8

3.1K 196 8
                                    

Beszéd

-Ezt meg, hogy érted?- meredt rá értetlen fejjel Steve.

Tony a lány elé csúsztatott egy lapot és egy tollat.

-Tehát írjak. Pompás!- gondolta a lány majd felvette az íróeszközt.

Nem tudok beszélni.

Írta a lap tetejére Waverly.
Tony a kezébe vette a lapot majd elkiáltotta magát.
-Na ne mondd!
Waverly válaszul csak lehajtotta fejét aztán újból körmölni kezdett.

11 éve voltam ott.

Nehezen lehetett felismerni a lány betűit.
-Tizenegy?- képedt el Steve majd kezébe temette arcát.
-Az sok.- tette hozzá Natasha.

-Mit csináltak ott veled?- kérdezte újból Kapitány.

Waverly ismét lehajtotta a fejét majd felnézett és megrázta kopasz buksiját.
-Elszeretnénk végezni rajtad pár kisérletet.- kezdett bele Tony mire a mellette ülő lány lélegzetvétele felgyorsult.
-Nem is kisérlet hanem vizsgálat.- javította ki Starkot Bruce.

~

Waverly egy fehér vizsgálóasztalon feküdt, a plafont nézte.
-Jól van, kezdjük!- lépett be Dr. Banner a terembe majd az ágy mellett elhelyeszkedő kijelzőre nézett.

-Testhőmérséklet 31 fok, szívverés normál...- szemei kitágultak majd újból a képernyőre meredt.
-31 fok?- feljebb tolta szemüvegét, hátha jobban látja.
-Jól van, haladjuk tavább.- gyanakodva nézett hol Waverlyre hol pedig a képernyőre.

~

-Végeztünk minden vizsgálattal.- Tony lapokkal a kezében jött be a terembe.
-Minden rendben van veled kivéve a testhőd, de szerintem nálad ez természetes.- vont vállat a zseni majd lerakta a lapokat egy asztalra.

-Elmehetsz!- kedvesen mosolygott a lányra pedig belül egy kicsit tartott tőle. Félt, hogy kap egy dühkitörést és lefagyasztja a tornyot.
Waverly leugrott az asztalról majd elsétált a szobájába.

Leült az ágyára majd el is terült rajta.

Eközben a torony másik felében a csapat a nappaliban beszélgetett.
-Fura ez a lány.- kezdett bele Thor.
-Szerintem nincsen vele baj, tök cuki!- Wanda a konyhából szólt hozzájuk, főzött.
-Szerintem is tök aranyos főleg akkor amikor lefagyaszt minket!- Pietro hangjában érződött a szarkazmus.

-Egyébként mit is tudunk róla?- a kérdés mindenkit foglalkoztatott decsak Steve volt elég bátor ahoz, hogy fel is tegye.

-Szülei nincsenek, meghaltak.- Tony egy hologrammos dologról kezdte leolvasni a lányról írt adatokat.
-17 éves- folytatta. -És tömören ennyi.

-Ezzel világot váltani nem fogunk!- lemondóan hátradőlt a fotelban Natasha majd kezeibe temette arcát.
-Hol tartották fogva?- tette fel a következő kérdést Steve.

-Londonban.- válaszolt Stark.
-Konkrétabban?
-Azt nemtudom, nincs fennt a gyermekotthonról semmi.- rántott vállat.
-Kész a kaja, valakinek szólnia kéne a csajnak!- kiáltott Wanda a konyhából.

-Majd én megyek!- állt fel Tony és elindult a lány szobája felé.
-Szerintem vidd a páncélt is!- kiáltott utánna Pietro mire a termet betöltötte a Bosszúállók nevetése.

/Ez egy különkiadás drága barátomnak, Lipusnak, mert kisegített./

A lány aki megfagyott  ~P.M.~Where stories live. Discover now