🌕Hatodik🌕

3.9K 269 25
                                    

A kissè, intimebb együtt fürdőzès óta, egy hèt telt el.
Azóta èn se meg ő se hoztuk fel azt a kicsit intimebb beszèlgetèst, plusz az utána lèvő dolgokat se.
Az edzèsek, pedig teljesen kifárasztanak.
Olyan mintha szándèkosan hajtana túl.

-Ahjj Taehyung, megint másra figyelsz ès nem ràm-dorgàl meg. Miközben onix fekete szinű bundás farkasból visszaváltozik egy szemet gyönyörködtető fèrfivà.

-De hisz... Èn figyeltem-nèzek rá kissè sèrtődötten, majd èn is visszaváltozom.
Ennyi kellett neki. Megfogott, majd a mögöttem lèvő fànak nyomott

-Pimasz vagy Kim-mosolyodik el.

-Nem vagyok az! Te szidsz le mindenèrt-nèztem daccosan . Nem kellett volna . Szemei vörösen izzottak, s teste is kezdett forrósodni-J.. Jungkook

-Elegem van a pimaszkodásodból !
Tudttommal alfa jelölt vagy, ès nem egy agyatlan szuka!

-Ha szerinted egy agyatlan szuka vagyok. Akkor hagyjuk is ezt az egèsz tanításost. Nekem kell majd elviselni hogy mennyire szánalmas vagyok-löktem el, s elindultam egy random irányba.

-Nehogy már te legyèl fel lázadva-jött utánam,, s koromra fordítptt vissza.

-Ki is hívta  a másikat szukának?

-Te kis..

-Jungkook! Baj van a falkába-rohant felènk Jackson, teljesen remegve.

-Mi a baj? Jackson mi a fasz van?

-Csak gyertek-kezdett el szaladni.

Gondolkodás nèlkül kezdtünk el szaladni, ès ami a falu központba fogadott, durva volt.

3 fehèr farkas gyürte lefele a falka bètáit. Jungkook átalakult majd beszált, s gondolom mondanom se kell hogy ki volt erő felönybe.

Az egyik fehèr bundás rámpillantott, s megdermedt.
Azok a szürke szemek... A folt. Ez nem lehet.

-Yugeom?

Jungkook hirtelen megàllt a marcangolásba, s az alatta levőre szegezte szemeit.
Lelökte magáról, majd felpattanva kezdett futni hozzám, s emberi alakját felvève ugrott a nyakamba.

-Istenem, annyira aggódtam miattad. Mikor Bogum mondta hogy ide hoztak, teljesen elfogott a pánik. -szorított magához.
A sokkos állapotomat, hamar felváltotta az undor, s ellökve magamtóp húztam be neki.

Jungkook elismerően nèzte vègig, ahogy a nálam magasabbat, egy ütèssel földre küldtem. Majd vissza változott.

-Te mègis.. Mi a faszt kèpzelsz Yugeom?

-Èn csak jöttem megmenteni tèged.

-Azok után, amit tettèl? Te komolyan nem vagy százas. Plusz, mièrt kène engem megmenteni?

-Jaj, ne lovagolj már mèg mindig azon. -kelt fel s leporolta magát.
A másik kèt fehèr farkas is visszaváltozott, s az egyiket ismertem csak.

-Hogy ne lovagoljak ezen?!
Te utolso-ugrottam volna neki, de Jungkook megfogott.
Felnèztem rá, s akkor láttam meg piros szemeit .

-Taehyung a szemed-szólalt meg Jackson elkèpedve.

-Ugye ez csak vicc? -nevetett fel hisztèrikusan Yugeom.

-Jackson, mond meg a bètáknak, hogy dobjàk ki ezeket. Èn pedig elviszem Tae-t a bölcsekhez.

Nem èrtettem semmit se. Jungkook hirtelen kapott fel, míg a bèták kitessèkeltèk Yugeomèkat.

-Mièrt jöttetek JeongGuk? -kèrdezte az egyik bölcs.

-Uram, van egy dolog, mit nem èrtek, vagyis èrtünk. -tèrdelt le Jungkook, így èn is követtem.

-Ès mègis mi volna az?

-A szemei. Valahányszor mèrges, az egyik szeme átveszi az èn szem színem. Ez mièrt lehet?

-Oh, fiatalok-mosolyodott el -Erre nektek kell rájönni.

-De..

-Mondom. Nektek kell rájönni.

Látszott, hogy nem csak èn nem èrtettem semmit se. Hanem Jungkook se.

Hogy jöhetnènk rá, arra hogy ez mièrt van, ha semmi kezdő löketet nem kapunk.

-Taehyung,-szólított meg, a kezembe tartott könyvből felnèzetem rá így folytatta-Sajnálom azt a szukásat. Nem gondoltam komolyan csak ideges lettem.

-Amikor az ember ideges, akkor azt mondja amit igazából gondol.

-De èn nem gondolom így.! -ült fel mellèm, s túl közel ült hozzàm.

-Hagyd Jungkook. Oke? Most inkább gondoljunk arra hogy mi lessz majd mèg az edzèsen, ès hogy mièrt van ez a szememmel.

-Had lássam-simult teljesen nekem, s fejèt a vállamra döntve olvasta amit èpp èn is.
, ,Farkasok , alfák, bèták, s minden amit tudni kell"

Az az este után, minden fenekestül megváltozott.

👉🏳‍🌈👈👉💜👈👉👨‍❤‍👨👈
Sziasztok pompomok! 💜
Meghoztam egy új rèszt.

Elèggè rossz lett, de próbálkoztam. Így is 3 tz vár rám holnap, ès valamivel nyugtatnom kellett magam.
De mindegy is.

Puszi a nózitokra 💜💜
Pomi💜

|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora