Irdatlan nagy fájdalommal a derekamba keltem. A nap nem égette ki a szemem,és esküdni mertem volna ,hogy hajnal volt. Kitornázva magam Jungkook mellől,spróbáltam elmenni a mosdóba...de nem így lett.
-Aish....ez fáj-motyogtam magam elé. Tényleg rohadtul fájt .....
-Tae....mit csinálsz?-fordult felém álmosan a párnába bújva.
-Wc-re akartam menni.....de fáj.
-Mid?
-A....fenekem-jöttem zavarba. Jungkook elengedett egy apró kuncogást ,majd fel akart volna kelni,de amint tett egy gyorsabb mozdulatot felszisszent. -Kook...-fordultam felé....de azonnal megálltam. A háta tele volt karmolásokkal,amik még talán véreztek is. De ha ez nem volt zavarba ejtő ,hogy azokat én csináltam,az emlékek is egyre jobban kezdtek beugorni.
-Hé baba-guggolt le elém . Tisztán látszott ,hogy ő se érzi a legjobban magát.
-Csak fáj,ennyi....de a hátad-fordítottam meg félig-Jesszusom.
-Vad voltál ,az biztos.-mosolygott fel rám.
-Emlékszel?
-Mindenre,ugye te is?
-Persze-pirultam el. Tisztára olyan voltam mint egy kurva. De mi lett?.....-Jungkook......szerinted mi.....
-Baszki-fogott államra,majd elfordítva a fejem nézett a nyakamra.
-Mi az Kook?-néztem rá megijedve.
-Sajnálom Tae...nagyon nagyon.....
-Jungkook mond már mi a fa.....
-Én ...megbéllyegeztelek.
-És az mit jelent?-húztam le kezét az államrol,majd összekulcsolva tettem az ölembe.
-Hívnunk kell a nagy nénémet-kelt fel,majd nagy nehezen a szekrényemhez ment. Lehet komoly dologról van szó....és lehet most rossznak gondoltok...de nem tudtam levenni a szemem fenekéről. -Öltözz kicsim-dobott oda pár ruhát.
-Kookie...mi a baj?
-Nos kinek mi a baj-fogta meg kezem,miután felöltöztem,s hátára kapva indult el.
-Jungkook tegyél le,tudom hogy fáj a hátad-kezdtem mocorogni,minek hatására sikeresen lecsúztam onnan,s kezét megfogva mentünk tovább.
A nappaliba Jennie,Jackson, és Kook nagy nénje ült.
-Nah végre-kelt fel Jennie-Azt hittem 5 napig fog tartani.
-Öt nap?Mi?
-Üljetek le-mosolygott Jungkook nagy nénje. -Jackson,ti menjetek ki légyszi.
-Rendben-keltek fel,majd kimentek
-Nénikém,mi van itt?
-Megvolt az első tüzelésetek-mosolygott.-Gondolom nem tudjátok mi az.
-Pontosan-mosolyogtam kínosan. Jungkook megfogva a lábam,mi felőle volt felhúzta combjára s úgy kezdte el simogatni.
-Nos,kezdjük ott,hogy melyikőtök kezdeményezett?
-Jungkook,azt hiszem...de miért?
-Nos,ha az omegának eljön a tüzelési időszaka,akkor lehet együtt akármennyi emberrel,nem tud kielégülni,csak az alfája tudja meg tenni,és még hozzá teszem,az omegáknak, és az alfának,egyszerre van. Ha az alfa megérzi az omega illatát,teljesen megbolondul,és akárkinek neki megy aki megzavarja őket. Ez eltarthat akár négy napig is ,attól függ,hogy mikor béllyegzik meg. Jungkook,de mikor haraptad meg?
-Az elején,,,azt hiszem...
-Akkor az van a nyakamon?-fordultam Jungkook felé.
-Ne aggódj Taehyung,ez nem baj. Ha az alfa megjelöli az omegáját ,egy életre magához köti.
-T..Tessék?-lepődtem meg. Jungkook ezért mondta hogy sajnálja?-Jungkook ezért mondtad hogy....
-Igen-hajtotta le a fejét-Nem akartalak egy életre olyan emberhez láncolni aki csak bántott.
-Istenem Kookie ezt már megbeszéltük.
-Gyerekek ...van itt még valami. A láz alatt...fenn áll a terhesség is.
-Micsoda?-kérdeztem két oktávval feljebbi hangon. -De hisz én fiú vagyok
-De egy omega is egybe. Figyelj Taehyung,nem tudom Jungkook el mondta e ,de arany vérű vagy,ami nagyon nagy dolog. A láz alatt,könnyen teherbe eshetsz,de ez egy áldás.
Nem tudtam mit mondani,teljesen sokkolt. Én ,mint egy apuka...egy omega apuka..teljesen képtelen voltam felfogni.
-Bocsánat,de ki kell mennem.-pattantam fel ,majd elindultam a hátsó kert felé. Nem arról van szó ,hogy nem akarok gyereket, de még csak 19 vagyok...nekem ez...ahj....szeretem Kookot,és boldog vagyok ,hogy megjelölt de most ez...hogy terhes lehetek,megrémít.
-Tae,mi a baj?-huppant le mellém Miyeon.
-Lehet terhes vagyok Miyeon
-Lehet?
-Nos igen...hisz Kookal négy napig csináltuk,,,én meg omega vagyok...
-De hisz az jó ,nem? Szereted Jungkookot ,igaz?
-Igaz.
-Nos akkor ennyi. Tudom hogy meg vagy ijedve,de tuti jó szülő lennél . Jungkook pedig imádja a kölyköket.
-De...mi van ha valamit elszúrok?
-Akkor majd segítek-hallottuk meg Jungkook nénikéjének a hangját. Kicsit megnyugodtam,de még most is tartok.
Mi lesz ha valamit elszúrok?
KAMU SEDANG MEMBACA
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
Fiksi PenggemarMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...