Selamlar herkese
Sınır: 50 oy 150 yorum
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bölüm sonunda sizi bekliyorum❤
Zor şartlar üzerinde yazıyorum, lütfen desteklerinizi eksik etmeyin.Sizi seviyorum❤
İmkansızlaşmak
Hemen ondan uzaklaşarak ayağa kalktım. Bedenim titriyordu. Ama bu sefer soğuktan değildi. Aksine şuan alevler bütün ruhumu esir almıştı.
"Seni çözemiyorum." dedim sadece, o istifini hiç bozmamış hala otururken. Bakışlarını denize odaklayıp,
"Bende kendimi çözemiyorum." dedi.
Kendini çözememek. Kötüydü, çünkü bu hissiyatı biliyordum. Kumral saçlarını izlerken arada hafif sarıların olduğunu görmüştüm. Saçlarını izlemeyi kesip,
"Artık gitsek mi?" dedim. Ayağa kalktı ve yine yüzüme bile bakmadan arabaya doğru yürüdü. Arkasından öylece bakakalmıştım.
Gerçek anlamda çözemiyordum. On dakika içinde sürekli ruh hali veya bana olan davranışları sürekli değişiyordu. Neydi onu sürekli değiştiren şey? Ben mi hata yapıyordum fark etmeden?
"Ee gelmiyor musun?" Arkasına dönmeden sorduğu soruya karşılık "Hayır. Evim yakın zaten, yürüyeceğim."
"Sen bilirsin. İyi akşamlar o zaman." dediğinde zahmet edip bana dönmüştü. "Sana da." dedim ve eve doğru yürümeye başladım. O ise benim gittiğim yönün tersine gitti.
>-<
[ Bilin bakalım kim tarafından izleniliyorsunuz ;) Neyse devam edin, iyi okumalar sşöxkdlsşs]Kardelen: Nasıl yani bütün bu olayları gerçekten yaşadınız yani öyle mi?!
Asra: Eve gelince yaşadığım günün şokundan uğradım resmen. Çok güzeldi, ama tahmin ettiğim biri değilmiş. Ben daha nazik ve daha samimi davranır diye düşünmüştüm
:(Kardelen: Pardon da daha nasıl davransın? Bence gayette iyi davranmış.
Asra: Çok samimiydi, ve samimi olduğu kadar soğuk. Neden böyleydi bilmiyorum ama bu beni çok rahatsız etti.
Kardelen: Ya çocuğun yapısında var ya da bilmiyorum artık.
@asraksoy @burak.al size bir mesaj göndermek istiyor!
Kardelen'e mesaj yazarken gelen bildirim beni şaşırtmıştı. Çünkü Burak bizim sınıfta ve Barlas'ın en yakın arkadaşıydı. Yazdığı şeyin saçma bir şekilde Barlas hakkında olabilme düşüncesiyle hemen yazdığı mesaja girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Matemi | tamamlandı.
Genç KurguYüzünü yüzüme yaklaştırdığında işte şimdi nefesini duyuyor ve gözlerindeki sıcaklığı fazlasıyla hissediyordum. Biraz daha yaklaştı ve yanağı yanağıma değdiğinde kulağıma doğru, "Bir okyanus kadar derinsin ve boğulmaktan korkuyorsun." dedi. O sırada...