Cekete iyice sarılmış, kayalıklarda oturmuştum.
Olanları düşünürken kimin suçlu kimin suçsuz olduğunu anlamaya çalışıyordum ama bu hikayede suçlu karakter var mıydı ki?
Peterin gidişini seyretmiştim, diğerleri geldiğinde yaraları ile ilgilenmiş hepsini uyutunca da kendimi deniz kenarına atmıştım.
Evet hala ceketi çıkartmamıştım.
"Sikeyim ne saçma sapan haystım var" diyerek yüzümü ellerimle örttüm. Ne yapacağımı bilmiyordum ve dört dakika sonra 19 yaşına girecektim. Şarap şişesini kafama dikerken bir yandan da mırıldanıyordum.
"Lils" dediğinde düşecek gibi olmuştum ve de javu hissi ile titremiştim. James yanıma hızlıca gelmiş "Siktir iyi misin?" demişti. "Bok gibiyim." demiştim. Kolunu bana sardığında kafamı omzuna koydum.
"Böyle dememen gerekiyordu repliği karıştırdın." dediğimde gülmüştüm. "Sana yazan kız bendim bu arada." dediğimde kafasını salladı. "Biliyordum. Vadide zambak en sevdiğim kitaptı. Ayrıca zambak, kendini biraz fazla belli ettin." dediğimde kıkırdadım.
"İyi hissetmiyorum." dediğimde derim bir nefes almıştı.
"Bende."dediğinde ona döndüm. Her şeye rağmen onun iyi olmasını istiyordum.
" Sen iyi ol. "dediğimde" Sende olursan olurum. "demişti. Kafamı salladığımda o da kafasını salladı.
" Peteri biliyor musun? "dediğimde kafasını salladı. Omuzları çöktüğünde kafamı kaldırdım ve elimi yanağına koydum. Dudaklarım dudaklarına uzandığında
"Beni seviyorsun değil mi?" dediğimde dudağıma uzanmış ve kalbimi titretecek bir öpücük bırakmıştı.
"Dün eziyet gören, bugün eziyet gören, herkesin, hatta ne uğruna acı çektikleri ne de sebep oldukları felaketlerin suç ortağı olan iki kederli meleğin darbesini yiyen bu zavallı ruh, kendisine hiç darbe indirmeyen, onu fırtınalardan, her türlü zararlı ilişkiden, yaradan korumak için etrafını üç sıra dikenli tel ile çevirmek isteyen kişiyi nasıl olur da sevmem? "
Saat gece yarısını 1 geçiyordu ve ben Lily Evans, yaşadığım ve yaşayacağım her şeye rağmen hayattaydım.
.
son
valla son
bu zamana kadsr okuduğunuz için teşekkür ederim diğer hikayelerimde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
affection | jily
Fanficjamestheprongs: dün eziyet gören, bugün eziyet gören, herkesin, hatta ne uğruna acı çektikleri ne de sebep oldukları felaketlerin suç ortağı olan iki kederli meleğin darbesini yiyen bu zavallı ruh, kendisine hiç darbe indirmeyen, onu fırtınalardan...