31

1.8K 123 8
                                    

Cigaretta

Pietro idegesen nézett rám majd felkapott. Karjaiban vitt ki az ebédlőből egészen addig, amíg el nem értük a folyosókat. Ott futásnak eredt.

Amikor megálltunk körbenéztem a helyszínen. A szobájában voltunk.
-Pietro mit keresünk itt?- fordultam hátra, ahol a fiú engem méregetett.
-Nem akartam, hogy megöld azt az állatot, drágám.- mosolygott.
-Pedig megérdemelte volna. Ne hívj így!- vágtam vissza.

Pietro elkapta a tekintetét rólam.
-Nem akarsz filmet nézni? De ha visszaszeretnél menni a buliba, akkor azt is megteheted.- tárta ki elöttem az ajtót.
-Inkább a halál!- mondtam majd lefeküdtem az ágyára.
Pietro mosolyogva csapta be az ajtót.

-Melyik film legyen?- kérdezte a fiú de nem hagyta, hogy válaszoljak, rögvest közbe szólt.
-Egyébként tetszik a pulcsid!- utalt arra, hogy még mindig nem adtam neki vissza.
-Teljesen megfeledkeztem róla!- mondtam majd kibújtam belőle és a fiú kezébe nyomtam aki szomorúan néze a kezében lévő ruhadarabot.
-Nem azt mondtam, hogy add is vissza.- motyogta alig hallhatóan.

-Na mit nézzünk?

~

-Ez a csávó teljesen hülye! Nem látja, hogy ott van a nő?- mutogattam teli szájjal a képernyő felé.
-Drágám - sóhajtott a  mellettem ülő fiú- hányszor mondjam el, hogy a férfi vak?- mosolygott rám féloldalasan.
-Ja tényleg!- nevettem el magamat miközben fejemet Pietro vállára helyeztem.
A fiú lenézett rám én pedig felnéztem. Ajkaink között tíz centi volt. Pietro elkezdett közeledni hozzám.
-Pietro!- leheltem ajkaira.
Pirtro csak hümmögött.
-Melegem van.- suttogtam majd elhajoltam tőle és felpattantam.

A fiú eldőlt az ágyán majd arcát az ágyneműjébe fúrta. Kinyitottam az ablakát.
-Kimegyek szívni egy kis friss levegőt!- mondta és itt sem volt. Sóhajtottam egyet.

Nem akartam megbántani a fiút. Nem bízok a férfiakban, félek tőlük. Pietro a legjobb barátom és nem akarom őt elveszíteni. Fogtam magam majd kirohantam az ajtón. Volt egy ötletem, hogy hova ment.

Csendben léptem ki a teraszra. Pietro a korlátnál állt, az eget nézte. Mellé léptem. Ránéztem és egy cigaretta lógott a szájából.
-Miért cigizel? - támadtam le.
-Az megöl!- lepetten fordultam teljes testemmel a fiú felé.
Pietro pár másodpercig hallgatott majd felszólalt.
-A szerelem is megöl. Nem igaz?- mondta majd elnyomta a csikket és ott hagyott engem a gondolataimmal együtt a hűvös teraszon.

A lány aki megfagyott  ~P.M.~Where stories live. Discover now