitmişti ki Asrin yanıma gelip yanağımı öptü ve uygulamadan çıktı. "Okula gidiyoruz güzelim." Bileğim geçmişti ama üstüne bastığımda ağrıyordu.

"Bileğim... Nasıl yürüyeceğim?" Asrin arabayı bu sefer alamazdı Asrın gil kullanacaktı çünkü.

"Biz bırakırız." Asrının cümlesi şaşırtsa da aklıma gece yaşadıklarımız geldi. Gülümsedim yavaşça o ise gözlerini kıstı.

"Sonuçta artık sizin okuldayız."

~
Asrından nefret edenler... Bakalım bu bölüm okuduklarınız fikrinizi değiştirdi mi? Peki ya Asir? O neden Asıra böyle davranıyor olabilir?
Ve Asır ile Asrinin okuluna neden gidiyorlar?

Sizi seviyorum Morgiller...💜

MORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin