19.BÖLÜM: UYUYAN GÜZEL

61 10 16
                                    

🎵Felix Jaehn, Vize, Miss Li- Close your eyes🎵

🎵 Alle Farben & Justin Jesso - As Far As Feelings Go 🎵

🎵Regard- Ride it🎵

🎵Perdenin Ardındakiler- Sevemiyorum🎵

🎵Madrigal- Seni dert etmeler🎵

30.10.2019

00:00

Anne, kendimi günahkarmışım gibi hissediyorum.

İçimdeki sesler doğduğumdan beri günah koktuğumu söylüyor, sen ilk kokladığında nasıl kokuyordum anne.

Doğarken de benden nefret ediyor muydunuz?

Baba parmaklarım hiç elini kavradı mı? Ne olur anlatın ben hatırlamıyorum...

Anne, kalbim ağrıyor yalvarırım yardım et. Ne olur biri gözyaşlarımı silsin bu ıssızlık beni yakıp kavuruyor.

Baba, zihnim beni kandırıyormuş gibi hissediyorum.

Sen benim şövalyem olursun değil mi?

Yalvarırım hayır deme.

Kalbim ağrıyor.

Kalbim ağrıyor.

Bu his beni çürütecekmiş gibi hissediyorum...

Ellerimi titretiyor sanki, kalbim hiç olmadığı kadar acıyla atıyor.

Oysa bana söz vermişti gece saçlı bir adam, her yolda yanımda olacaktı ama ben şimdi günlüğe damlayan gözyaşlarımı kendim siliyorum.

Sen benim yarattığım bir yalan mısın Asaf?

Yoksa inkâr ettiğim bir gerçek mi?

Kimsin sen gecenin tohumu?

Kimsin sen deniz kokulu?

Kim sen Asaf?

Senin yüzünden gecem gündüzüm yer değiştirmeye başlıyor.

Sevmek böyle bir şeyse ben istemiyorum bunu.

Artık acı çekmek istemiyorum.

Artık savaşmak istemiyorum.

Karanlıkta kalmaktan bıktım usandım artık.

Etrafım duman kokuyor.

Artık yazınca da geçmiyor benim kara kaplı defterim artık içimdeki acı o kadar çok ki yazmak bile geçirmiyor.

AFRA YAKUT

Günlüğün gece yazdığım sayfasını yeniden okuyup kapağını kapatıp çantamın içine geri koydum. Anneannemle beraber sabahın ilk ışıklarıyla uyanmıştık. Vazgeçmiyordum, vazgeçmeyecektim, vazgeçmek kimseye yakışmazdı.

Dün gece annemi arayıp burada kalacağımı söylediğimde "Kendine dikkat et ve anneannene selam söyle." demişti. Sanırım artık beni olduğum gibi kabullenmeye başlamışlardı.

Dolaptan yeşil zeytini ve peyniri de alıp arka bahçedeki sofraya doğru yürüdüm arka bahçedeki lavanta tarlasının yanına kurduğumuz sofraya kahvaltılıkları yerleştirip, solmuş lavantalarla konuşan anneannemi gördüm.

ÂŞEKA:VİRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin