A nappaliba Jungkook, Hyejin, ès mèg egy ismeretlen lány ültek.
Jungkook közèpen ült ès sírt. Míg Hyejin-èk vigasztaltàk.-Jesszusom, mi lett? -pattant fel Hyejin.
-Az egyik Choi bèta-nyögte ki Jimin.
-Taehyung, betudnád vinni abba a szobába?-mutatott a legközelebbi szobára.
-Persze- indultam el.
Egy apró pillantást vetettem Jungkook-èk felè.
Nem volt a legjobb ötlet, a lány egyik keze Jungkook kezèt fogta míg a másik tèrdèn volt.-Nem hiszem hogy járnak. -szólalt meg Jimin amint lefektettem az ágyra.
-Kik?
-Ugyan, látszott hogy konkrétan szemmel ölted meg a csajt, ki tudja hány módon.
-Ez nem igaz-fordultam az ajtó felè.
-Taehyung ismerem ezt a nèzèst, Ennis így néztem rád.
-Tényleg... Jimin... Én.. -kezdtem volna bele. De Hyejin ekkor robbant be, egy nagy tál vízel, ès egy csomó kötèssel.
-Tae... Beküldenèd lègyszi Jennie-t?
-Persze-indultam el ki.
Jennie... Nem csak a lány szèp... De a neve is...
-Jennie...-Igen? -kapta fel fejèt Jungkook válláról, s nagy kutyus szemeivel nèzett rám.
-Hyejin kèrte hogy küldjelek be.
-Akkor nagy baja lehet. Mindjárt visszajövök-puszilta meg Jungkook-ot, majd felkelve szaladt is.
Így kettesben maradtam vele... Csak nagy ki sírt szemekkel nèzett rám, amit nem tudtam mire vèlni.
Miért sírt?De fene a makacsságomat, fogtam magam, s a konyhába indultam lemosni a koszt ès Jimin vèrèt a kezemről.
Hallottam egy kis mozgás magam mögött, majd egy test simuló nekem.
-Jungkook....
-Csak egy kicsit... Kèrlek- szorított jobban magához.
Kezeimet ővèire tève szedtem le azokat, s fordultam vele szembe.
Nagy hatalmas ki sírt szemekkel nèzett rám, ami miatt èreztem hogy fáj a szívem.-Tae, itt vagy? -hallottuk meg Jackson hangjàt.
-Itt-szólaltam meg.
Nem is telt el fèl másodperc,, Jackson hatalmas erővel robbant nekem, s ölelt át.
-Jól vagy ugye? Nem esett bajod? Jimin hogy van?-Bent van, Hyejin-èk most kezelik le, és jól vagyok-mosolyogtam.
-Már látom mièrt mondtad hogy nem lesz köztünk kapcsolat-szólalt fel Jungkook, karba tett kezekkel.
-Haver ugye nem hiszed hogy èn meg....
-Nem is tudom ki ölelgetett egy másik lányt-fontam karba èn is kezeimet.
-Oké, èn most kimegyek.
-Ha Jackson-ra fájt a fogad mondhattad volna hamarabb is.
-Mi az hogy rá fajt a fogam?
-Làtod... Neked.
-Hallod te magad?
-Ès te?
-Oké, tisztázzuk. Szerinted örültem hogy a szerelmem elküldött egy olyan falkához ahol elvettèk az ártatlansàgom? Hm? -kèrdeztem mèrgesen... De amint leesett.... Most basszus meg a 420.
-A szerelmed vagyok? -jelent meg egy apró mosoly ajkain.
-Nem...?
-De... Azt mondtad.
-Nyelvbotlás-indultam volna el ki, de kezemre fogva húzott vissza.
-Azt mondtad, hogy a szerelmed vagyok- hajolt egyre jobban közelebb.
A levegő a tüdőmbe rekedt, ès hirtelen a nevemet is elfelejtettem.-Jungkook-jelent meg Jennie-Hyejin kèrte hogy menj, fogd le Jimint amíg összevarja az oldalát.
-Rendben-ezzel elindult, kettesben hagyva Jennie-vel.
A lány, csak komótosan jött közelebb, teljesen vègigmèrve engem.
-Èrtem mièrt sírt annyit.
-Mi....
-Rengeteget mesèlt rólad... Persze akkor ha nem fuldokolt a könnyeibe, miattad.
-Èn...
-Szèp arcod van, lányos testalkatod.. Felemás szem.
Egy Omega, aki egy Alfa lelkitársa... Ennèl klisèsebb se lehetne màr.Csak álltam ott ès hallgattam... A fonalat ott vesztettem el, hogy Jungkook sírt miattam.
-Jennie, mit csinálsz? -jelent meg Jungkook.
Jennie azonnal oda pattogott, s Jungkook oldalàhoz bújt.
-Ti... Ti ketten... Neked ő a....
-Baràtnőm? -karolta àt Jungkook Jennie-t, ki csak úgy bukta az ÈN alfàmhoz.
-Jungkook, el kell menned Yoonginak szólni hogy mi van Jiminnel. -lèpett be Hyejin.
-Mièrt èn?
-Mert te ismered a helyet. Innen nem sokan járnak át oda tudod mièrt..
-De...
-Na.
-De Hye...
-Jungkook! -szólt rá Hyejin. Így Jungkook mint egy kiskutya, elindult.
Jennie közelebb jött, arcomra simmított, majd kiment.
Én csak àlltam ott, lefagyva.. És próbáltam feldolgozni az esemènyeket.Ez mi volt?
(Elnèzèst mindenki... A wp-om megőrült, ès miközben írtam a rèszt, kirakta.. Mondom mi a manó faca... De most már oké)
KAMU SEDANG MEMBACA
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
Fiksi PenggemarMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...