iki: gecenin matemi

1.1K 245 195
                                    

Merhabalar, yine ben. Sohbeti uzatmayayım burada, bölüm sonundayım orada konuşalım :)

Bu arada kütüphanenize eklerseniz yeni bölümlerden haberdar olabilirsiniz.

Başladığınız tarih ve saat lütfen?

Başladığınız tarih ve saat lütfen?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gecenin Matemi

Cadde kaldırımında tek başıma yürüyorken kaldırımdaki kırmızı çizgilere basmamaya çalışıyordum. Neden bilmiyorum ama bu oyun çok hoşuma giderdi. Bineceğim otobüsün durağını gördüğümde durakta duran arkadaşımı gördüm.

Kardelen. İlk okuldan beri aynı sınıftaydık şu lise belası gelince okullarımız ayrılmıştı ama biz hala konuşmaya devam ediyorduk. Asıl arkadaşlıkta buydu sanırım. Yollarınız ayrılsa dahi iletişimi kesmemek...

Durağa vardığımda selamlaştık. Hava serinleşmeye başlamıştı. Genelde Kardelenle yanyanayken pek konuşmazdık ama hoşuma giden şeyde buydu. Ben anlatmadan neler olduğunu anlayabiliyordu. Bu yüzden derenin yokluğunu hissettirmiyordu.

Bakışlarımı bineceğimiz otobüsün geleceği yoldan çekerek Kardelen'e döndüm.
"Bugün çok güzel bir gündü"dedim.
Kardelen "Güzel kılan nedir?" diye soru yönelttiğinde hiç düşünmeden
"Havalar soğuyor" dedim.

Ekim ayındaydık ve soğuk havaya aşık bir kızdım. Oda bakışlarını yoldan çekip bana döndü,

"Havaların soğuması değilde yağmurların gelişi sevindiriyor beni" dedi

Bakışlarını tekrar yola çekip"Ee sen hala yazmayı düşünmüyor musun ?" gibi ani bir soru yöneltince refleksle "kime?" diye sordum.

"Barlas'tan başka bahsettiğin biri varsa söyle bizde bilelim Asra" diyip gülmeye başladığında istemsizce bir utanç sardı. Neden bilmiyorum ama konu o olunca değişiyordu herşey.

"Hayır!! Tabikide yazmayacağım. Elalemin oğluna neden fake hesap açıp vaktimi ayırayım" dediğimde daha çok gülmeye başladı.
"Hadi ama Asra. Kimi kandırıyorsun sen. Bana 3 aydır aralıksız anlattığın kimse olmamıştı şimdiye kadar. Ve ismini kullanmaya kıyamadığın için hiç ismini bile kullanmıyorsun. Ama elalemim oğluda güzelmiş. Böyle konuşabiliriz onun hakkında" diyip daha çok gülmeye başlamıştı.

Sahte bir şekilde somurtarak"Gül sen gül. Zaten yazmayacağım da o konuda ciddiydim." dedim

Acaba yapmalı mıydım?

Konuşmaya devam edip"Hem anonimlik işlerini saçma buluyorum. Kendine güvenemeyen insanların ortaya çıkardığı bir saçmalık işte." dedim.

Kardelen'in bakışları tekrar beni bulduğunda "Sadece tanımak için. Demiyorum ki sana git ilanı aşk et diye. Sadece cevap verirse işine gelir çünkü onu tanıman için sana bir fırsat vermiş olur. Onu daha tanımıyorsun Asra. Ya düşündüğünden çok farklıysa. Üzülmeni istemem. Eğer olurda bir ihtimal cevap verirse mesajına. Onu tanımak için bu fırsatı iyi değerlendir." dediği sırada gelen otobüse doğru ilerledi.

Kıvırcık ve uzun saçlarıda sözleriyle aynı kararlılıkta olduğunu belli edercesine benimle bakışıyordu.

Bende otobüse bindiğimde Kardelenin yanına oturdum. Yine sessizdik. O yolu izledi. Bende onun düşünceleri tekrar ettim.

' Sadece onu tanımak için.'
'Ya tahmin ettiğim gibi biri değilse.'
'Cevap verirse fırsatı değerlendir.'
'Daha fazla üzülmeni istemez.'

Kardelen otobüsten indiğinde ona camdan el salladım. Yanımda boş duran koltuğa oturan teyze beni ezmek niyetindeymiş gibi oturunca rahatsız olup koltuktan kalkmak için izin istedim ve ayakta yolculuğuma devam ettim. 2 durak kalmıştı henüz fakat erken inerek bir Asra kuralını daha uyguladım.

♤♤♤

Salondan gelen televizyonun sesi soruya odaklanamamama sebep olurken telefonuma gelen bildirimle birlikte bakışlarımı telefonuma yönelttim. Çalışma masasından kalkıp yatağın üzerindeki telefonu aldım. Gelen bildirim Kardelen'dendi.

Kardelen: @geceninmatemi
Şifre: geceninmatemi

Değişik bir şekilde ekrana bakmaya devam ediyorken Kardelenden bir mesaj daha geldi.

Kardelen: Hesap artık senindir.

Asra: Bu hesapta neyin nesi?

Kardelen: Bak bakalım neyin nesiymiş?

Hemen instagrama girip verdiği hesaba giriş yaptım.Karşıma sıfırdan tertemiz bir hesap çıktı. İlk önce hesabın amacını öğrenememiş olsam da sonradan mesaj kutusunun olduğu bölüm dikkatimi çekti.

1 yeni mesaj vardı!! Barlas Güney adlı kullanıcıdan 1 yeni mesaj!!

Hemen mesajın üzerine tıkladım. Kardelen açmış olduğu fake hesaptan yaklaşık 15 dakika önce Barlas'a 'merhaba umarım rahatsız etmemişimdir' yazmış. Barlas'ın yazdığı cevap ise kalbimin ritminin hızlanmasına sebep olmuştu.

Barlas Güney: Rahatsız edip etmemen konuya bağlı:)

Rahatsız edip etmemen konuya bağlı:)
Rahatsız edip etmemen konuya bağlı:)
Rahatsız edip etmemen konuya bağlı:)
Rahatsız edip etmemen konuya bağlı:)
Rahatsız edip etmemen konuya bağlı:)

Bölüm Sonu :)

Merhaba öncelikle ilk kurgum olduğunu tekrarlamak istiyorum. Buna göre değerlendirirseniz çok mutlu olurum.
Bölümler ilerledikçe bomba gibi olacak. SÖZ

●Sizce hikaye nasıl ilerliyor? (henüz 2.bölüm olmasına rağmen sşxmkdşais)

●Asra karakterini nasıl buluyorsunuz?

●Sizce yazım ve anlatım şeklim nasıl?Ne tür değişiklikler yapmalıyım.

Gecenin Matemi | tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin