Merhabalar ben geldiim.
Burada lafı çok uzatmayı çok sevmiyorum, bölüm sonundayım❤Bu arada bugün tam tamına 1. haftamız❤
Sınır: 40 oy 150 yorum
Bu bölümü berra0025 'e ithaf ediyorum.❤ Güzel okumalar.
Başladığınız tarih lütfen➡
Apollon'a Aşık Daphne
Sabahın ilk ışıkları kendini gösterirken terastan güneşin doğmasını bekliyordum. Herkes uyurken gizlice yine buraya gelmiştim. Burası bütün dertlerimi unuttuğum yerdi. Bu deniz, bu gökyüzü...Bu deniz bir kızın gözyaşlarıyla doluydu, gökyüzü ise kızın kahkahalarıyla...
Güneş yavaş yavaş kendini göstermeye başladığında gökyüzündeki rengin etkisi altına alındım. Sarının en açık tonu turuncunun en koyu tonu ile buluşmuştu.
Bu sefer terasa çıkmadan önce montumu giymiş beremi takmıştım. Bu yüzden çok üşümüyordum. Ateşimse yok denilecek kadar azdı.
Dün Barlas bana kötü olduğunu söylemişti.
Kötü, onun hakkında öğrendiğim ikinci şey.
Ama onun kötü olma ihtimali şu karşımdaki güneşin batıdan doğması ile eş değerdi.
Bence benimle uğraşmak istemedi ve beni kendinden uzaklaştırmak için böyle söyledi. Nedense kötü olma ihtimali olsa bile ondan uzaklaşmak gelmiyordu içimden.
Bana attığı son mesajdan sonra cevap vermemiştim. Daha doğrusu, verecek cevap bulamamıştım. Ne denilebilirdi ki?
Arka cebimden telefonu çıkarıp gökyüzünün bu eşsiz fotoğrafını çektim. Gökyüzünün fotoğrafları ile dolu olan dosyama kaydettim. Sosyal medya hesabıma girerek ne var ne yok bakmak istedim. Genelde sosyal medyada çok takılan biri değilimdir, ama o hikaye atmış mı acaba diye açıp baktım. Hiçbir şey paylaşmamıştı. Takip ettiği kişilere tıklayarak kimleri takip ettiğini görmek istedim. Tam o sırada telefonuma bildirim geldi.
@geceninmatemi BarlasGüney'den 1 yeni mesaj
Garipseyerek bu saatte ne yazmış olduğunu merak ederek açtım.
BarlasGüney: Demek uyanıksın. (06.10)
GeceninMatemi:Evet. Nerden anladın?
BarlasGüney: Hmm.Demek sosyal medya ile aran iyi değil :)
GeceninMatemi: Nereden anladın ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Matemi | tamamlandı.
Ficção AdolescenteYüzünü yüzüme yaklaştırdığında işte şimdi nefesini duyuyor ve gözlerindeki sıcaklığı fazlasıyla hissediyordum. Biraz daha yaklaştı ve yanağı yanağıma değdiğinde kulağıma doğru, "Bir okyanus kadar derinsin ve boğulmaktan korkuyorsun." dedi. O sırada...