🌕Első rész 🌕

4.6K 260 15
                                    

-Kim Taehyung, ez volt az utolsó csepp a pohárba. Mègis, hogy a menkűbe gondoltad te ezt? -csapott idegesen apám az asztalra, miközbe egyre vörösebb lett  a feje.

-Nem az èn ötletem volt, hanem Bogumè-vèdem ki egyből magam. De már èn se hiszek magamnak.

-Persze, úgy ahogy múltkor is Bogum talàlta ki, hogy tüzijátèkozzatok az èjj közepèn.

-Az kemèny volt-mosolyodok el az emlèkre.
Az idegelő Kim nèni hogy kiakadt.

-Túlságosan vissza èlsz a származásoddal fiam.

-Mi folyik itt? Mi a baj Namjoon drágàm.? -jön be èdesanyám, s apám mellè állva öleli magához.

-A fiad, átlógott a szomszèd falkához. -mondja, s közben átkarolja anyát.

-Melyikhez? -sóhajt nagyot anya.

-Parkèk falkájához. Ez nem egy alfához mèltó viselkedès.

-Mert mèg nem vagyok alfa.

-Mèg. De meg van  a megoldás.
Beszèlek a Jeon falka Alfájával. Hátha ő tud kezdeni vele valamit-ezzel elengedte anyát, s kivonult a társalgóból.
Egyből anyához mentem2, s magamhoz öleltem alacsonyka testèt.

-Ugye anyuci te ezt nem engeded? -gügyögtem nyakàba.

-Fiam, ezzel tènyleg túl mentèl . Átlógni egy másik falkához.
Mègis mit gondoltàl? -csap nyakon-a hugod milyen pèldàt làt tőlled, hah?

-Jisoo már ígyis olyan mint èn.

-Akkor is Tae, ő a hugod. Pèldát kell neki mutatnod, de ne ilyet-enged el, s ő is itt hagy.

Kissè fèlve, egybe duzzogva indulok fel, a lakrèszembe, s vetembele magam az àgyba.

Kèrdès lehet, hogy mièrt tartok a Jeon falkától.
Azèrt, mert mindegyik falkàba, vannak különböző historiák a Jeonokról.
Igaz bèkèsek, de szemrebbenès nèlkül gyilkolják le azt a falkát, amely árt nekik.

Kèt perce se lehettem , puha ágyamba. Máris kopogtatott az egyik cselèd lány.

-Kim úrfi, az apja hivatja. -sóhajtva kelek fel, majd követem a lányt.
Rázva copfját, s seggèt megy elöttem.
Undorodom az összes lánytól itt.

Mindegyik kièhezett szuka, akiknek mindegy hogy Alfa, bèta, vagy akàrmi. Csak tudjanak hálni vele.

-Fiam-szól apa kimèrtem.
Nagyot nyelve lèpek be, leplezve idegessègem. Nekidőlök az ajtófèlfának s úgy nèzek apámra. -Beszèltem Jeon-al.
Mèg ma küld èrted embereket.
Szóval pakolj, ès búcsúzz el a hugodtól, az èdesanyádtól, de a mamát se hagyd ki.
Most pedig mehetsz.

-De apa, a fiad vagyok, nem teheted ezt.

-Èpp ezèrt teszem, mert a fiam vagy. Ès nem akarom, hogy mikor tièd lesz, ez az egèsz-tárja szèt karjait-falka, akkor , egy mihaszna, semmirekellő alfát kapjanak.
Most viszont nem magyarázkodom  tovàbb, menj.

Kissè sokkosan lèpek ki, majd egyből hugomba botlok.

-Mi a baj TaeTae? -dönti oldalra kicsit fejèt.
Semmi szó nèlkül ölelem magamhoz, amit persze, egyből viszonoz.

-Egy ideig nem leszek itt. Vigyázz magadra, ès anyura is.

-Hova mèsz? Mièrt? Mit csináltál?

-Átlógtam Bogumhoz-sóhajtok.
Jisoo egyből tarkón csapott, nem is tudom kitől örökölte. -Na, nè verj.
Nos átlógtam Bogumhoz, ez apa fülèbe jutott, ès elküldött a Jeon falkához.

-Mi? Úr Isten TaeTae-szorít magához.

-Na gyere, segíts bepakolni.

Felmentünk, majd a legfontosabb cuccokat beleraktuk egy nagyon  táskába.

-Tae, itt vannak-lèp be anya, kissè könnyes szemekkel.
Megölelem, majd felvève táskám, megyek le, ahol kèt kigyúrt alak vár.

Na akkor vágjunk bele.

🌕🌕🌕
Sziasztok Pompomok.
Meghoztam az első rèszt.
Semmi izgalmas se volt benne, de ezutàn... Beindul a buli.
Remèlem tetszett. 💜💜
Puszi a nózitokra 💜💜
Pomi

|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-Onde histórias criam vida. Descubra agora