2

3.8K 222 20
                                    

A támadás

Két nap múlva egy férfi sétált a hűtőládához majd kicsatolta a tetejét. Ahogy felnyitotta a tárgy tetejét, gőz szállt ki belőle és megpillantotta a lány dermedt, fagyott testét. Ugyanúgy feküdt ott, mint ahogy ott hagyta. Kiemelte majd hagyta, hogy kiolvadjon.

~

Waverly egy orvosi ágyon feküdt. Lassan, nehezen emelte fel szemhéjait. A szobában sötét volt, csak egy asztali lámpa égett tőle pár méterre. Mindene fájt, éhes volt és még mindig sokkolt állapotban feküdt a fehér fekhelyen.

Éppenhogy megmozdította a kisújját egy hatalmas robbanás hallatszódott. A folyosón őrült ordításokat lehetett hallani. Waverly lassan felült az asztalon. Sírt, mert félt és fájt is neki. Leugrott az ágyról majd kinézett az ajtón. Kifutott az ajtón majd megállt a folyosón mert valaki elélépett. Egy magas, szőke hajú férfi volt az. Pajzzsal a hátán. Lepettségtől hátralépett egyet majd megölt egy, a lány mögött lévő katonát.

-Szia!- köszönt rá és kezétnyújtotta, hogy kisegítse ebből a kavarodásból a lányt.

Waverly nemlegesen megrázta a fejét majd visszarohant a szobába. Nagyon megilyedt a bácsitól így inkább elakart rejtőzni. Zihálva ugrott be a hűtőládába majd magára zárta a tetejét. A férfi nem követte, viszont még több lövés hallatszódott. Minden lövésnél, robbanásnál a lány apró, félig dermedt teste megremegett.

Hirtelen egy szekrény landolt a láda tetején, nem engedte ki a lányt. Hát egy hűtőládában fog meghalni.

~

3 év múlva
Anglia, London

A fagyott lány testét egy szobába tolták be. Három év alatt semmit sem fejlődött, ugyanolyan kicsi mint amilyen volt. Arcán rajta  volt még a fájdalmon jele amikor megfagyott. 
Elkezdték felmelegíteni a testét, belülről. Testhőmérséklete nem haladta meg az öt fokot.

Fél órát várhattak amikor lány izegni-mozogni kezdett. Ordítani, sírni és ficánkolni is próbált de megakadalyozták ebben a kötelek. Fájt neki a melegítés.

Szeméből egy könnycsepp csordult ki majd felült a székben és leszakította magáról a kötelet. Farkasszemet nézett az elötte lévő széken ülő férfival majd sírva fakadt.
A férfi lassan, kimérten hozzásétált majd felpofozta az ágyon ülő, zokogó kislányt.

-Nálunk nincs helye a hisztinek!- kihúzta magát, úgy mintha ez egy megtiszteltetés lenne, hogy idetartothatsz.

Waverly bólintott majd letörölte könnycseppét és leugrott az ágyról. Lábai megremegtek a hirtelen mozdulattól és elesett. A férfi megragadta alkarját majd felrántotta maga mellé és arcába ordította, hogy álljon fel.

A lány remegett, rettegett az elötte álló férfitől. Az ember még erősebben markolta a lány ballját, körmeit a hideg bőrbe mélyesztette.
Waverly hirtelen megindulásból a férfi kezére kapott és próbálta lefejteni magáról a markoló karmokat.

Közben összehúzott szemöldökkel nézett farkasszemet Dr. Thompshonnal aki szintúgy meredt a lány barnáiba. Pár percig így maradtak majd a férfi ordítva rántotta el a kezét a lányéról és rávezette tekinetét.

A kezén lévő szőrszálak megfagytak, bőr részén vékony jég réteg keletkezett.

A lány aki megfagyott  ~P.M.~Where stories live. Discover now