Sose hittem volna ,hogy egyszer lesz egy ilyen párom mint Jungkook.És hogy miért?Mert egyszerűen csak tökéletes. Az út,nagyon hosszú volt ,és Jungkook se igazán bírt magával.De megérte leállítani,és kiülni azt a hosszú utat.. Egy kisebb erdő féleséghez érve,az arcomra eléggé kiült az értelmetlenség,amit csak párom,vagyis mostmár férjem,megnevetett,majd kiszállva,kezemre fogva kezdett el húzni.
Egy kis ösvényen mentünk végig,míg a partra nem értünk le.Csodás volt. A késői érkezés miatt már a hold rég az ég teteéj volt,s csak az adott fényt . A hullámok gyönyörűek voltak,ahogya parton fodrozódtak.A csillagok meseszerűen táncoltak a vízen,valami végtelen zenére járva.
-Tetszik?-ölelte át derekam ,megtámasztva fejét a vállamon.
-Nagyon,de ,honnan ismersz te ilyen helyeket?-tettem kezeire sajátjaimat,majd fejem,övének döntöttem .Apró muszit adott arcomra,s lassan elindult velem a víz felé.
-A szüleim is itt voltak nászúton.Rengeteg képük készült itt. Van olyan,amint apa,anya hátán van.És mikor kicsi voltam,én is ide akartam jönni a nászútamon,de akkor még azt se tudtam mi az.
-És most itt vagyunk-mosolyodtam el lenézve lábaimra,miket már a víz lepett el-Jungook,mi a terved?
-Csak,úszunk egyett.Tudod bemelegítés az estére. Nem akarom,hogy valamidet meg húzd-puszilt a vállamra,majd nevetve engedett el,amint észlelte ,hogy kezemmel ,vállon akartam csapni.
-Milyen öregnek nézel te engem?-néztem pukkadva rá,persze csak játszva magam. Ő lekapkodta magáról a szmokingját,és a ruháit,majd vállat rántva szólalt meg.
-Van már három gyereked,és ha jól láttam elöbb ,van pár ősz hajszálad is.
-Oh te kis-kapkodtam le magamról én is a ruhákat,majd utána szaladtam. A víz,estéhez képest kellemes meleg volt,s nem fagytak le a végtagjaim,amint kergettem páromat a vízbe.
Végül,kimerülten buktam alá a víznek,s kinyitva szemeim nézelődtem. A víz konkréttan kristály tiszta volt,így láthattam ahogy Jungkook felém úszik,majd amint elér ,csak egy puszit nyom ajkaimra,s fel is megy a felszínra. Én többért esedezve úsztam fel után,de túl hamar akartam leegőt venni,így egy kis víz jutott le a tüdőmbe. Jungkook karjait fonva körém emelt feljebb a vízbe,s magához szorítva hagyta,hogy ki köhögjem magam.
-Olyan szerencsétlen vagy kicsim-nevett ,arcomra simítva. Csak szemeimet össze húzva göhögtem még párat,majd megvillantva szemeimet válaszoltam.
-Nem vagyok az,csak víz ment a torkomra.
-A torkodra?-nevetett ajkaimra puszilva.
-Igen,egy csepp a torkomra ment.-erősködtem tovább,lábaimmal is kapaszkodv hozzá.Kezeit derekamra vezette,s lassan kezdett el úszkálni velem.
-Édes,hogy próbálod a cikinek nem mondható helyzeteide,kimagyarázni.De nálam nem kell,én úgy szeretlek ahogy vagy. Sután,vagy se.
Utolsó mondatán felnevettem,majd ajkaira hajoltam. Túlságosan romantikus volt a hangulat. Mi ,a kellemes víz,a csupasz meleg bőre,és maga az,hogy vele volt mind ez.Az ajkai,amikkel csak engem csókol,a kezei mivel csak én hozzám ér úgy,a teste amit csak én láthatok,a hangja ,amivel csak nekem suttog kis semmiségeket,romantikusabbá téve az igyi romantikus hangulalot,s csak jobban tetőzi,mikor hallkan susogva kér hgy vegyek egy nagy levegőt. Szorosan tartva magamhoz nyitom ki szemeim,s ő is így cselekszik,majd homályosan bámulva szemeimbe a víz miatt,ajkaimnak esik. Sose csókolóztam még víz alatt. De ő,mindig mutat valami újat.
A hangulat forrósodni kezdett,s már teljesen anyaszült mesztelenül hagyjuk el a vízet,s Jungkookot követve érünk el ,egy kis elbújtatott házhoz. Combjaim alá nyúlva kap fel,s nyit be a házba.
ESTÁS LEYENDO
|~𝑨𝒍𝒑𝒉𝒂𝒔~|-Vkook-BEFEJEZETT-
FanficMi történik akkor, ha egy vad, pimasz,ès felelőtlen alfa jelöltet, összerakunk egy hatalmas, ès komoly alfàval. Vèrontás, vagy más?. Èpp ez történik Kim Taehyung-al, akit szülei küldenek el a testvèr falkához. Hogy fiuk tanuljon valamit. Ha már ne...