A megmentő
Fellökött pár embert de nem érdekelte, rohant ahogy bírt. Néha hátranézett, hogy követik-e?
Most is ez történt, hátranézett de nem volt ott senki. Aztán vissza és egy erős mellkasba ütközött.
A páncél csillogott a lemenő nap sugaraitól.-Tudom, hogy félsz, mindannyiunk átesett ezen.- közeledett Stark.
Waverly feltáplászkodott a járdáról és a másik irányba rohant de ott termedtek a többiek. Hát sarokba szorult.
-Ne aggódj! Nem lesz semmi baj!- talán Wanda beszélt a tömegből de nem esküdne meg rá.
Az emberek az utcán megálltak, nézték a műsort. Sokan a szinte kopasz lányt bámulták, mások a kedvenc szuperhőseiket.
Waverly félt, sőt egyenesen rettegett. Kezei jéghideggé váltak, kezdett kihűlni. Ez nála teljesen normális dolog akkor ha fél.
Kezeiből áradt a hideg de nem érdekelte. Most csak elakart menni. És jól tudta, hogy hogyan kell kijátszani a Bosszúállókat.
Dobbantott egyet a lábával mire az egész járdát jég fedte el. A csapat elesett, még álló helyzetében is. A bámészkodókből és helyet foglaltak a földön.
A lány mostmár nyugodtabban hagyta el a helyszínt. Kifutott az úttestre, viszont nem számított rá, hogy elütik. Hangosan csattant, majd elfeküdt a földön.
-És Happy újból intézkedett!- kiáltott egy férfi majd Waverly elvesztette az eszméletét.
-Uram Isten jól van?- sietet a földön fekvő lányhoz Wanda.
-Nincsen semmi baja. Nem mentem gyorsan!- rántott vállat Happy mire Wanda szúrós szemmel nézett vissza rá.
~
Lassan nyitotta ki szemét az eddig eszméletlen lány. Mikor rájött, hogy hol is van lerúgta magáról a takarót és kirontott a szobából.
A folyosó végén meglátott egy ablakot mire teljes gőzzel rohanni kezdett felé. Csak nem számított arra, hogy van még valaki a szinten.Tony kapta el és vitte le a többiekhez. Leültették a kanapéra és ők is helyet foglaltak.
-Üdvözlünk újból körünkben!- tárta szét karjait Tony Stark.
-Szeretnénk ha válaszolnál pár kérdésre.- Steve hangja nyugodt és barátságos volt.-Az nem lesz egyszerű!- gondolta a lány.
-A neved Waverly Abby Miller?-Bólintás.-Mióta éltél ott?- utalt az árvaházra Steve.
Semmi.-Válaszolj kérlek, így nem tudunk segíteni.- kérlelte a férfi.
-Nemtud.- szólalt meg hirtelen Wanda mire a teremben csend lett.
-Nemtud beszélni.- folytatta közben erősen koncentrált a lányra és a lány gondolataira.
YOU ARE READING
A lány aki megfagyott ~P.M.~
FanfictionEgy baleset mindenki életét megváltoztatja. Valaki belehal, mások pedig egy életre lebénulnak. De mi van akkor, ha valaki megfagy? Általában a halál 25-30 percen belül következik be, a hőmérséklettől függ. Vajon túl lehet ezt élni? És ha igen, akkor...