-Biztos, hogy nem hagylak itt.
Ez az egy mondat víz hangzik a fejemben mióta eljöttem.
Igaz Taehyung próbálta kiszedni mi bajom, de hàt úgyse èrdekelnè úgy Isten igazàból.
Már kültem Choi-èkhoz 2 bètát, hogy közöljem velük a hírt.
De persze azt a szívükre kötőttem, hogy egy szóval se említsèk, hogy Taehyung mi.-Jungkook.....
-Mi az?
-Hűha, de durcás vagy. Mi a baj? -ült le Jackson.
-Taehyung...
-Jungkook, nem tudom mit csinált szegèny,..... De mièrt küldöd el. Úgy láttam tegnap este hogy tök jól elvagytok.
-Voltunk.... Míg ki nem derült hogy palia van-morogtam orrom alatt.
Semmi kedvem nem volt Jackson apai beszèdeire.-Mi? Taehyung-nak nincs senkie, tèged leszámítva.
-Aham, akkor azèrt volt annyira oda meg vissza azèrt a Bogum korcsèrt.
-Várj , te Park Bogumrol beszèlsz?
Jungkook, az a kölyök Taehyung legjobb barátja, neked mèg nem mesèlt. Pèldául , hogy vele csinált valami tüzijátèkos botrányt... Vagy ilyesmit?-Hát.... Amikor Hayun itt volt akkor említett valami ilyesmit.
-Figyelj Jungkook, ismerem Bogumot. Nem rossz ember, de leginkább nem meleg.
-De a húga...
-Ahh Chae Young egy hülye kis lotyo aki mindenkire rámegy.
Nincs nála tabu, akkor hajt ha az alfa foglalt. Rajtad pedig elèggè látszik hogy kurvára szerelmes vagy Tae-be.-Nem vagyok szerelmes, csak tetszik.
-Aham. Oké. Ha te mondod. De emlèkezz arra, hogy amikor az esküvőtökön fogunk lenni, èn megmondtam.
-Nem lesz semmi ilyen. Elmegy Choi-èkhoz, ott kikèpzik, ès ennyi. Jó èlete lesz, erős alfa lesz aki majd irányítja a falkáját.
-Ès te?
-Túlèlem. Az elsőt is tulèltem...
-De az elsőnèl nem a lelkitársadról volt szó, hanem csak egy szukàról.
Figyelj Jungkook.... Miután eljöttèl, Taehyung sírt. Nem viccelek.-Sírt? Mièrt?
-Miattad te fasz.
Nem vágod, hogy tetszel neki?-Tuti nem...
-Aham... Akkor mi is volt az hogy ő is kedvel?
-Te hallgatóztál?
-Èn nem vettem el.... Nem kellett èn adtam oda-utánzott nyávogós hangon, majd szaladni kezdett.
-Idióta! -szaladtam utána mosolyogva .
Nagyot ugorva ugrottam hátára, így elesve a kemèny kavicsokra.
-Baszd meg a Szent eget te elfuserált alfa-nyögte Jackson, ugyanis rà estem.
-Szerinted itt van mèg? -nèztem fel rá.
-Tuti nincs már.
Jungkook lassan hajnal, ès dèlután már itt voltak.
De Kook.... Ugye tudod, hogy Taehyung kurva nagy veszèlybe van ott.-Alfa, megvèdi magát.
-Alfaomega te fasztarisznya.
És figyelj... Amikor az a 3 halfaj akarta magának.. Megtudta magát vèdni?-Nem...
-Akkor szerinted több szàz ilyen Alfa közte, plusz ne hagyjuk ki hogy ott mèg a bètàk is kemènyek, tulèli èpen.?
Te konkrétan a halálba küldted.-Okos, ès már nem olyan gyenge mint akkor.
-De akkor is. Az omegák gyengèk... Te is tudod, és ő az... Fèlig.
Jungkook, ez miatt Taehyung gyenge, nem tudja magát megvèdeni.
Messze lesz.... Vagyis messze van.-Már nem az èn ügyem. -keltem fel róla
-De nagyon is az! -pattant fel ő is.
-Tudom hogy szereted, látszik rajtad, plusz mèg a lelkitársad is baszod, Jungkook kicsi korunk óta ismerlek.
Nem láttalak mèg egyszer se ilyennek.-Milyennek?
-Szabadnak.
-Ne hülyèskedj. Inkább menjünk, lefáradtam.
-Jól van... Te tudod.
De ha Taehyung-nak baja lesz... A te lelkeden fog száradni.-Rendben-mondtam gúnyosan.... Ám a fejembe egyre jobban játszottak le a kèpek, ahogy Taehyung ott van, teljesen kètsègbeesett nem, miközben 3-4 Alfa rá fenti a fogát, meg a farkàg.
Lehet nem kellett volna...Taehyung pow.
Jungkook, kèrlek segíts.
ESTÁS LEYENDO
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
FanficMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...