Peter'a gözlerimi devirecek baktığımda gülümsemeyi kesti. Yumuşak yğz hatları olsa bile ciddi durunca ürkütücü duruyordu.
Tabi bu bende işe yaramıyor o ayrı mesele.
Kapıyı açarken şu son günlerdeki alkol isteğimin suçlusu çapulculardı. Yan tarafındaki Petere döndüğümde başımı kaldırmak sinirimi bozdu. Ne ara büyümüştü nu çocuk
Çocukken hep benden kısaydı.
İçeri girdiğinde arkama bakmadan "Davet etmedim" dedim. Kıkırdayıp "Ah Lils sen ve şu şakaların" bende onunla beraber kıkırdayıp "Ah Peter sen ve şu salaklıkların" dediğimde gözlerini devirdi.
Sandalyeye oturduğunda bende şarap çıkardım "Şarapa gerek yok kahvede olur" dediğinde ona düz düz baktım "Şarabı kendim için dolduruyorum?" Kafasını anlarmışcasına salladığında karşısına oturdum.
"Neden buradasın Pete? " diyerek şaraptan yudum aldım. Sırıtarak bana bakıp "Vadideki Zambağın sen olduğunu biliyorum" dedi. Şarap boğazıma kaçarken bie kısmı da ağzımdan çıkmıştı. Peter peçete uzattığında boğazımdaki acı tadı azaltmaya çalıştım. Kafamı kaldırdığımda gülümseyerek bana bakıyordu ve bendd yumruklama isteği uyandırıyordu.
"Neyden bahsediyorsun?" diyerek salağa yatmaya çalıştım ama dilini damağına vurarak cık dedi "Onun sen olduğunu ilk okuduğumda anladım. Jamesin bu kadar salak olmasına inanamıyorum." dediğinde iyice kapana kısılmış hissettim.
Bu fare her şeyi nerden biliyordu?
"Nereden biliyorsun?" diyerek itiraf ettiğimde omuzlarını kaldırdı. "Zeki bir insanım ayrıca Jamesin hesabı bende kalmıştı ve lilyofthevalley Lils bundan daha iyisini yapabilirdin" dediğinde gözlerimi devirdim.
"Ee Peter buradan çıkaracağımız sonuç Jamese söyleyecek misin?"
Peter kahkaha attı "Tabikide hayır o aptalın sürünmesini istiyorum." dediğinde yüzümü buruşturarak ona baktım. 11 yaşında pamuk şekerim düştü diyr benimle paylaşan çocuktan çok farklı birini görüyordum.
"Eh kahve içmeyeceğimize göre biraz iş konuşabiliriz" dediğinde kadehten yudum aldım.
Bu fare benle dalga geçiyor olmalıydı.
.
jamestheprongs: kısa yol olmasına rağmen çimlere basmadım, bana kahve getiren garsona gülümseyip teşekkür ettim vee
jamestheprongs: son olarak çöp kutusuna basket attım basket olmayınca geri dönüp çöp kutusuna attım.lilyofthevalley: kafan mı iyi?
jamestheprongs: iyi bir insan ol dedin ve bendd iyi biri olmaya çalışıyorum.
lilyofthevalley: eee değişen bir şey var mı?
jamestheprongs: ım hayır bugün ceketi verirken yüzüme bakma gereği bile duymadı.
lilyofthevalley: whoopsie
jamestheprongs: kalbimi kırsa da bugün eğlendim. Dorcasın yanında oturduğunda kendimi gülmemek için zor tuttum.
lilyofthevalley: Dorcas kim?
jamestheprongs: geçen sene buraya taşındılar onsan önce büyükannesini ziyaret etmek için geliyordu.
lilyofthevalley: ha siktir ya çocukluk arkadaşımı mı tanıyamadım ben?
(bu mesaj geri alınmıştır)jamestheprongs: sen naptın
lilyofthevalley: hiç senden nefret etmekle meşguldüm
jamestheprongs: bana karşı bu yoğun hislerin beni korkutuyor zambak...
lilyofthevalley: korksan iyi edersin.
jamestheprongs: eee biz hiç tanımayacak mıyız?
lilyofthevalley: yoo ne alaka
jamestheprongs: peki neden
jamestheprongs: cidden soruyorum.
lilyofthevalley: bende ciddi olarak cevaplıyorum
lilyofthevalley:çünkü canım istemiyorjamestheprongs: zambaklar beni üzmeyi seviyor
.gözlerim kanacak birazdan lol
notu yazan kişi petermiş
bizfe şaşırdık
hikaye hakkında düşünceleriniz
en sevdiğiniz karakter
en sevmediğiniz karakter
oy ve yorum yapmayı unutmayın
öpüyorum sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
affection | jily
Fanfictionjamestheprongs: dün eziyet gören, bugün eziyet gören, herkesin, hatta ne uğruna acı çektikleri ne de sebep oldukları felaketlerin suç ortağı olan iki kederli meleğin darbesini yiyen bu zavallı ruh, kendisine hiç darbe indirmeyen, onu fırtınalardan...