(a zene ,csak random,,,,ehhh)
Egy hete volt a Tüzelésem. Nayun ,Kook nagy nénje javasolta ,hogy várjunk még egy kicsit. Nos ez egy hét lett. Jungkook teljesen fel volt spanolva e miatt,s boldogsága rám is át ragadt. Már alig jutott eszembe az a gondolat ,hogy netán elszúrok valamit.
Jungkook körmeit rágva járkált fel-alá,miközbe vártuk az orvost . Mindannyian idegesek voltunk.
-Fiam ,üllj már le?-szólt rá nagy nénje Kookra.
-De nem tudok egy helybe maradni, nénikém....lehet apa leszek...neked ez leesett?-guggolt le a fotel mellé,amibe nénje ült,de azonnal pattant is fel.
-Nem ám ,hogy a párodat nyugtatnád.
-Tényleg,ne haragudj kicsim-állt be elém derekamra fogva.-Csak...annyira,nem is tudom......
-Pörögsz,. Ez normális Kookie-tettem kezemet arcára.
-Igen....egyszerre vagyok teljesen boldog...és....-nézett el rólam...
-Ideges,hogy milyen szülő leszel. Tudom.....ettől féleg én is. Mi van ha elejtem...vagy mi van ha nem tudom....valamit rosszul csinálok.
-Nem hiszem hogy rosszul fogsz nevelni. Beszéltem a szüleiddel,és találkoztam a kis hugoddal. Tünemény az a lányka,teljesen olyan mint te.-mosolygott .
-Van hugod?-nézett rám Jungkook. Eddig fel se tünt ,hogy nem is beszéltem Jisoo-rül.
-Nos...igen.
-Miért nem mondtad eddig baba?
-Teljesen lefoglaltak az itteni dolgok(én is elfelejtettem szegényt)....és....
-Nyugi pici-puszilt homlokon ,s ebbe a pillanatba kopogtattak. A görcs ,ami a gyomromba volt,nagyobb lett.
-Megyek ,kinyitom-kelt fel Nayun,s az ajtóhoz ment.
-Mi lesz...ha csak vak lárma?-motyogtam lehajtva a fejem.
-Akkor próbálkozunk még. Egy perc se kell,é készen állok ...-vigyorgott ajkaimba harapba.
-Perverz-ütöttem meg enyhén mellkasát.
-Jó napot-lépett be egy magas ,barna hajú férfi-Kim Seokjin vagyok,nagyon örvendek -hajolt meg egy gyermeki mosolyal ajkain. Kiegyenesedett ,majd rám nézve,ajkai elnyíltak-Ez nem lehet. Egy arany vérű omega? Ez hogy lehetséges?-fordult Nayun felé.
-Taehyung egy kincs-mosolygott az asszony.
-Jesszus,gyermek korom óta nem találkoztam omegával,nem hogy egy arany vérűvel. Igazán megtisztelteés ,hogy én vizsgálhatom meg kedves.....
-Taehyung-válaszolta Jungkook,birtoklóan fonva kezeit derekam köré.
-Ugyan,tőllem nem kell féltenie,házas vagyok. De ha lehet,elkezdeném a vizsgálatot.
-Rendben,ott van egy üres szoba-mutatott a szoba felé Jungkook. Az orvos bólintott ,majd így hárman elindultunk be a szobába. Az orvos elfektetett az ágyon,majd egy szerkentyűt húzott elő a táskájából,pluszba még egy gél cuccot is.
-Kérem ,húzza fel a mellkasáig a pólót-nézett kedvesen rám . Jungkook persze nem tetszését mutatta ki azzal,hogy valamennyivel felerősítette az illatát.-Uram,megmondtam,házas vagyok. Nme hagynám el,és megcsalni se akarom,és nem is fogom.
Letudva ezt,húztam fel a pólómat,annyira ,hogy a hasamhoz tudjon férni ,de a szívások,és harapások,amiket Kook hagyott...még eléggé látszódtak.
-Mikor volt a tüzelésetek?-kérdezte ,már a szerkentyűt nézve.
-Egy hete kb,miért?
-Hát akkor a kicsik elég gyorsan nőnek-mosolyodottt el. Nem kicsit dermedtem le. Tényleg terhes vagyok....Jungkook gyerekével....akiknek Jungkook az apja....és Jungkook az én párom....de várjunk...kicsik?
