5

3.4K 213 25
                                    

Majdnem

Waverly a szobájábn ébredt. Összevolt zavarodva. Nemtudta, jogy álmodott-e vagy nem. Nagyon reménykedett benne, hogy csak egy álomban volt része de legbelül érezte, hogy sajnos nem.

Felkelt rozoga ágyáról és elbotorkált az asztaláig, ahol egy száraz kenyér és egy pohár víz várta őt. Éppen beleharapott a kenyérbe amikor egy robbanás rázta meg a környéket. A víz majdnem a földön végezte, ha nem kapja el a lány.

Kinézett rácsos, kicsi ablakán, kezeit az ablakpárkányra helyezte és neglátott egy repülőt. Belőle pedig öt ember szállt ki. Az elsőnek egy pajzs volt a kezében. Waverly fejét elözönlötték az emlékek. Látta már azt a férfit, találkozott már vele.

Amikor visszatért, az ablakpárkány félig fagyott volt. A lány elhúzta a száját a dolog láttán, nem volt oda ezért az egészért. Elfordult az ablaktól és tovább ette a kenyerét egészen addig amíg meg nem hallott egy újabb robbanást de mostmár egészen közelről.
Hallotta a dulakodást, ahogy kiküldik a cellákból a gyerekeket, hogy harcoljanak. Szinte érezte a gyermekek félelmét. Mivan ha nem sikerült használni az erejét? Mi van ha túl sokáig használja?

Egy férfi lépett az ajtóhoz majd kinyitotta azt.
-Egyes kifelé!- parancsolta mire a lány kilépett a menedéket nyújtó szobából.

A férfi elfutott amikor meglátta a sarkon befordultó csapatot. Waverly csak állt és nézte őket.
-Most komolyan megkéne ölnöm őket? Úgy, mint anyáékat?- tűnődött magában.

-Hát szia! Mit csinálsz te itt? Gyere velünk és elviszünk egy jó helyre!- a páncélos közelebb lépett de megállt mert a másik felkiáltott.
-Tony várj! Én már találkoztam vele egyszer. Több évvel ezelött.- a pajzsos levette sisakját és pajzsától is megszabadult.
-Elkéne vinnünk!- folytatta.
-Okés!- beszélt tovább a páncélos.
-Pietro hozd ide!- utasított valakit mire a tömeg végéből kilépett egy szürke, szinte már fehér hajú srác és rohanni kezdett Waverly felé. A lány megilyedt, nem tudta, mit csináljon. Aztán eszébe jutott valami. Kezét a padló felé tartotta, mire azon vékony jégrétek jelent meg. A rohanó fiú elesett és elcsúszott a lányig. A lány elött megállt majd felnézett rá.
A többiek is elestek a jégen. Waverly kikerülte a gyors srácot majd a pajzsoskoz sétált. Megállt elötte majd lenézett rá. Száját kinyitotta, megfogszólalni!
Viszont egy hang sem tudta elhagyni a száját mert valaki leütötte hátulról így a földre esett.

A kapitány megkönnyebbülve sóhajtott.
-Tony!

A lány aki megfagyott  ~P.M.~Where stories live. Discover now