şeyi sormak için yeni bölüm yazıyorum LOL
yeni kapağı nasıl buldunuz?
yoksa eskisi gibi mi gidelim
milletin hesapları boy boy kitapları feed yapmışlar bide çok kıskandımŞSLDÖDKDL
."Hayır Peter-" diyerek geri dönmeye çalıştığımda "Evet Peter" diyerek omzundan tuttu.
Orospu çocuğu.
"Ben evime giren bir sapığın yine beni evime bırakmasını istemiyorum. Bırak beni" dediğimde kahkaha attı "Evine mi girdi bu salak?" dediğinde kafamı salladım.
Arabaya bindiğimizde olurda biri bakar seslenir diye etrafıma bakıyordum ama herkes kendi derdinindeydi.
Arkaya oturduğumda dikiz aynasından Dieter ile göz göze geldik. Ela gözlerinin parlaklığı arabadan çıkıp gitmemi tetikliyordu.
Peter ile birbirimizi pek sevmezdik ama benide öldürmezdi ya. Umarım.
"Lils. James ile aranız nasıl?" diyen Petera düz düz baktım. Ne alaka dercesine ona baktığımda söyle der gibi bana baktı.
"Seninle nasılsak onunla da öyle Peterciğim." dedim sonda vurgu yaparak. Güldüğünde gözlerimi devirdim.
"Ayrıca ekstra mısır demiştim fare değil" diyerek Dietere döndüğümde arkasını dönüp bana güldü ve yola geri döndü.
"James ve Severus sana anlattılar mı?" dediğinde durdum. Belkide Peter bana bildiğim için anlatırdı.
"Evet anlattılar." dediğimde kaşlarını kaldırarak bana baktı. "Ama ben pek ilgilenemedim." dediğimde kaşlarını çattı.
"Senide ilgilendiren bir şey nasıl ilgini çekmedi acaba?" dediğinde durdum.
Ben ne alaka?
"Peter çok salaksın. Kız hiçbir şey bilmiyor bile" diyen Dieter Peterdan sonra dikiz aynasından benimşe göz göze geldi.
"Bak Zambak emin ol her şeyi anlatmak isterdim ama şuan kafanı bunlarla yorma. Ayrıca pizza için özür dilerim istiyorsan sana pizza ısmarlayabilirim?" dediğinde topladığım saçım başımı ağrıtıyordu.
"O sıra bana her şeyi anlatırsan neden olmasın?" dediğimde dudağının kenarı ile güldü.
Araba durduğunda evimin önüne geldiğimizi fark ettim.
"İyi günler Bayan Evans" diyen Dietere gözlerimi devirip "İyi günler fare çocuk ve Peter " dedim.
Umarım yanlış bir şey yapmıyorumdur.
Eve girdiğimde hızlıca duşa girdim ve kalın bir tayt ve boğazlıklı kazak giyindim. Saçlarımı hafif nemli kalacak şekilde kuruttuktan sonra yatağa kendimi attım. Uzun bir süreden sonra birden basketbol oynamak iyi gelmemişti.
Instagrama girdiğimde yeni bildimler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
affection | jily
Fanfictionjamestheprongs: dün eziyet gören, bugün eziyet gören, herkesin, hatta ne uğruna acı çektikleri ne de sebep oldukları felaketlerin suç ortağı olan iki kederli meleğin darbesini yiyen bu zavallı ruh, kendisine hiç darbe indirmeyen, onu fırtınalardan...