🌕Harmadik🌕

3.6K 258 16
                                    

A falka, teljesen mássabb, mint ahogy azt otthon mesèltèk.
Nincsenek kitűzött fejek, hatalmas mágiák, meg semmi.
Egy igazán kis,.... Aranyos hely? Ha lehet így mondani.

-Látom tetszik. -nèzett ràm JeongGuk.
Csak megvontam a vállam, s nèzelődtem  tovàbb.
-Az az èpület-mutatott, egy szimpla szürke èpületre-ott fogunk edzenu, vagyis csak te, èn majd tanítalak.

-Nem szorulok tanárra. -vágtam vissza egyből.
JeongGuk egy mozdulattal fordított magával szembe, s pirossan izzó szemekkel nèzett ràm.

-Látszik, hogy lyukas a memóriád. Mi volt az egyik szabály? -sziszegte.
Nem azt mondom hogy megijedtem, vagy valami.... Na jó, nagyon befostam. Bár ilyenkor ki nem?

-N.. Nem beszèlhetek vissza-válaszoltam lesütve a szemeim.
Najó ez nem vall rám, èn nem vagyok egy pincsi kutya.

-Gyere -engedett el, majd elindult az èpület felè-ahhj istenem-fordult vissza hozzám, mivel èn mèg mindig ugyan úgy a falra voltam kenődve.
Megfogta a kezem, majd elkezdett húzni.

Az èpület belülről, sokkal szebb volt.
Igaz minden bűzlött a zsályától.

-Na mi az? -fordult hátra.

-Semmi.

Mozogva egyet fordult előre, s ment az egyik ajtó felè.
Kinyitva az ajtót, egy igen tágas szobára nyílt rálátásom.

Az egyik fal tele volt tükörrel, míg szembe volt az ajtó amin belèptünk.
Balról egy kis kanapè volt.
Jobbról pedig mindenfèle erősítő eszköz.

-Ez az èn privát helyisègem. Èrezd magad megtisztelve.

-Persze-mondtam szarkaztikusan..ám egyből vissza is szívtam volna, mikor megláttam azokat a vörös szemeket.

Teljesen felèm fordult, majd olyan közel jött, hogy màr szinte eggyè váltam a fallal.

-Mit nem èrtesz azok kicsi Tae, hogy ne beszèlj vissza? Tàn azt szeretnèd hogy kemènyen megbüntesselek? -morogta már a nyakamba.
Egyszerre járt át a fèlelem, ès valami más èrzès.

-S.. Sajnálom Jungkook. -makogtam. Ám a választ, amit kaptam... Mèg most se hiszem hogy jól hallottam.

-Nègy fal között, neked csak Oppa vagyok.

Ezek után ellökte magát tőlem, s az egyik szerkentyűhöz ment.

Az edzèsre nem igazán tudtam oda figyelni. Folyton csak az járt a fejembe, amit mondott.
,, Nègy fal között, neked csak Oppa vagyok,,.
Csak a lányok hívják így a barátjukat.
De èn nem vagyok lány, mivel teljesen más van ott lent, mint egy lánynak, plusz Jungkook nem is a barátom. Sőt senkim se.
Csak egy idióta, aki meg akar vàltoztatni.

-Figyelsz te rám?

-T.. Tessèk? -pillantottam fel rá teljesen zavarba.
Na jó, nekem el kell innen szöknöm.

-Teljesen máshol jársz kicsi Tae. -tette kezèt arcomra-Mond el, merre jársz.

-Cs.. Csak elbambultam, ne haragudj Jungkook.

Látszott hogy nem tetszett ahogy hívtam, de verje ki a fejèből, sose fogom oppának hívni.

Ciccegett párat, s távolabb lèpett.

-Mára ennyi, találkozól majd Miyeonnal, aki mesèl a falkánkról. Ès nem azt amit nálatok a tábortűznèl pletykáltok. -nem tudom mit beszèltek a tábortűznèl sose voltam ott egyiknèl se, mivel fèlek a tűztöl, de ezt pont neki nem fogom mondani. -
Ès majd este Jackson èrte megy, ès elhoz hozzám.

-Mièrt mennèk hozzád? -kèrdeztem, de leesett hogy megint visszabeszèltem.

-Azèrt, kicsi Tae, mert azt mondtam. -lèpkedett vissza elèm. S nyakamra simított.
-Ès, ne felejtsd el, hogy hogyan szólits.

Mèg hogy èn ne mozduljak rá. Micsoda pökhendi pali.
Szinte ő rakott már meg nem Tom hányszor, de èn ne mozduljak rá.
Jó vicc.

De mèg is mit akar este tőlem.


💜💜💜💜💜
MMKSassy💜💜
fvckwithtaekook💜💜

|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora