🎵Sepya- Tuzak🎵
🎵 Akustikadam- Halimi hatırımı sordun mu? 🎵
🎵Nurettin Colak, Lara Elmaoğlu- Kuşku🎵
🎵Candan Erçetin- Annem🎵
19.12.2019
03:20
Ateşte yanan kelimeler,
Kulaklarda çınlayan ağıtlar,
Ne yazacağımı bilmiyorum.
Lütfen bir kez bana bak.
Lütfen sadece bir kez olsun bana bak.
Yeşil harelerinde beni yakan sarmaşıklar var.
Bu sevgi mi? Yoksa aşk mı?
Neden böyle uzaksın? Seni benden uzaklara götüren kim?
Biz yasak mıyız? Yoksa günah mı?
Nefes seslerini ezberledim.
Bakışlarında beni yakan sarmaşıklar var.
Artık ne denilir bilmiyorum.
Bu senin için yazdığım günlüğümün kaçıncı sayfası onu da bilmiyorum.
Saymayı bıraktım.
Seni çok merak ediyorum.
Nasıl gülüyorsun? Pardon gülebiliyor musun?
Çok zayıfsın. Çok çok zayıf.
Neyin var?
Ne olur artık konuş benimle?
Seni bekliyorum...
Hep beklerim...
Hep bekleyeceğim...
SAHRA AMBER
"Anneanne, güzel oldum mu?" dedim aynadaki yansımamı izlerken. Elimi kırmızı renk, kadife yan taraflarında katlar olan elbise de gezdirdim. Kınalık elbisenin eteği fırfırlarla doluydu ve her fırfırın üzerinde altın rengi işlemeli motifler vardı.
Göğüs kısmı straplezdi ama dantelli ve işlemeli kol askıları vardı. Elbise tam üzerime oturmuştu.
Sahra ve Erva saçlarıma dalgalar verirken Eva ve Lerza da makyaj işini hallediyordu.
Lahza, bana kına geceleriyle ilgili bir şeyler anlatırken bir yandan da elime kan rengi kırmızı bir oje sürüyordu. Çok heyecanlıydım, hatta çok az kalırdı beni titreten bir heyecan vardı üzerimde.
İnsanlardan çok utanırdım. Nedenini bilmiyordum ama çocukluğumdan beri böyleydi.
Ben konuşmalarda hep dinleyen taraf olmuştum. Kimseyle konuşmadığımda da insanları gözlemlerdim bu çok hoşuma giderdi.
"Güzel görecelidir kuzum. Ama güzelliğin bir tanımı olsaydı bu sen olurdun." anneannem beni izlerken yanaklarımın yandığını hissettim.
Odamı kuaföre çevirmiştik. Etrafta kızların giyeceği kıyafetler, makyaj malzemeleri, taraklar ve saç şekillendiricilerle doluydu.
"Afra gözünü kapat." dedi Eva. Dediğini yapıp gözlerimi kapadım. Kirpiklerime yakın bir yere hafif uçlu bir şeyle bastırıp göz bitimime kadar çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂŞEKA:VİRAN
Teen Fiction"Cennetteki ayak basılmamış ak toprağı kirleten her kötülüğe..." *** Korkuyorum . Dinmek bilmeyen çığlıklarımı duyan yok mu? Korkuyorum. Duyuyor musun baba? Korkuyorum. Orada kimse var mı?