🌕Negyvenhatodik🌕

2.2K 165 30
                                    


A korházba töltött napok,lassan teltek,és őszintén,inkább lettem volna már otthon Jungkookal és a picikkel,mint itt. De hála ,három nap után haza engedtek,mert a hasam szépen gyógyult ,és a piciknél se találtak semmi bajt. 

-Alig várom ,hogy apa láthassa őket.-mosolyogtam gyerekeinkre. Jungkook vitte Minhot,és Jiyát,míg én Seungminivel sétáltam mellettük. 

-Én is.Remélem ki babusgattad magad,mert tuti,hogy a család női tagjai,oda nem fogják adni neked,az biztos. -kuncogott Rám nézve. 

-Az biztos. Amennyire Hyejinék várták őket. -ráztam meg a fejem,majd be is értünk a falkához. Sokan jöttek oda megnézni a piciket,akiket Jungkook hatalmas büszkeséggel mutogatott,hangoztatva,hogy ők bizony a MI gyerekeink. Mondanom se kell ,baromi jól esett,hogy így jelentette ki,és nem csak azt mondta hogy az ő gyerekei. Viszont,sok kis csitri mondta azt egymásnak,hogy ők is szültek volna neki,és sokkal szebbeket,mint amilyenek a mi gyerekeing. Nos ,rossz emberről beszéltek,ugyanis,mikor minket vizslattak,rájuk villantva egy fölényes mosolyt hajoltam párom ajkaira. Most hogy ,,anya,,vagyok.Ugy érzem,jobban kiéleződtem az ilyenekre. No meg,ott villog a gyűrű mind kettőnk ujján,szóval ,szerintem el is hordhatják innen magukat. 

Miután ki csodálták magukat,elindultunk be a házba. Nos ...sokan voltunk. Anyáék,Lisa,Chae, Jennie,Jackson és Miyeon,Katmie,és volt még egy ember ,akit még sose láttam. Magas volt,csak úgy sugározta a dominanciát. ű

-Itt vagytok!!!-kiabált Jennie,és megrohamoztak minket. A drága JennieBaba,alig hagyott nekem légteret,de az a sikítozás amit levágott,nos nem kicsit suketültem meg. De hála Lisának,aki derekánál fogva húzta oda magához,lecsitította.  

A piciket leraktuk a kanapéra,és mindenki oda sereglett.Gügyögtek,tették a fejüket,és a kicsik élvezték. 

-Taehyung-jött oda mosolyogva Katmie-Be szeretném mutatni neked Seong Mingit.A falka legjobb béta hrcosa. 

-Örvendek-mosolyodtam el,de nagyon kínosan éreztem magam.A férfi,kinek akkor Mingi a neve,rikító sárga szemekkel nézett rám,ami nem a legjobbat jelentette.Hisz az én szemeim is rikítanak,....ha akarom Kookot. 

-Ellopnám egy kicsit a bátyámat anya-jött oda Lisa,s meg sem várva Katmie válaszát,el is húzott,jó messze az emberektől-Nem akarom hogy mégegyszer beszélj azzal az izével. 

-Mingivel?

-Igen.Lehet hogy jó harcos,de egy álnok kígyó,aki megszerez bármit,amit akar. Tae ,enm akarom ,hogy a közelébe legyél.Ismétlem,megszerez bármit. Tegyük fel,tégd akar,még Jungkooknak is neki menne ha...

-Kedves ,hogy ennyire fényezel kicsiny örömlány.-hallottuk meg azt a hangot. A hátamon végig futott a hideg,és nem az a jól eső hideg,amikor Kook megérint,hanem az ,ami akkor ölel körbe,ha valami nem tetszik. 

-A kurva anyádat hívd örömlánynak segg arc-jött ki Jennie,megfogva Lisa kezét. -A bátyám a világ legerősebb alfája,tacskó vagy te hozzá képes.

-Ugyan?Tudod kicsiny ribi párocskája.Nem hiába vagyok a legjobb harcos.Megszerzek bármit amit akarok.És amit most akarok,az ő-mutatott rám. Ha életembe éreztetek már akkora undort,hogy konkréttan,inkább meghaltatok volna ,mint hogy ezt az undort érezzétek,akkor sejtitek mit éreztem. 

-Azt lesheted-szólaltam meg fintorogva-Jungkook a párom ,a lelki társam ,és a vőlegényem is. Az pedig hogy egy akkor arrogáns pöcsel mint te,le is álljak. Lesheted. 

-Taehyung,miért beszélsz így vele?-jelent meg Katmie.

-Nem tudom asszonyom,én próbáltam kedves lenni,de nekem estek. Még Taehyung fel is ajánlotta magát nekem,de mikor vissza utasítottam,nekem esett. 

|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-Onde histórias criam vida. Descubra agora