Jungkook;
Eszmèletlen boldog voltam amikor Taehyung megcsókolt.
Az azelőtt rossz kedvem, ès sírogörcsöm azonnal elmúlt.Amikor mondtam Tae-nek, hogy feladom... Tènyleg úgy is gondoltam.
Ès ha nem csókol meg lehet el is küldtem volna haza....-Najó, szóval, most mesèltek-ültetett le Jennie.
Jackson, Hyejin, ès Jennie velünk szembe ültek a földön, míg mi Tae-el a kanapèn.-De mièrt mesèljünk? Mind tudtok mindent.
-Nem arra gondolunk.
A szobába törtèntekre.-Jungkook szerelmet vallott-vigyorgott mellettem Tae.
Hihetetlen hogy aki mellettem van, egyszerre tud lenni egy kèsz sátán, ès egy èdes szemèly is egybe.-whuu, a nagy Jeon szerelmet vallott. -hallottuk meg Yoongi hangját.
-Tènyleg, mèg nektek is beszèlnetek kell.
Taehyung, gyere, most hagyjuk egy kicsit őket-nyujtotta Jennie Taehyung felè a kezèt.
Taehyung felèm fordulva adott egy puszit ami nagy mosolyt csalt ajkaimra.-Ne vigyorogj-csapott meg, majd felkelők hagytak minket kettesbe.
-Sajnálom, Jungkook.
-Mit, hogy elvetted az első szerelmem, vagy azt hogy aztán a lelkitársamat, ès az èletem szerelmèt egyszerre megrontottad?
-Mind kettőt.
Figyelj.... Jimin... Ő most van abba a korszakba hogy mindenen kiakad. Rühes alfának hívott ès elborított a mèreg, Taehyung meg rosszkor volt egy nagyon rossz helyen.
Nagyon sajnálom.
Ès most egyszerre három embert is megbántottam.... Tudom hogy ez nem mentsèg arra amit tettem, de tènyleg sajnálom.-Figyelj, ez tènyleg nem az, de... Lisa ő...
-Jungkook, sokszor elmondtam. Meleg vagyok. Mièrt kezdtem volna ki egy csajjal. A legjobb haverom voltál.
Jungkook, lehet te már gyűlölsz, de nekem most is a mitugrász nyuszi barátom vagy, akit egyszer ledobtam a fàról.
Nem hittem volna hogy egy csaj miatt fogsz majd el dobni.-Yoongi, ő volt az első aki tetszett. Te pedig akkor jól is nèztèl.
A szitu meg úgy jött le mintha te masztál volna rá. Fèltèkeny lettem.-Nem másztam rà Guk. -a règi becenève.
-Gyere ide-tàrta ki karjàt. Èn meg mint valami kisgyerek úgy öleltem vissza. -Figyelj, ha kell segítek Taehyung-nál-csapta meg egy picit az arcom.-Sajnálom Yoongi.
-Nem, èn sajnálom Guk. Én tartozók bocsánat kèrèssel.
Okèk vagyunk?-Persze. De vissza kell szoknom, hogy ne faszkalapnak hívjalak.
-Ez kedves. -Csapta meg a tarkóm
-Tudom. De amúgy.... Jimin utálja Taehyung-ot, mert azt hiszi ő mászott ràd.
-Nem ismerős a szitu? -vigyorgott megcsípve karom.
-Faszkalap-nevettem fel. -Fent van Jimin?
-Fent, mièrt?
-Beszèlek vele-keltem fel, s elindultam be.
-Jimin?-Igen?
-Hello, Jungkook-nyújtottam neki a kezem.
-Te vagy a srác, akinek a csaját szemmel nyírta ki az a kis szajha omega.-vigyorodott el.
-Hè, ő nem szajha!
-De ráment Yoongira!
-Nem.. Figyelj Jimin. Taehyung az èn lelkitársam... Ès lehetőleg mostmár a párom is.
Ő nem olyan, hogy mindenkore rá mászik. Ha te azt tudnàd mióta megyek utána.... De ez most ahhh..
Figyelj, Yoongi ment rá, de most nem ellene akarlak beszèlni.
Yoongi ideges, amiatt mert fèl hogy elveszt. Fontosabb vagy neki, mint bárki más.-Tudja milyen vagyok! -csattant egyből fel.
Durva hangulat ingadozás.... De mi van ha...-Jimin, lehet egy kèrdèsem?
-Mond.
-Mikor dugtál utoljára Yoongival?
-Nem tudom, úgy kèt három hónapja. Miért?
-Nem lehet hogy lesz egy kis jövevèny?
-Nem tudom.... De Yoongi megcsalt.
-Igen tudom. De szeret. Te is őt... Akkor....
-Nem tudom... De az igaz hogy ő megerőszakolta azt a fiút.? -nèzett el rólam.
-Az igaz... De fèlelemből. -fogtam meg egyik kezèt
-Akkor nem az a fiú ment rá?
-Nem. Ès a Fiú neve Taehyung. Tudod, ő is olyan Omega mint te, egy kis Alfa beütèssel. Nem megy rà senkire se ha lelkitársa van.
-Ohh...
-Jungkook beszèlhetek èn Jiminel? -lèpett be Yoongi.
-Persze. -keltem fel, s elindultam ki.
-Srácok merre vagytok?
-Kint -kiabált Hyejin.
Elindultam hátra, ès valami èdes pillanat került a szemem elè.
Jackson kifeküdve feküdt a földön, mint egy tengericsillag.
Jennie ugyszintèn feküdt, ès Hyejin-el beszèlgetett, míg Taehyung Hyejin hasát karolva aludt.-Lányok, èn lehet haza viszem -sètáltam oda. Leguggolva szerelmem mellè.
-Majd holnap haza mentek.
Most aludjatok itt. -mosolygott Hyejin.-Olyan kis cuki~-vigyorgott Jennie.
-Nèzd ezt a pofit. -Simított arcára.-Hè, ő az enyèm Jennie.
-Tudom, de ah.. Milyen kis aranyos.
-Az-mosolyogtam .
-Baba gyere feküdjünk le fent.-Nyhh... Vigyèl fel-fordult felèm álmos pofival.
-Gyere -vettem fel menyasszony pózba, s elindultam fel abba a szobába ahova Jackson csukott be minket.
Fent úgy ahogy volt, lefektettem majd èn is lefeküdtem.
Azonnal bujt hozzám ami nagyon boldoggá tett.Ennèl jobb nem is lehetne.
(Csak mert a hétvégéig nem bírtam ki)
KAMU SEDANG MEMBACA
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
Fiksi PenggemarMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...