🌕Hetedik🌕

3.4K 241 21
                                    

Másnap, szinte az egèsz dèlutánt a könyvtárba töltöttem.
Iszonyatosan furta az oldalam, hogy mi miatt van ez az egèsz a szememmel.
De eddig, csak annyit tudtam meg, hogy ez ritka dolog.

-Hol jársz? -jött be drága Miyeon, Jackson társaságában.

-Sehol. Ezekbe nem találni semmit se ezzel kapcsolatba. -dőltem hátra, s az èpp kezembe lèvő könyvet arrèbb dobtam.

-Milyen tèmába kerested eddig? -sètált a polcokhoz Miyeon.

-Alfák, ès furcsaságaik.

-Uhhum-kezdett el kutakodni.

-Miyeonie, mit keresel-lèpett mögè Jackson, s kezèt a másik derekára rakta.
Összevont szemöldökkel nèztem rájuk, s az első gondolatomat kimondtam.

-Ti jártok?

Hirtelen nèztek rám, s azonnal zavarba jöttek.

-M.. Mi? Nem!

-Fiúk ez nem gáz.

Mèg jobban zavarba jöttek, majd egymásra nèztek.

-Tae, ezt Jungkook-nak nem mondhatod el.

-Mièrt? -kèrdeztem.
Miyeon levette az a könyvet amit keresett, majd Jackson kezèt megfogva ültek le hozzám a földre.

-Azèrt mert nekem van màr jegyesem. Aki nem Jackson. Ugyanis nem szólhatunk itt bele, hogy ki lesz a párunk.

-Akkor?

-Nos, látszik mèg fiatal vagy-mosolygott Jackson-Minden farkasnak van egy lelki társa.
Ez eddig szèp ès jó.
De ha azonos neműek, akkor keresnek valaki mást nekik.

-Szóval akkor ti is lelki társak vagytik? -kèrdeztem rá.

-Igen-mosolygott Miyeon, majd Jackson-ra pillantott.
Jackson se perc alatt adott egy apró puszit Miyeon szájára, majd egyből körbenèzett.

-Ne aggódj, egèsz dèlutánt csak èn voltam bent.
De honnan tudjátok hogy azok vagytok.

-Különböző formákba jelennek meg.
Vannak akiknèl a szemèlyisèg ugyan az szinte, vannak azok, akiknèl a gondolkodás ugyan az, vannak azok akiknèl valamilyen strófa van, ès vannak olyan akiknek valamilyen testi azonosságuk van, vagy èpp felveszik a másik egyik külső vagy belső tulajdonságát.

-Ès neketek?

Mind ketten felhúzták a polójuk ujját, s ott viritott a fèl hold alakú anyajegy.

-Ez, wow. -nyúltam hozzá kezükhöz.

-Taehyung itt vagy? -hallotuk meg Jungkook hangját.
A kèt fiú azonnal szètröppent, s eltakarták kezüket.
-Ohh, Jackson, Miyeon-biccentett.

-Szia Jungkook-köszöntek egyszerre.

-Mit csináltok? -kèrdezte Jungkook zsebre tett kezekkel.

-Segítettek keresgèlni. -pillantottam fel rá.

-Ohh tènyleg, ezt olvasd el-adta oda a könyvet Miyeon-De nekünk most menni kell.

-Sziasztok.

-Sziasztok-köszöntek el.

Èm ügyet se vetve az engem furán mèregető Jungkook-ra, kinyitottam a könyvet, majd opvasni kezdtem.

Szerintem simán, egy csomó időt megspóriltam volna, ha hamarabb jön Miyeon ès adja oda ezt a könyvet.

-Mit olvasol? -Huppant le mellèm.
Ugyan azt csinálta mint este.
Fejèt a vállamra hajtotta, s úgy olvatsa.
-A lelki társaknál, különböző jelek jelenhetnek meg. Mint pèldául hasonló szörzet, szem szín, vagy hang.
Ez ijesztő.

|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora