41

1.4K 97 20
                                    

Viszlát Loren!

Reggel arra keltem, hogy valaki simogat. Hunyorogva lestem az alattam fekvő Pietrot. Konkrétan rajta feküdtem. Gyorsan kipattantak szemeim és lemásztam róla.
-Hány óra?- kérdeztem ugyanis ma visszamegyek a táborba meglátogatni a barátaimat.
--Fél egy.- nézett az éjjeliszekrényén elhelyezkedő órájára.
Szám elé emeltem a kezeimet.
-Fél óra múlva ott kell lennem.

~

A buszmegálló felé sétáltam. Az eső szakadt. Lenge pólóm és nadrágom se perc alatt átáztak így csurom vizesen trappoltam a buszmegálló felé. Ott megálltam és vártam a buszra.
Hirtelen telefonom csöngeni kezdett én pedig felkaptam.
-Hello?- szóltam bele.
-Waverly, valamiről beszélnünk kell.- mondta Tony.
-Mondd!- válaszoltam.
-Haza kéne jönnöd.- Tony hangján hallatszódott, hogy valami nincs rendben.
-Onann jövök most.- utaltam arra,hogy nekem a torony egyeltalán nem az otthonom.
-Mondd már!- makacs voltam.

Bár ne lettem volna.

-Loren meghalt. A testét a szobádban találtuk meg. Nyílvánvalóan azt akarták, hogy te találd meg.- mintha ezernyi tőrt szúrtak volna belém. Legszivesebben sikítottam volna és örjöngtem volna,de helyette csak megsemmisülve foglaltam helyet a kis padon és lenyomtam a telefont.

Sírni kezdtem és eldőltem a padon. Kezeimbe temettem arcomat majd vettem egy mély levegőt. Felnéztem és láttam, hogy itt a busz. De nem voltam képes rászállni. Elment.

~

Nagyjából fél órát bömböltem az utcán amikor is Pietro elöttem termedt. Megfogott majd hazavitt. Semmit sem szólt csak lerakott a nappaliban. Ott Clint állt és aggódva nézett rám.
Újból sírni kezdtem és széttártam a karomat mire a férfi megölelt. Görcsösen  szorítottm.
-Waverly!- kiáltott valaki én pedig homályos tekintettel emeltem fel fejemelt Clint válláról.
-Jól vagy?- siestett hozzám Wanda és ő is megölelt.
Mikor megérkezett a többi Bosszúálló rosszul éreztem magam. Mindenki mondott valami lelkesítő, bíztató mondatot de nem bírtam figyelni rájuk. De rájöttem, hogy a Bosszúállókra mindig számíthatok.

~

A szobámban hallgattam a lent mulató tömeget. Tony három hónapja tervezte ezt a bulit bár felajánlotta, hogy lemondja de mondtam neki, hogy ne tegye.
Éppen mentem le a buliba megkeresni Wandát, hogy szórakoztasson el amikor Tony leszólított.
-Wav, gyere ide!- kiáltott mire odasétáltam.
-Igyál egy kicsit!- mondta és a kezembe nyomott egy kis poharat.
-Mi ez?- vizsgáltam az átlátszó löttyöt.
-Az nem lényeg. Fenékig!- mondta majd meghúzta a poharat a másik három ember társaságában. Én is megtettem.
Az alkohol végigmarta a torkomat mire bizsergés járta át a testemet.
Viszont a tizedik kör után ez az érzés eltűnt a szomorúságommal együtt. Éppen táncolni indultam de valaki megragadott és a következő pillanatban a folyosón találtam magamat Pietroval.

-Pedig már táncolni akartam!- csattantam fel.
-Abby, részeg vagy!- mondta Pietro.
-Dehogy vagyok!- kiáltottam és csuklottam egyet.

A lány aki megfagyott  ~P.M.~Where stories live. Discover now