Herkese merhaba💗
Yeni bölümleri aksatmadan hergün atıyorum ama okuyucu kitlem az olduğu için bir sonraki bölüm biraz aksayabilir :(
Bu bölümü Kitap-kokulu_biri 'ne ithaf ediyorum. Keyifli okumalar.
Başladığınız tarihi şuraya lütfen➡
Hayatın Başında
Hep uzaktan izlediğim kişinin yanındaydım.Kimseyi oturmadığı yanındaki sıraya geçmiş gözlerinin içine bakıyordum.
"Benimle konuşmak istediğin konu nedir?"Bakışları masanın üzerinde duran ellerime kaydı. Açıkçası biraz utandım ve ellerimi masadan çekip cebime koydum. Bu hareketimi komik bulmuş olacak ki güldü. Ah o gülüşün...Bir ömre bedel...
Kendimi toparlayıp "O akşam, yağmurun yağdığı akşam. Beni eve götürdüğün için teşekkür ederim."
"O akşam beni hatırlamadığını fark etmiştim."
"Şey...aslında fark etmemiştim, biraz kötüydüm sanırım. Kusura bakma lütfen."
"Hiç önemli değildi. Kim olsa aynı şeyi yapardım."
Herkes gibisin...
Salakmısın iç ses çocuk burada hayat kurtarıyor. Sende anca trip at.
"Ondan eminim." dedim gülümseyerek ve gitmek için ayağa kalktım. O sırada edebiyat öğretmenimiz içeri girdi aynı zamanda Barlas kolumdan yavaşça tutmuş ve geri oturtmuştu. "Ayakta gezme konusunda ne kadar disiplinli olduğunu biliyorsun." dedi.
Cevap vermeme fırsat vermeyen edebiyat öğretmenimizin sesi sınıfı doldurmaya başladı.
"Çocuklar edebiyat projesi alan öğrencilerim ayağa kalkabilir mi?"
Barlas'ın edebiyat projesi aldığından haberim vardı. Barlas ayağa kalktığında aynı zamanda sınıftan 5 öğrenci daha ayağa kalkmıştı.
Sarı kıvırcık saçları ve küçücük gözleriyle projeleri dağıtmaya en öndeki öğrencilerden başladı. Sıra sıra 5 öğrenciden konuları seçmelerini istedi. En son Barlas'a geldi sıra. Bayan kıvırcık başladı konuşmaya,
"Barlas, bir efsaneyi veya destanı araştırmanı ve araştırdığın bu konu üzerinde proje geliştirmeni istiyorum canım."
Barlas'ın gözünde anlamadığım bir ışık belirdi. Belki kimsenin fark etmediği kadar küçüktü. Ama ben görmüştüm. Söze başladı,
"Hocam bu efsane istediğim herhangi bir efsane olabilir değil mi?"
Bayan kıvırcık saç "Evet canım, ama bana hemen şuan hangisini araştıracağını söylemen gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Matemi | tamamlandı.
Novela JuvenilYüzünü yüzüme yaklaştırdığında işte şimdi nefesini duyuyor ve gözlerindeki sıcaklığı fazlasıyla hissediyordum. Biraz daha yaklaştı ve yanağı yanağıma değdiğinde kulağıma doğru, "Bir okyanus kadar derinsin ve boğulmaktan korkuyorsun." dedi. O sırada...