ASLI'DAN
Selam Afra. Biliyorum beni tanımıyorsun, ben ise seni, sana kız kardeşim diyebilecek kadar iyi tanıyorum. Hayatın üvey evladı, ölümün öz kızı... Bir gün çıkmaz bir sokakta seninle karşılaşacağız gibi hissediyorum, ya da bir şarkının nakaratında belki de bir denizin derinliklerinde ama bir gün, bir şekilde. Sana herkesin aksine mutlu yıllar demeyeceğim çünkü muhtemelen mutlu geçmeyecek, onun yerine iyi ki varsın Afra, iyi ki Afra'sın, senin yerinde başka birisi olsa bu kadar güzel olamazdı. Sana bu doğumgününde hediye yerine bir sır vereceğim, üvey evlatlar sevilmemelerinin bedelini er ya da geç ödetiyorlar. Tekrar iyi ki doğdun yüreği de hayalleri gibi yıkık kız...
ALİNDA'DAN
Afra benim hayalimdeki bensin ama ben senin tam tersinim. Esmer , kıvırcık saçlı, kahverengi gözlü. Ben ölmüş babamın sevgisini özlüyorken ve onu affetmezken sen ise hayattaki babanın sana yaptıkları yüzünden affetmiyorsun baba acısını az çok olsa da empati kurup anlıyorum. Seni okurken sen nasık acı çekiyor bende öyle acı çektim sen nasıl ağladın krizlere girdin bende senle birlikte yaşadım bunları. Seni tam 1 günde okuyup bitirdim Afra çünkü seni aylarca okusaydım seni bırakamazdım. Aynı babamı halen bırakmadığım gibi ama sen bizi bırakacaksın bunu biliyorum sen beni ve bizi bıraksanda ben sen açıp açıp defalarca okuycam ve bir çok kez seni her okuduğumda ağladığında ağlıycam güldüğünde gülücem. Öldüğünde ise ölücem çünkü seni ancak böyle hissedebilirim seni öldürmeyi değil yaşatmayı seçiyorum sen o kadar temizsin ve safsın, dursun, berraksın ki okurken bile seni aklımda kötü birşey geçirirsem bunu biliceksin ve üzüleceksin diye düşünmüyorum üzülmene dayanamam Afra. Seni çok seviyoruseviyorum iyi doğdun iyi varsın Afra'mız bizi bırakma rüyama gel Afra rüyada olsa senin okumam haricinde güzel bir anımız olsun.
İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN SENİ ÇOOOK SEVİYORUM AFRA
Hoşçakal Afra.
Acılarım ve gözyaşlarımla....
SILA'DAN
Ah Afra, yüzü cennet içi cehennem dizi yaralı hayalleri kırık çiçeğim;
Ölümün kızı, her düştüğünde daha güzel ayağa kalkan meleğim;
Bakışları kır bahçesi, ruhu yaralı sarmaşık
Ruhumu senin ruhuna o kadar çok benzetiyorum ki. O kadar çok güçlüsün ki ifade edecek kelimeler bulamadığımdan klasik cümleler kuruyorum şu an. Senin her şeyini kendime benzetirken güç konusunda karşılaştırmaya korkuyorum hep. Seni tanıdığımdan beri sanki bir ruh arkadaşı daha edinmiş gibiyim. İleride bir kızım olursa ismini Afra koymak istiyorum hatta, bunu düşünüp üzülme ona bizim sevilmemişliğimizin aynısını hissettirmemek için tüm uğraşlarımı vereceğim. Ah Afra, lavantam benim ne diyebilirim ki sen bizim için bir ışıksın. İyi ki doğmuşsun meleğimiz, sen asla yalnız değilsin 🥀NAZAR'DAN
Afrayı hiç kitap karakteri olarak görmedim. Yeri geldi kendimi gördüm. Sanki gerçekte o sarı saçlı kız saçları dizlerine kadar uzanan kız varmış gibiydi. Çok ama çok sevdim çok güzel bır karakter yapmışsın. Çok üzüldüğmum kalbime dokunan yerler de oldu. Yani kısacası aşeka benim hayatım oldu..... İyi ki doğdun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂŞEKA:VİRAN
Ficção Adolescente"Cennetteki ayak basılmamış ak toprağı kirleten her kötülüğe..." *** Korkuyorum . Dinmek bilmeyen çığlıklarımı duyan yok mu? Korkuyorum. Duyuyor musun baba? Korkuyorum. Orada kimse var mı?