PLAYİST:
Do ıt All for You- Alan Walker,Trevor Guthrie
Different World- Alan Walker,Corsak, K-391, Sofia Carson
Alone-Alan Walker
10.BÖLÜM: ARAF'TA KAYBOLMUŞ MELEK
Cenneti müjdeleyen melek bir kız gördü, acılarını görmezden gelemedi. Tanrının ona verdiği emri bir kez olsun yerine getirmedi ve herkese cenneti müjdeleyen melek o kız için ona acı çektiren herkese cehennemin en kızgın ateşini sundu. Tanrı meleğin tüm yalvarmalarını, yakarışlarını yok sayıp onu Araf'a yolladı. Melek geri dönüş yolunu bulamadı. O da diğerleri gibi Araf'ta kaybolmaya mahkûm edildi.
AFRA YAKUT
Yarım kalan yanım, hep birilerine muhtaç yanım, şeytanın oyununa kanan yanım, ölümün pençesine takılan yanım, Riva.
Riva, ak toprağı çevirdikleri bataklıktı.
Gölgelerin arkasına saklı yanım, kimseye ihtiyacı olmayan yanım, tanrının bana verdiği kanatları kıran yanım, ateşten nehirde yıkanan yanım, Hare.
Hare, ak toprağın aldığı her darbede daha da güçlenip bir kayaya dönüşmesiydi.
Ateşten bir nehirde yıkandım her hücrem günahkâr olana kadar sonra Gayya' ya hapsedildim ne dibi ne zirvesi olan dipsiz bir kuyuya.
Beni yakmaya doyamadılar ama bende onlara inat her yandığımda yeniden küllerimden doğdum.
"Afra, uyanmalıyız." Uyanamam Riva bu sefer çöktüm bu defa ölümün arifesindeyim.
"Biz bu kadar zayıf değiliz kendine gel." Hayır, ben zavallıyım. İçimde Hare'nin öfke saçtığını hissediyordum. Riva ağlıyordu kendi köşesinde, peki ben neredeydim? Ne yapıyordum?
Hiçbir yeri göremiyordum.
Gözlerime mil çekmişler gibi her yer karanlıktı, gözlerim bir tutam ışığa muhtaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂŞEKA:VİRAN
Teen Fiction"Cennetteki ayak basılmamış ak toprağı kirleten her kötülüğe..." *** Korkuyorum . Dinmek bilmeyen çığlıklarımı duyan yok mu? Korkuyorum. Duyuyor musun baba? Korkuyorum. Orada kimse var mı?