🌕Harmincharmadik🌕

2.7K 205 11
                                    

Az ártatlan kis ölelésünket,egy ajtón beeső Miyeon,és egy rá eső Jackson zavarták meg.Mind ketten nagy szemekkel néztek ránk,s mintha zavarba jöttek volna.

-Srácok...ti mit csináltok?-kérdezte Jungkook,velük szembe fordulva,s hogy le ne csúszak,dobott rajtam egyet.

-Nos...khm..mi...ahhmm....

-Van három másodpercetek lelépni.-szólalt meg nyugodtan Kook.

-Mi?

-3....2....1-számolt vissza felé Kook,de mire eljutott volna az egyig,már hült helyük se volt.-Nem hiszem el őket-nézett rám mosolyogva.Vállat rántva néztem le rá,s még csak akkor vettem észre,hogy szemei izzanak,míg tekintete ajkaim és szemem közt cikázik de nagyon.

-Kook...minden....

-Imádom a szád-suttogta pislogás nélkül nézve a szám.

-Jungkook neked mi....-mondatom nem hagyva befejezni hajolt ajkaimra.Ha ez a hirtelen tette nem volt meglepő.....még egy meglepetés volt,hogy ajkai konkréttan égették enyéimet.És ez nem az a fajta égés volt,mint amikor nagyon akarod a másikat-mondjuk most az is közre játszhatott-hanem tényleg....forróak voltak az ajkai. Nem akartam még azt.....hogy  úgy érjen hozzám...hisz rettegtem hogy fájna,vagy valami....de  az ajkai mintha nyugtató lett volna. 

Combomba marva indult el az ágy felé,ahova ugy tett le,hogy meg se éreztem. Ajkaimtól elválva kezdte el nyakamat harapdálni,s nyálas szívásokat hagyott maga után,és élveztem is de kegyetlenül....addig amig olyan helyre nem harapott, ami egyszerre fájt mint az atom,s hozott lázba ,akár a villámcsapás,ami tüzet okoz maga után,ugy ment végig egy fura bizsergés,és nem láttam magam elött senkit csak Jungkook szemeit,mik mostmár teljesen fele mássan festettek.

-Hivatalosan is az én tulajdonom vagy-morogta mély hangon a sebre,ahonna éreztem hogy a vörös nedű mi életbe tart,kifolyt.-Az én omegám,az én párom,az én társam.

A szavai alig hatoltak el tudatomig,hisz a vágy mit keltett bennem ,egyetlen harapásával,és nyalásával,mit a sebre kaptam,elöntötte az agyam,. S mintha gondolat olvasó  lett volna, elkezdte ruháit levenni,enyémekkel társítva és valahova a szoba padlójára száműzte azokat. Fogalmam sincs mi történt ,mi ösztönzött arra ,hogy oda adjam magam Jungkooknak a  történtek után,de megtörtént,és bevallom.Kegyetlenül élveztem minden óráját,amit Jungkook velem ,vagy bennem töltött.Mocskos lennék?Talán. Megszált e egy démon közbe?Meglehet.Hisz ,mintha nem is én lettem volna,úgy könyörögtem Jungkook érintéseiért,s szavaiért,miket közbe suttogott nekem. Fogalmam sincs,Jungkook milyen drogot használt ajkaira kenve,de úgy csüngtem rajtuk,akár egy drogos,a nehezen megszerzett drogján,hogy pár órás hatása alatt boldog legyen. Halk neszek zavarták meg fülem,de nem tudtam nagy figyelmet társítani neki.

Jennie pov

Nyugodt  szépítő alvásomból,egy lihegő Miyeon keltett fel,ki össze vissza zagyvált Jungkookról és Taehyungról,és felét nem is értettem,míg fel nem ébredtem ,és el nem mondta . Régen ,mikor még voltak omegák,köztudott dolog volt,hogy ha egy omega tüzel,akkor szexelhet akármennyit más alfákkal,vagy bétákkal,csak az az alfa tudja őket kielégíteni ,akit neki szántak. Ilyenkor jön létre az a kapocs,ami szakíthatatlan. Az alfa,megharapva az omegáját láncolja teljesen magához. És ilyenkor jön elő az alfa illata is. Minden alfának ,ugy mint az omegáknak,  van egy saját illatuk,amiről fel tudják ismerni egymást.Veszélyes ilyenkor a közelbe lenni. 

-Várj,akkor azt mondod hogy Taehyung tüzel?-kérdeztem farkas alakba futva a falkához.

-Majd meg lehet halni bent az intenzív szagoktól.Liliom és vanillin,....

-Küldjetek mindenkit ki a házból,ne engedjetek egy bétát se be,abból nagy baj lenne.-mondtam oda érve a házhoz,hol tènyleg nagyon intenzív volt az illatuk.

-Mindenki kint van-jött oda Jackson-Miért kellett kiküldeni mindenkit?

.Mert gondolom nem akartál bétákat szétszedni,akik Taehyungot akarnák megrakni.

-Ez meddig tart?

-Leghosszabb idő a nègy nap,de ez attól függ,hogy elötte ,vagy közbe bélyegezte e meg.

-Honnan tudsz ennyit?

-Duh,Jungkook nagy nénje az anyukám,aki ezzel foglalkozik.

-Most menjünk és mesélj hogy mit kell ilyenkor csinálni,vagy mit ne-fogott karorma s a padhoz húzott hol Miyeon csücsült.

-Jackson ,kérlek elküldenél valakit az anyámért?

-Persze-kelt fel,és a furán nézelődő bétákhoz ment.

Gyerünk Kook,csinálj nekem egy unoka hugit.

(rövid,de tartalmas........mondaná a magyar tanárom)

|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang