Utamat meg nem cèlzova mentem, úgy kb a semmi felè.
Taehyung egy hülye kis vakarcs, aki csak az emberek fejèt csavarva el..
Rühellem az ilyet.Ismerős szag csapta meg orrom, amit nem tudtam máshoz kötni, csak dràga règi baràtomhoz.
-Látom mèg mindig nem szoktál le a settenkedèsről-szólaltam meg mosolyogva.
Vörös hajú barátom kidugta fejèt az egyik fa mögül, majd mosolyogva jött oda.-Làtom 11 èv alatt se tudtál elfelejteni.
-Dèged lehetetlen Hoseok.
-Tudom-vigyorgott. -Mi a helyzet, règ jártál itt. A nagy alfa nem bírja?
-Csak egy kicsit el akartam onnan jönni.
-Mi a gond? -karolt belèm, ès elindult velem a falkája felè
-Tudod csak a szokásos, falka ügyek, idióta szerelem meg ilyenek.
-Szerelem? Jungkook te... EZT IS MEGÈLTEM!
-Mit ordítasz te sült bolond?
-Haver, ez a második alkalom hogy szerelmes vagy. De az elsőben nem volt rèszem gratulálni. De most fogok. Milyen a csaj?
-Nem csaj.... De egy alfaomega.
Hoseok nem kicsit döbbent le amit meg is èrtek.
-A... Alfaomega? De hisz azok nem kihaltak?
-Elmèletileg.... De persze volt akkora szerencsèm hogy èn pont egy ilyet kapja. De nem elèg hogy alfaomega... Áhhh dehogy. Mèg az a lekitárs izèm is,ráadásul egy olyan srác akire ha ránèzel egyből bele esel, úgy mint èn.
De annyira makacs, önfejű, ès foglalt.-Wow, Jungkook. Nem is láttam a szemed mèg de....
Ha, sajnálom haver... Èn ilyen szívügyekbe nem vagyok jó.
De tudod ki az.-Itt van? -villantak fel szemeim.
Hoseok csak vigyorogva bólogatott. Hatalmas feltörő örömömnek hála, se perc alatt Hoseok falkàjánál voltunk.-Gyere, ott van -mutatott a hosszú barna hajú lányra.
-HYEJIN!! -rohantam felè mint valami kiskutya a gazdàjához.
A lány megfordult, majd hatalmas vigyorral tárta ki karjait.-Úr Isten Kookie mennyit vàltoztál. Mekkorát nőttèl, de nagyon sokat fogytál, eszel te rendesen.
Várjunk, a szemed, a kicsi Kookie lekitársra talált úr Isten!-Hyejin nyugi. Kook pont a lelkitársától szökött el ide.
-Micsoda? -nèzett meglepetten rám.
-Menjünk, csinálok meggyes zöldteát,ès mesèlsz te kis te.Beèrve a házba , egyből nosztalgia kapott el.
Amikor Hoseokkal vèletlen betörtük a falat, vagy az amikor vèletlen rányitottam Hyejinre.
Szèp emlèkek.-Ne gyere Kookie, mesèlj.
-Röviden... Kaptam egy alfát, akit ki kellett volna kèpeznem, de ő egy alfaomega, èn bele estem, de neki van valakije.
-Jaj Kookie. Sajnálom.
Gondolom ő a lelkitársad is.
De figyelj. Nem vèletlen vagytok azok.
Ès lehetetlen hogy párja legyen, hisz tehozzád tartozik.-Tudom.... De a srácot aki van neki, kicsi kora óta ismeri.
Többet tud róla mint èn.-Az lehet, Kook. De ez nem jelent semmit.
Mutasd a szemed. -tèrdelt le elèm.
-Na jó... Nem láttam mèg ennyire sárga szemeket.
Különleges.-Az. De lehet átadom másnak a tanítását.
-Mièrt Kook?
-Mert azzal a tudattal hogy nem az enyèm. Nem akarok a közelèbe lenni.
-De Jungkook, ha nem vagy vele, bàrmi baja lehet. -tette vállamra kezèt Hyejin.
-Tudom milyen. De ne csinálj semmit.-Mièrt?
-Mert egyszer ha elküldöd lehet nem làtod többet.
-Hülye szerelem.. -motyogtam.
Mèg egy kicsit ott voltam, szórakoztunk, megtudtam hogy Hyejin-t eljegyeztèk, aminek nagyon örültem.
Ahogy a falkámhoz èrtünk, egyből szemet szúrt Taehyung, ahogy az egyik bètával Yookyungal beszèlgetett.
Ő kajak mindenkire rámászik?-Elküldöm a Choi falkához.
-Jungkook, biztos vagy te ebbe? -nèzett ràm Hoseok.
-100%-ig.-bólintottam, s Taehyung-ra nèztem, aki èpp Yookyung-al dumàlt.
-Szerintem kicsit durva vagy. Choi-èk.. Nem èpp a legjobb hírű falka. Te pedig oda küldöd.
-Hoseok, a szülei azèrt küldtèk ide, hogy tanuljon.
Most ebből tanulni fog.-Durva vagy vele. -Szólt ràm Hyejin.
Tudom hogy ez az lesz.-Ez semmi ahhoz kèpest amit ő tesz velem.
-De Jungkook, ő túl jó oda. Csak nèzz rà. Choi-èknál nem tudod megvèdeni.
A múltkor is 3 alfát küldtek jàrörözni, egyből híre ment hogy szèt szedtek másik kettőt.-Ez full kamu. Az a 3 faszfej Taehyung-ot akarták megbaszni. De Jackson meg èn mentünk èrte.
-Látod, ha ott lesznek ők is. Taehyung-nak nagyobb baja is lehet.
-Alfa, megtudja vèdni magát-pillantottam a szemèlyre, ki most minket nèzett.
-De egybe Omega is. Ez pedig gyengíti, nem tudja megvèdeni magát.
-Akkor majd meg vèdi a párja.
-De te vagy az.!
-Nem èrdekel. Köszönöm hogy meghallgattatok-öleltem meg Hyejin, majd Hoseokal kezét fogtam.
-Vigyázzatok haza felè.-Te pedig vigyázz rá-mutott Hoseok arra a szemèlyre, ki mèg mindig csak állt ès nèzett.
-Rendben-sóhajtottam, majd elindultam be.
Taehyung egyből rohant hozzàm hogy megöleljen, de kezère fogtam.
-Pakold a cuccod, holnap mèsz a Choi falkához.-Biztos, hogy nem hagylak itt.
CZYTASZ
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
FanfictionMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...