-Hogy érti ,hogy kicsik?-lépett Jungkook az orvos mellé ,de kb fél perc se telt el. Párom zokogva guggolét le az orvos mellett,majd felpattanva termett mellettem ,s kezdett el puszikkal elhalmozni,megannyi szeretlek mellett.
-Khookie...ikrek ?-könnyeztem be énis,amint felfogtam.
-Hármas ikreink lesznek kicsim...hárman vannak itt bent-simított hasamra,nem foglalkozva a géles cuccal,ami hasamat borította.
-Nos,ez egy igen csodás pillanat,de el kell mondanom,hogy mi lesz még-köhintett az orvos...azaz Seokjin. Kook nyomott egy csókot ajkaimra, s mellém ült fel.-Nos ,a picurkák nagyon gyorsan nőnek,szóval tippem szerint,olyan 5 hónap mulva,már napvilágon lesznek. Az anyukának...ha szabad így mondanom,kerülnie kell a nagyon megeröltető munkákat.Hisz a babák növekedése miatt,a szervezete sok tápanyagot,és energiát veszít. Persze ezeket lehet pótólni,ha követik ezt az étrendet-adta oda a papírt Jungkooknak,amit eddig a táskájába keresett-Itt vannak a vitaminok,amiket még szednie kell. Lehet,hogy hangulat ingadozásai lesznek,de ezek csak a hormonok miatt. Lesznek olyan napok,amikor nem tud majd felkelni,ilyenkor az apukának kell majd segítenie.
-Az meg lesz-mosolygott kicsit perverzen Kook.
-Ami a szexet illeti. Max 2 hónapos korig szabad,utánna fent áll a kora szülés lehetősége. Viszont,nekem mennem kell-pillantott órájára,majd adott Kooknak törlő kendőt,mivel hasamat törölte le.
-Ki kísérem.
-Ugyan ,kitalálok,maga maradjon itt,sok egészséget. Kb két hét múlva jövök felmérni az állapotot. Addigra mára a pocakja is kerekedni kezd majd. Viszont látásra.
-Viszlát-köszöntünk szinkronba Kookal.
-El se hiszem...apa leszek-tette kezeit feje tetejére,s ugy kezdett el járkálni a szobába.-Lesz ...három gyerekem...jesszus....
-Már kisajátítod őket?-keltem fel egy apró mosollyal. Valahogy,az az idegességem elmúlt,és nem éreztem mást csak boldogságot. Felém kapta a fejét,majd hirtelen termett mellettem,s halmozott el puszikkal.
-Annyira..de...annyira...hálás,,,vagyok...neked .....kiicsim-puszilt arcomra,mindegyik szava után-Lesz három csodás gyerekem...jeszus....el se hiszem
-Édes vagy-simítottam az arcára.
-Szeretlek Tae,mindennél jobban-bújt bele nyakamba.
-Én is téged...te hatalmas alfa-kuncogtam. Felemelte fejét,és a világegyetem legszerelmesebb csókját adta.
Kis pillanatunkat,a kicsapódó ajtó zavarta meg,majd Hyejin és Jennie,egyszerre ugrottak a nyakunkba .
-El se hiszem,hogy a kis bébi Jungkook,apa lesz-hitetlenkedett Hyejin.
-Köszönöm istenem-puszilta meg Jennie hüvelykujját,s másik kezét szívére téve nézett a plafon felé.
-Mi lesz e neve?-izgult Hyejin,mint egy kislány az új babáját nézve. Én csak mosolyogva néztem rá,ő bolintott ,így vigyorogva kezdtem bele.
-Nos...nem tudjuk még mi lesz a nevük.
-Hold up bitch-komolyodott el Jenni-Nevük? Mos ezt azt jelenti hogy....
-Ikrek?-ócsudott fel Hyejin is.
-Hármas ikrek-húzta ki magát Jungkook. A két nőnemű egymásra nézett, és vissza ránk.
-Mi?....mintha azt értettem volna hogy....
-Igen Jól hallottad Jennie...hármas ikreink lesznek.
-Egy nekem,egy neked,egy meg nekik-mondta Hyejin,megütve Jennie vállát.
-NAGYNÉNIK LESZÜNK!!!-ugrottak fel hirtelen,és valami táncra hasonlító izét kezdtek el leművelni. Mi persze csak nevettünk rajtuk. Anya is így örült,mikor a testvére terhes lett.....baszki....
Anyáékkal is közölni kell.
VOCÊ ESTÁ LENDO
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
FanficMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...