"Be-Ben özür dilerim..." Geri çekildiğim için yanlış anlayan James konuşmaya başladığında elimle ağzını kapadım.
Baktığım yere baktığında bu sefer bağırmak için ağzını açtığında avuç içimle vurdum. Bir şey derlerse duymak istiyordum.
Demek ki tek bir şeyler saklayan kişi ben değilmişim.
Ayrılıp bu tarafa geldiklerinde James'in elini tutup aşağı kayalıklara çekiştirdim. Sallandığımızda Severusun yanımızdan geçerken dediklerini duydum "Bu bir daha asla tekrarlanmayacak biliyorsun değil mi?" dediğinde Melinda güldü ve "Geçen seferde öyle demişsin Sev...Partinin tadını çıkar" dedi ve ilerledi.
James yanımda elini omzuma koyup çektiğinde napıyor bu diyr düşündüm "Özür dilerim Lils...Seni nasıl aldatır anlayamıyorum... Düşündüğümden de aptal olmalı" dediğinde bulanık da olsa onun bizi ne sandığı aklıma geldi.
"Yaa...evet... çok üzüldüm" dediö ve denizden gelen damlayı gözyaşı olarak silip "Çok salağım" dediğimde omuzlarımdan tuttu "Hayır Lily asıl aptal olan o ve ondan daha aptal olan benim. Sana verdiğim değeri aana gösterebilseydim o salakla birlikte olmayacaktın."Dediğinde sarhoş olduğuny anladım.
Bu erkekler neden bu kadsr çabuk sarhoş oluyordu?
"Hhm... Bencede James..." Kayalıklardan çıkıp partinin olduğu kısma geldiğimizde kafaları uçmuş Remus ve Peter bizi görünce kahkaha atmış vr şey demişlerdi
"Sanırım Lily gelmiş"
Dört bir yanım aptallarla çevriliydi cidden.
Jamesi sürüyerek taşırken arabasını gördüm. Cebindeki anahtarları aldıktan sonra onu düzgünce oturmasını sağladım ve sürücü koltuğuna geçtim. Birkaç tane bira içtiğimi düşünürsek iyiydim. Yediğim şok bütün alkolü kırmıştı. Yanımda sızan Jamese yetmemişti sanırım. Sarhoş olduğu için geldiğini biliyordum. Onu öpmeyecektim dr sonuçta ben ilişki olan bir kızdım! Kendi kendime gülüp aracı çalıştırdığımda onu kendi evine mi yoksa benim eve mi götürsem diye düşünüyordum. Direksiyonu onun evine kırdığımda böylesini daha iyi olduğuna emindim. Sadece onu yatağına yatıracak sonrasında arabası ile kendimi eve bırakacaktım çünkü tam bir centilmendim.
Evinin önünde durduğumda gözlerim dolmadan edemedi. En son buradan ağlayarak çıkmıştım.
Arabasını park ettikten sonra durup Jamese baktım. Gözleri kapalı sakin bir şekilde nefes alıp veriyordu. Üstümde olan ceketinin ceplerinden evin anahtarını bulunca ilk kapıyı açtım. Sonrasında yine Jamesi sürükleyerek getirdim.
Merdivenleri az da olsa atıldığı için kolay çıkmıştık. Yatağa doğru kendisini attıktan sonra gitmek içik yanında oturdum. "Kötü geceler James sayende bel fıtığı oldum." diyerek kalktığımda elimden tuttu.
"Gitme" diye mırıldandığında yanına kıvrılıp yatmak istedim. Onu affetmek, Severus ile sevgili olmadığımı söylemek istedim ama bunları yaparsam gururumdan da olacağımı biliyordum.
Elimi çektiğimde mırıldansada uykusuna geri döndü. Ona baktığımda ay ışığının altında bronz teni parlıyordu ve kahverengi saçları dağılmıştı
Lily kızım hemen burayı terk etmelisin yoksa gururun sonsuzluğa karışacak.
Ona bakarak geri adım atarken söyledikleri aklıma geliyordu
James
Ben
Biz
Özlemiş miydim gerçekten?
Yanına kıvrıldığımda içimden umarım buna pişman olmam diyordum.
Umarım sana yine güvendiğim için pişman olmam James
.
Lily çok salak ama bütün erkekleri kapıo
neyse olabilir bu hikayeyi nasıl bu kadar sevdiniz zerre fikrim yok ama teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
affection | jily
Fanfictionjamestheprongs: dün eziyet gören, bugün eziyet gören, herkesin, hatta ne uğruna acı çektikleri ne de sebep oldukları felaketlerin suç ortağı olan iki kederli meleğin darbesini yiyen bu zavallı ruh, kendisine hiç darbe indirmeyen, onu fırtınalardan...