2.5

619 62 67
                                    

bölümlere dikkat edin bazılarınız bölüm atlıyoo
bu arada lily evansta 1.olmuşuz
nE

.

Haftasonunu gayet rahat geçirmek istediğim için Jamesin kulağındaki zambağı düşünmedim.

Hemde hiç.

Kahve içerken ya da ödevlerimi yaparken biraz bile aklımda değildi.

Ah kimi kandırıyorum ki? James yine ne yapmaya çalışıyordu.

Telefonumdan yükselen bildirim sesi ile ekrana baktığımda Severusun mesaj attığını gördüm.
.

WhatsApp konuşması

Severus:

yoldayım hazırlan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yoldayım hazırlan

Aklımda filme gideceğimiz gelince kafama vurmadan edemedim. Nasıl unutmuştum onu

Lily: 10 dakikaya hazır bil.

Severus: okaaay

.

Geçenlerde aldığım lila pantolon ve siyah asklımı giydiğimde dışarının soğuk olmamasını diliyordum. Küpelerimi ve bandanamı taktıktan sonra Severusu beklerken aynada çekindiğim fotoğrafı instagramda paylaştım.

lilyloveslilac: selam847 beğeni ve yorum +78:KIZ SELAM DEDİ VE 847 BEĞENİ +29: beğeni sayıları gittikçe katlanıyor lol+87: lila be siyahın bu kadar yakışabileceğini bilmiyordumtheseatedqueen: çok güzelsin bebek <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lilyloveslilac: selam
847 beğeni ve yorum
+78:KIZ SELAM DEDİ VE 847 BEĞENİ
+29: beğeni sayıları gittikçe katlanıyor lol
+87: lila be siyahın bu kadar yakışabileceğini bilmiyordum
theseatedqueen: çok güzelsin bebek <3

Cassopeia'nın yorumunu beğendikten sona instagramdan çıktım. Kapı çalınca da aşağıya inip Severusu karşıladım. Mavi bir tişört ve siyah pantolon gitmişti.

"Yakışmış" diyerek göz kırptığımda biliyorum dercesine omuzlarındaki hayali tozları temizledi.

"Hadi gidelim Lils" diyerek belimden tutup çektiğinde kasılmıştım. Severusun her hareketi ne zamandan beri bende etki bırakıyordu.

Sanırım reglim yaklaşıyordu.

Kendi kendime güldüğümde Severus bana baktı. Önemsiz diyip elimi savuşturduğumda omuz silkti.

Yolda biyoloji dersindeki kurbağa faciasını anlattığında yolda durup kahkaha attım. Deney için uyuşturulan kurbağalardan biri kız onu tam kesecekken ayaklanmış ve kızım yüzüne sıçramıştı. Severus da benimle beraber güldüğünde sinema binasının önündeydik.

Gireceğimiz film palyaçolarla alakalıydı ve devam filmiydi. Birinci filmini de yine Severus ile beraber izlediğimiz için gitmeye karar vermiştik.

Köşeden patlamış mısır ve gazoz aldıktan sonra sinema salonuna girdik. Yerimize oturduktan sonra sinemanın tıka basa dolu olduğunu fark ettim. Bizim sırada sadece biz ikimiz vardık ama kalan 5 kişilik yer boştu.

Reklamlar geçerken patlamış mısırı yiyordum. Severusta telefonunda geziniyordu. Daha film başlamadan sıkılmıştım.

Filmin açılış sahnesi sonunda başladığında sinema kapısı gürültü ile açıldı. Karanlıktan göremediğim birkaç kişi buraya doğru gelirken patlamış mısırı ağzıma atmaya devam ediyordum. Balonlar yükselirkenki aydınlanma sonucu buraya gelenlere baktığımda patlamış mısır boğazıma takılıyordu. Aurelia yani Dorcas ve Çapulcular buraya doğru geliyordu.

Tamam Lils sadece palyaçoya odaklan.

Palyaço'nun benim biraz daha kırmızı saçlı ve beyaz halime benzediğini fark ettiğimde gazozumdan yudum alıyordum. Daha psikopat demediğime dikkat çekmek isterim sadece.

