🎵 Mert Nadir- Adım Adım🎵
🎵Yedinci Ev- Utanıyorum Halimden🎵
🎵 Ufuk Beydemir- Ay Tenli Kadın 🎵
🎵 Nil ipek- Bu Sana Son Mektubum 🎵
01.03.2020
00:00
Gece 12'yi vurmaya başlıyor.
Gözyaşlarımı silen o güzel ellerin neden yok olmaya başladı baba?
Anne, artık saçımı okşadığın ellerini hissedemiyorum.
Gittiniz mi?
Yalvarırım gitmeyin.
Artık gözyaşlarım bile akmaktan yoruldu.
Gece 12'yi vurduğunda tüm masallar son bulurmuş derler. Ama baba sen bana küçüklüğümden beri tek bir şey öğrettin. Bu bir peri masalı değil, bu günahkâr yollardan geçen bir yaşam mücadelesi.
Baba hala hatırlıyor musun? Bana söz vermiştin, Afra seni bulacak demiştin ama bak o hala gelmedi.
Beni kandırdın mı baba?
Oysa sen yalan söylemeyi hiç sevmezdin.
Ellerimi senin resmini yaptığım duvarda gezdiriyorum.
Yüzünün her milimini ezberledim baba.
Sensiz, sizsiz, kaldığımda belki çok küçüktüm ama hala hatırlıyorum o kan kokan geceyi.
Keşke o gün o şehire geri dönmek için yola çıkmasaydık baba.
Keşke o lanet kazayı geçirmeseydik.
Ben sizin ölü bedenlerinize sarılıp saatlerce ağlamasaydım.
Yalnızım anne.
Çok yalnızım.
Artık beni birilerinin bulacağı ümidi kalmadı.
LEYL YAKUT
Adnan Amber
Adam arabayı son gaz sürüyordu içinde korku tohumları filizlenmişti, kalbini sarmaya başlamıştı.
Yıllardır karısından bile sakladığı gerçeği şimdi oğlu açığa çıkaracaktı. Hayır, hayır buna izin veremezdi. İlmek ilmek ördüğü evi kimse yıkamazdı ailesi dağılamazdı. Hem Afra'yı da çok sevmişti onun zarar görmesini istemezdi. Kız bu yaşananları hak etmiyordu. En başından bilseydi asla o sözü vermezdi. Ama onun elinden de kızını almışlardı.
Işık'ını söndürmüşlerdi onun.
Araba çorak arazide taşı dumana katıp durdu hızla arabadan inip birkaç metre uzağında duran oğlunun arabasının yanına gitti. Asaf arabaya yaslanmış kollarını birbirine bağlamış evi izliyordu.
Geç kaldığını anladı. Kız geçmişiyle yüzleşmeye gitmişti bile. Peki ya kaldırabilecek miydi ondan saklanan onca şeyi? İşte onu bilmiyordu.
Oğluna hayal kırıklığıyla baktı.
"Bir gün beni sırtımdan vuracağını biliyordum." dedi adam öfkeliydi, kırgındı, hayal kırıklığına uğramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂŞEKA:VİRAN
Fiksi Remaja"Cennetteki ayak basılmamış ak toprağı kirleten her kötülüğe..." *** Korkuyorum . Dinmek bilmeyen çığlıklarımı duyan yok mu? Korkuyorum. Duyuyor musun baba? Korkuyorum. Orada kimse var mı?