Jövő héten nem biztos, hogy lesz rész, mert nem leszek itthon. De minden tőlem telhetőt megteszek!
Pirítós
Waverly Abby Miller szemszöge
Mikor beléptünk a nappaliba Tony felkiáltott.
-Üdvözletem az ifijú párnak!- tapsikolt a levegőben, mint egy idióta.
Pietro összehúzott szemöldökkel nézett rám. Majd hirtelen eltűnt de vissza is tért. Tony arcán illetve nadrágján egy hatalmas kávéfolt égtelenkedett.
-Te Maximoff gyerek egyszer a sírba teszel!- jegyezte meg majd elhagyta a nappalit, hogy átöltözhessen.-Rántotta vagy pirítós?- kérdezte a férfi majd a konyhába sétált. Utánna indultam.
-Pirítós.- mosolyogtam rá mire ő is elmosolyodott.
Tegnap miatt sokat javult a kapcsolatunk.
-Ideadnád a kenyeret?- kérdezte mikor bedugta a kenyérpirítót a konnektorba.
Megfogtam a zacskó kenyeret majd levágtam a pultra. Pietro egy kisfiús mosollyal az arcán nézett fel rám.-Gond van?- érdeklődött de legbelül tudta, hogy nincs semmi gond csak szimplán levágtam elé egy csomag kenyeret.
-Nincs semmi.- mondtam majd folytattam volna de Tony belépett a konyhába.
-Nem látta valaki a fekete melegítő nadrágomat? - érdeklődött tőlünk mivel csak mi voltunk a konyhában.Pupilláim kitágultak és Pietróra néztem aki nevetve nézett rám. Tony erre felkapta a fejét.
-Waverly az az én..- nemtudta befejezni ugyanis bebújtam Pietro mögé ezzel megválaszolva kérdését.
-Waverly!- kiáltotta el magát majd nekem rontott, Pietro azonban felfogta az ütést.
Nevetve figyeltem a két férfit.
Tony Pietro mellkasát ütötte, ki unottan tekintett a férfire.
-Tony!- szóltam halkan mire ő abbhagyta a verekedést.
-Visszaadjam?- kérdeztem halkan.
-Felesleges. Az a nadrág kicsi volt rám. Ha érted, hogy értem.- kacsintott, nekem pedig gombóc nőtt a torkomba.
Képek jelentek meg szemeim elött.Pietro látta rajtam, hogy valami nincs rendben ezért gyorsan lekoptatta a férfit aki elhagyta a szobát.
-Ne haragudj Tonyra. Ő ilyen!- mosolyodott el.-Nem haragszok, dehogy. Csak nem szeretek beszélni róla. - mondtam majd kivettem két darab kenyeret a zacskóból.
-Egyébként ha már itt tattunk...- kezdett bele de én félbeszakítottam azzal, hogy arcon vágtam a kenyérrel.
-Viselkedj, Maximoff!- figyelmeztettem mire a fiú lepetten kapott a megütött felülethez.
-Te arcon vágtál egy kenyérrel?- hisztérikus hangja volt.-Megérdemelted. - nevettem ki de a következő pillanatban két keze a pulthoz szorított majd közel hajolt.
-Ha jól látom, akkor te hordod Tony nadrágját úgy, hogy nem engedte meg, ráadásul rajtad van még a pulcsim is amit tegnap adtam jó úriemberként, hogy ne fázz meg!- közölte velem a tényeket miközben rettentően közel hajolt.
Bevallom abban a pillanatban féltem tőle. Túl sok rossz emléket idézett fel.
Pietro elmosolyodott majd egy puszit nyomott orrom hegyére.-Gyere, drága kész a reggeli!- kapta ki a pirítósokat a sütőből.
YOU ARE READING
A lány aki megfagyott ~P.M.~
FanfictionEgy baleset mindenki életét megváltoztatja. Valaki belehal, mások pedig egy életre lebénulnak. De mi van akkor, ha valaki megfagy? Általában a halál 25-30 percen belül következik be, a hőmérséklettől függ. Vajon túl lehet ezt élni? És ha igen, akkor...