"Oh Evans. Sende mi buradayın" diyen Siriusa döndüğümde görmediğini bildiğim için gözlerimi devirdim.

"Hayır evdeyim Sirius benim klonum ile konuşuyorsun" dediğimde kahkaha attı. Birkaç kişi buraya baktığında saklanmak için biraz aşağı indim.

Severus hiçbirini takmadan filmi izliyordu. James yanımdaki yere oturduğunda ona döndüm o da fark edip bana döndüğünde "Napabilirim burası benim yerim" diyerek kendini savundu. "Tamam" dedim ve filme döndüm.

Ortalık sessizleşmişken "Lils" diyen Severusa döndüğümde "Eğer korkarsan bana sarılabilirsin" dediğinde kaşlarımı çatmamak için kendimi tuttum. Neyden korkacaktım? "Hıhım" dediğimde yanımdaki Jameste kulağıma "Biliyorsun benim kollarım her zaman sana açık"  deyip göz kırptığında filmdeki palyaçonun filmden çıkıp bu ikisini yemesini istedim.

Ne olacaktı korku filminden korkup onların güçlü kollarına mı sarılacaktım? Onada aynı tepkiyi verdiğimde sırıtarak önüne döndü. Bende gözlerimi devirerek filme döndüm.

Filmin heyecanlı bir yerinde palyaço bir anda çıktığında iki kolumda bir anda iki yana çekildi. İki yandan sarınıldığımda kahkaha atıyordum.

Sanırım güçlü kollarım iki kız tutmuştu.

Filmi izleyen birkaç kişi bana dönmüştü ama umrumda değildi.

"Evet beyler biliyorum güçlü kollarım var ama" diyerek ikisinin kafasını ittim "Belki de sizi yandaki romantik komediye almalıydık beraber izlerdiniz" diyip güldüm.

Filmin bittiğini işaret eden yazılar kayıp giderken ben hala gülüyordum. James ve Severus bozulmuş gibilerdi. Erkeklerin beni güldürmesinin üstünden uzun zaman geçmişti cidden.

"Film nasıldı? Korktun mu demiyorum çünkü kahkahaların salonda yankılandı" diyen Remus ile kendimi gülmekten alıkoyamadım. "Gayet güzeldi ama onlar için" deyip James ve Severusu gösterdim "Pek iyi değildi galiba" O da benim gibi güldüğünde " Dondurma sezonu kapanmadan son bir dondurma yiyeceğiz sende gelsene" dediğinde reddetmek için dudaklarımı araladım.

Bunun için çok erkendi.

"Dorcas yani Aurelia seni görmek istiyor bunca erkeğin arasında iletişim kuramadığından yakınıyordu. Ve sorun işaret dili değilmiş" dediğinde gülümsedim. Ona döndüğümde bu sefer pudra pembesi bir etek ve beyaz tişört giymişti. Elleri ile hızlıca Siriusa bir şeyler anlatırken Siriusta ona karşılık veriyordu.

"Bilmiyorum Severusu yalnız bırakmak istemiyorum" diyip Severusa döneceğim sıra onu göremedim.

Neredeydi bu çocuk?

Telefonum titrediğinde bildirime tıkladım. Mesajda acil bir işi çıktığını be gitmesi gerektiğini söylüyordu.

Sanırım ekilmiştim.

Ona sorun olmadığını söylediğim bir mesaj attıktan sonra Remusa döndüm.

Bisküvili dondurmaya ne zaman hayır demiştim ki
.

bisküvili dondurma>>> her şey
o sinema sahnesini hayal edebiliyor musunuzsşkeşdlrşr lily ikisinin ortasında bunlar sidik yarışı yapıyor sonra palyaço korkusuna aynı anda lilynin kollarının altına girmeye çalışıyorlardlksdödkdş
umarım bölümü sevmişsinizfir
oy be yorumlarınızı bekliyorum
BÖLÜM ATLAMAYIN?!?!
bb

affection | jilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin