Csak ültünk egymással szembe a földön, bent a szobàmba.
Nem tudtam mit csinàljak, vagy mit mondjak. Csak nèztem őt.
Ajkait rágcsálva tördelte ujjait, ràm fel sem nèzve.-Ilyenkor... Mivel kène kezdeni? -nèzett fel rám fèl szemmel.
-Nem tudom....talán...
-Èn azt hiszem kedvellek Taehyung-nèzett komolyan szemeimbe.
Annyira meglepett, hogy a levegőt is fèrre nyeltem.-Tessèk?....
-Figyelj nem kell hogy kedvelj engem úgy de..... -folytatta volna tovább. Ám egy hirtelen ötlettől vezèrelve egy mozdulattal előre löktem magam, majd egy aprócska puszit adtam arcára..
Arcán a szín tiszta döbbenet terült el , s csak nagy szemekkel nèzett rám...-Azt hiszem.... Èn is kedvellek úgy... De nem tudom...
-Nem tudod?
-Igen, nem tudom. Sokszor csak egy nèzèsedtől zavarba jövök... De sokszor viszont Jacksonal tudnàlak leütni annyira felidegesítesz.
-Ebből annyi maradt meg, hogy elpirulsz miattam. -vigyorodott el győztesen.
Arcom azonnal vörösödni kedzett ès ujjaimat kezdtem tördelni.
-Figyelj Tae.... Nem voltam szerelmes, soha. Nem tudom hogy mi hogy megy.
-Èn se tudom.... Talán... Nem tudom...
-Randi?
Ahogy láttam arcán egy aprócska pír jelent meg, ès inkàbb .
-Lehet.
-Nos akkor majd elviszlek egyre.
-Rendben-mosolyogtam, ami az ő arcára is egy fèlmosolyt csal.
-Amúgy... Ugye nem használtál rajtam semmi báj vagy valami...
-Jesszusom Jungkook-dőltem hátra a földön, fejemet fogva.
-Most miaz? -hallk mocorgás, majd arcomon èreztemeg szuszogását.
Elvettem kezeimet szemem elől, és nyúl fejèvel találtamagam szembe.-Eddig azt se tudtam hogy lehetek akàr Omega is . Nem hogy mèg bájoljalak.
-Pedig sikerült-nèzett apró mosollyal le rám.
-Tudod... Akkora vágyat èrzek hogy megcsókoljalak -hajolt lejjebb.
Ajkaim egyből elnyíltak, s csak vörös szemeit tudtam csodálni.
Nem èrtem mièrt jelenti ki, hisz a könyvtárba már volt egy csók... Vagyis nem csók hanem szájra puszi. De a kettő ugyan az. Nem?-Akkor mit hezitálsz?
-Akaratos vagy Taehyung, nagyon. -mosolygott, majd megnyalva ajkait nyomott egy újabb hosszú puszit ajkaimra.
-De nem smárolok senkivel se, akivel nem vagyok együtt, ès mi mèg nem vagyunk.-Azt mondod mèg? -karoltam vigyorogva át nyakát, ès felemeltem egyik szemöldököm.
-Igen, mèg.
-Ès ha én nem akarom? -huztam egy kicsit az agyát.
Furcsa hogy az elejèn, meg nemrèg megtudtam volna fejelni már azèrt, hogy ràm nèz. Most pedig itt vagyunk ilyen helyzetbe.
-Oh, meg mik is voltak a szabályok?
Nem beszèlhetek vissza, nem lehetek szemtelen, ohh... Ès nem mozdulhatok rád. De akkor most mi is van?-Az rád vonatkozott. Rólam egy szó se volt hogy nem mozdulhatok rád.
-Oho... Szóval az alfáknak mindent szabad?
-Igen. De van egy amit nem lehetne. -lét egy picit komolyabb.
-Mit?
-Oda adni a szivüket egy alfaomegának.
-Èn nem vettem el.-nevettem fel arcàt làtva.
Csak lejjebb hajolt, ès arcomat puszilgatta össze vissza.-Nem kellett ,èn adtam oda.
BẠN ĐANG ĐỌC
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
FanfictionMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...