14.BÖLÜM: ZİFİRİYE BULANMIŞ YAĞMUR

60 11 3
                                    

Geçmişinin tozlu sandığı açıldığında,

Korkularınla yüzleşmen gerektiğinde,

Ne kadar kaçarsan kaç, nereye saklanırsan saklan onlar seni sobeliyordu.

AFRA YAKUT

🎵Jax Jones,RAYE-You Don't Know Me🎵

🎵Güler Özince- Benim Adım Hayat🎵

🎵Bağzıları-Zaten Kırılmış Bir Kızsın🎵

🎵 Mircan Kaya, Alcyon Mick, Ivan Hussey-Sevmem Seni Eskisi Gibi🎵

AMBER'LERDEN

Asmin genç kızın halini görünce acıyla kasılan bedenine söz geçiremeden boğazına oturan yumru ve gözlerinden akan yaşlara engel olamadı.

Şu an kendinden iğreniyordu, neden hiçbir şey yolunda gitmiyordu?

Neden herkes bu küçük kızı dışlıyordu. İçindeki acı genzini yakan bir öfkeye dönüştüğünde adımlarını eve çevirip sert adımlar atarak iki kızıyla kapıya vardı esen rüzgâr eve kadar girip kadının açık kahve saçlarını uçuşturuyordu.

Koridoru geçip salona geldiğinde merdivenin ucunda durdu daha yeni kızın hayatını mahveden kadınlar kahkahalarla yaptıklarına gülüyorlardı. Bu çok büyük bir adaletsizlikti. Eva kollarını omuzunda bağlayıp tek ayağını yere vururken. Sahra avucunu sıkıp bırakıyordu en yakın belki de şimdiye kadar ki tek arkadaşını ellerinden almışlardı. Asmin ellerini önünde bağlayıp Afra'yı ağlatan kadınlara baktı "Az önce siz ne yaptınız öyle," dedi sırıtarak onlara yürürken yüzündeki gülümsememe tüyler ürpertiyordu "Ait olduğu yere gönderdik." dedi şişman kadın "O zaman sizin de ait olduğunuz yere gitmenizin zamanı geldi." dedi Sahra vahşet kokan bir gülüşle "Nereye?" dedi kahve gözlü kadın hayretle. "Cehenneme sürtükler." Sahra keyifli bir çığlık atıp bir kadının saçından tutup çekti. "Şeytan yoldaşınız olsun." dedi Eva kahkaha atarken bir kadının üstüne atladı ve her şey bir anda patlak verdi.

Asmin nefret ettiği kadının saçlarını tutup çekti kadın onu tutup kendiyle yere çekerken boğuk bir inleme kaçtı dudaklarından kadın altında kalırken Asmin çekilen saçlarıyla haykırdı ve üstündeki kadına kulak çınlatan bir tokat attı kadın üstünden düşerken Asmin üstüne oturdu ve sarı saçlarını yolmaya devam etti.

Sahra elindeki kadının kafasını mermere sürterken "Abla." dedi nefes nefese "Yalan söylemişler kıvılcım falan çıkmıyor." kadın bağırınca Sahra çığlık atıp yüzüne bir tokadı bastı. Raziye savaş naraları atarak mutfaktan çıkarken ona saldıran bir kadına elindeki kevgirle kafasına vurdu.

Rahime kopan gürültüyle salona girdiğinde bir hayret nidası döküldü dudaklarından herkes birbirinin üstünde saç saça baş başa dövüşüyorlardı. Kadın korkarak kalabalığa bakarken ona doğru koşan kadına bir tokat atıp duvara çarpmasına neden oldu düşen kadının yanına gidip merakla onu izlerken "Canım iyi misin?" dedi alayla "Kusura bakmazsın değil mi elim çarptı sonuçta." bayılan kadının üstünden atlayıp o da meydana atladı.

Raziye ona doğru gelen kadını göbeğiyle düşürürken kahkahası salonda yankılandı. Eva gözüne elini sokan kadına yumruk atarken acıyla haykırdı "Yumruk atmak hiç güzel değilmiş Sahra." dedi hayıflanarak önündeki kadının üstüne atlayıp annesinin üzerinden devirdi. Kadın uçan saçlarını tutup kalkarken kızına teşekkür etti ve kısa bir an etrafına baktı böyle bir şey beklemiyordu doğrusu etraf yangın yeriydi.

ÂŞEKA:VİRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin