Másnap Jungkook-ot ölelve keltem fel, még Hyejin házába.
Túl sok volt a tegnap, úgy minden fèle èrtelembe.Jungkook többször is mondta hogy szeret, aztán kint a beszèlgetès Hyejinèkkel.
Sok olyan storyt mesèltek, amin jót nevettem. Plusz Jackson is mesèlt, de túlságosan is fáradtak voltunk.Sokan kèrdezhetitek hogy,, jajj, ő miatta volt minden ő bonyolított mindent akkor miért vagy vele,,
Senki se dönti el kibe lesz fülig szerelmes.
Kikecmeregve mellőle mentem le, hol meg siri csend honolt.
Mennyi lehet az idő hogy ennyire csend van? Pillantottam az orára... Hajnali fèl öt.
Hűha.
Engedtem egy pohár vizet, majd indultam volna vissza, ha nem kapok egy instant szívrohamot Jimin-töl.-Jesszusom... Jimin-fogtam mellkasomra.
-Miért nem alszol?-Nem tudok.-tördelte ujjait.
-Gyere csinálok egy teàt-mentem oda, majd átkarolva ültettem le-milyet szeretnél?-fordultam felé miután megtaláltam a teákat.
-Uhm nem tudom,amilyet te iszol.
-Okés.-fordultam meg,majd feltettem a teának vizet.Jimin,lehajtott fejjel ült,ujjait tördelve
-Jimin,minden rendben?-csüccsentem le mellé
-Nem értelek Taehyung. Bunkó voltam veled,elhordtalak.De te még most is kedves vagy.Miért?
-Mert te nem tettél ellenem semmit se.
-De akkor....
-Figyelj Jimin,tudom hogy Jungkook beszélt veled....arról.
-Igen...elmondott mindent....és Yoongival meg is beszéltük.
De veletek ki van?
-Hogy értve?
-Láttam hogy kézbe vitt fel,gondolom minden oké.
-Az még nem a megfelelő kifejezés ,hogy minden oké....de nem olyan a helyzet mint volt.
-Értem-gondolkodott el.-Figyelj Taehyung...Jungkook azt mondta, hogy te egy alfa-omega vagy.Ez hogy lehet?
-Én se tudom....nem olyan rég tudtam,,vagyis tudtuk meg.
-Várjunk,akkor kb semmit se tudsz az omegaságról?-pillantott fel rám nagy szemekkel.
-Mondjuk.De azt tudom ,hogy tudom befolyásolni.
-Na egyből a közepébe-nevetett fel hallkan.-Figyelj Taehyung,borzalmasan érzem magam ,hogy ok nélkül viselkedtem veled ugy ahogy,és engesztelés képp mondjuk,megtanitalak hogy hogy kel omegának leni.Hogy vetheted be a bájod,vagy az illatodat hogy használhatod ugy ,ahogy csak kedved tartja.
-Erre semmi szük...-mondtam volna de félbeszakítottak
-Taehyung!-kiáltott fel Jungkook majd pár perc múlva meg is jelent,s védelmezően ölelt magához
-Hé,mi van?-fogtam meg arcát.
-Nem voltál ott ,és megijedtem hogy az egész hogy velem vagy csak egy álom volt és még mindig nem vagy az enyém és......
-Hé,Jungkook ,levegőt is vegyél-pusziltam ajkaira-itt vagyok,csak szomjas lettem,aztán Jiminnel beszélgettünk.
-Miért nem keltettél fel?
-Mert hajnal van,de szerintem ,menjünk vissza pihenni,,de csak az után hogy megcsináltam a teákat -fordultam a forrásba lévő víz felé
-Hagyd,majd megcsinéljuk reggelihez-mosolygott rám Jimin.Nagyon aranyos.
-Rendben,de menj te is,feküdj még vissza-mosolyogtam vissza rá.
csak bólintott ,igy mi visza indultunk a szobába.
Jungkook azonnal elfeküdt az ágyon,mint egy csillag.Mosolyogva mentem oda,és másztam be mellé.Karjai mint a medve csapda ,ugy csukódtak körém ,és ölelt magához.
-Hihetetlenül hiányzott az illatod-búgta fülembe,majd egy puszit hintett oda.
-Csak az illatom?
Jungkook picit elhajolt,majd egy apró ajak görbülettel megszólalt
-Te hiányoztál. Szeretlek Tae.
-Ne mondogasd ennyiszer mert elveszti a varázsát.
-Csak tudatni akarom veled,plusz.....el akarom veled feledettni az a sok rosszat amit veled tettem.
-Jungkook......
-Nem Tae,te is tisztába vagy vele.Nem vagyok neked való,,,de megpróbálom kihozni a legjobbat abból...hogy egy ilyennek vagy a párja mint én.
-Jungkook...kérlek,állj le ezzel a szöveggel.Igaz egy fasz vagy,miatt amit tettél...de az már a múlt.Most gondolj arra,hogy ott vagyunk,kettesbe,senki se zavar.
-Te most arra célzol hogy én meg te ...itt most...
-Megbeszéljünk mindent-pótoltam ki,hisz tudtam mit akar ki hozni ebből...de még nekem...az nem menne.
-Rendben baba én szerintem mindent elmondtam.Te jösz.
-Mint említettem már....amikor mondtam ,hogy vannak érzelmeim feléd,azt komolyan gondoltam.Csak...nem is tudom,,lehet az omega-alfa dolog miatt van...vagy mert kedves voltál velem...de ...hogy is mondjam.
-Szeretsz.
-Nem fogom még kimondani-néztem szemeibe
-Elég ha megcsókolsz ...onnan tudni fogom.
-Na akkor egy ideig nem csókolózunk-poénkodtam,de Jungkook,nem annak vette.Szemeibe megcsillant a félelem,gondolom félt hogy nem igazak a szavaim,
-Jungkook....adj egy kis időt,oke?
-Neked bármennyit adok,ha velem maradsz
BẠN ĐANG ĐỌC
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
FanfictionMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...