30

1.8K 124 42
                                    

Buli

Teli hassal vetődtem le a kanapéra. Mintha szét akart volna szakadni. Clint is hasonlóképpen érezhetett mivel tőlem kettő méterre feküdt.
-Clint!- szólítottam de válasz helyett csak egy csuklással jutalmazott.
-Nem megyek el az esti buliba.- közöltem vele mire ő nehezen feltáplászkodott fekvő helyzetéből.
-Wavery! Ott kell lenned! Sosem voltál még igazi bulin!- makacskodott a férfi.
-Sosem voltam még bulin! De ez így is marad.- mosolyogtam keserűen.

~

A falak beleremegnek a nappaliban szóló zenébe. Idegesen húztam fejemre a párnámat.

Miét nem tudják abbahagyni?

~

Pietro Maximoff szemszöge

A bárpultnál ülök és a poharamban lévő italt kortyolom. Az alkohol marja torkomat de nem érdekel. A sarokban egy pár nyeli le egymást mire nekem hányingerem támadt. Undorító. Megragadtam a poharamat majd kisétáltam a folyosóra.

Egyedül ballagtam a kihalt folyosón. Mikor megálltam leültem a fal tövébe majd meghúztam poharamat.
Nemtagadom, Abbyn járt az eszem. Bűntudatot érzek, amiért nem tudtam megmenteni azon az éjszakán. Nem is tudom, hogy miket művelt vele az a disznó.
Erre a gondolatra kirázott a hideg. Lenéztem fekete pólómra és eszembe jutott, hogy a pulcsim még mindig a lányon van. Ajkaim mosolyra húzódtak.

Pár pillanat múlva Tony termedt elöttem. Mellette egy elegánsan öltözött vörös tipegett. A férfi vállánál átkarolta majd egy csókot lehelt ajkaira.
-Mit keresel itt, Maximoff?- kérdezett rá.
-A buli bent van!- mondta majd a falhoz vágta üres üvegét mire nekem a szemöldökeim az égbe szaladtak.
-Mondjuk, ha szeretnék csinálhatok neked itt is bulit.- kacsintott és elnevette magát mire a mellette álló nő is vihogni kezdett.

Sóhajtottam egyet.

-Miért nem engeded el magad egy kicsit?- kérdezősködött Tony.
-Tíz nőből kilencet megkaphatnál!- mondta majd a nője felé intett fejével és elsétáltak.

Csak az a baj, hogy nekem az az egy kell.

~

Waverly Abby Miller szemszöge

Két órája szenvedtek az éhségtől. Nem akarok lemenni a konyhába, emberek közé,de hasam nem így gondolja.
Felkaptam lábamra egy zoknit majd elindultam.

Lementem a konyhába és kivettem a hűtőből egy joghurtot. Éppen fordultam vissza amikor egy férfi tapasztotta száját az enyémre. A joghurt kiesett a kezemből.
A férfi testével odalökött a konyhapulthoz, a csókot egyszer sem szakította meg.
-Engedj el!- könnyeztem be. A férfinek erősen alkohol szaga volt.
Száját most nyakamra vezette mire engem elkapott a hányinger és teljes erőmből ellöktem magamtól.
-Nem értetted, hogy mit mondtam?- kérdeztem idegesen miközben elindultam a földön fetrengő férfi felé. Kezeim elkezdtek lehűlni.

Újjaim között egy jégcsap képződött amit mindennél jobban beleakartam szúrni a férfi mellkasába.

Hirtelen Pietro jelent meg elöttem és kezét a jégcsapra tapasztotta.
-Abby!- nézett mélyen a szemembe.
-Engedj el, Pietro!- parancsoltam de a fiú még erősebben fogta a jégcsapot.
-Kinyírlak te barom!- szóltam Pietro  háta mögött lévő férfinak.

A lány aki megfagyott  ~P.M.~Where stories live. Discover now