+SEOYEON POV
Sedang aku berjalan di sebuah taman berseorangan, seorang lelaki yang aku kenal menarik perhatian aku.
Segera aku berjalan laju ke arahnya. Lengannya aku tarik ke belakang dan dia menghadap aku.
" Jungkook..."
Tiada sebarang emosi pada wajah lelaki itu. Malah dia menarik kembali tangannya dari pegangan aku.
" Kenapa dengan awak? Sejak dua menjak ni,awak asyik pinggirkan saya dan Jungwoo."
Mendengar kenyataan aku, Jungkook memandang aku dingin.
" Awak tahu tak yang Jungwoo rindukan awak? Sangat? Setiap hari dia tanya mana awak."
" Ada aku kisah? Selama ni aku hanya gunakan kau je. Takkan tak sedar? Dan aku taknak ada contact lagi dengan kau."
Air mata aku menitis. Aku tak salah dengar kan? Tolonglah kata semua ni hanya mimpi atau sebuah gurauan. Jungkook menjeling aku tajam dan meninggalkan aku bersendirian.
" YAH JEON JUNGKOOK!! Senang je awak cakap macam tu lepas dah buat saya jatuh hati pada awak?! Ok kalau itu yang awak minta, fine. Jangan jumpa saya dan Jungwoo lagi."
Jungkook berhenti berjalan tetapi tidak memandang aku. Selepas beberapa ketika baru dia meneruskan langkahnya.
Aku tahu apa yang aku cakap. Dan ye.. aku dah jatuh hati pada lelaki dingin tu. Tentang caring dia, ketawa dia, beku dia, dan cara dia layan aku berbeza dari yang lain. Buatkan aku rasa istimewa.
You make me feel special~
Tak payah nak nyanyi lagu
Tapi aku sedar yang mungkin kami memang tak patut bersama. Lagipun Jungkook merupakan seorang CEO berjaya.. dan aku? Hanya berkerja di sebuah cafe kecil.
Air mata aku lap kasar. Tak patut aku menangis tentang seorang lelaki yang sedemikian rupa.
Dah hampir sebulan aku tak berjumpa Jungkook. Begitu juga Jungwoo. Tapi sepupu Jungkook, Doyum sentiasa ada dengan aku tatkala susah. But still hati aku tak berpihak padanya.
Aku cuba lupakan Jungkook.. aku cuba.
" Seoyeon, kajja aku bawa kau pergi satu tempat menarik? Konfirm kau suka."
" Nak pergi mana pula, Doyum?"
" Ikut je.."
" Jungwoo—"
Tiba-tiba Doyum memegang tangan aku, membuatkan aku terkejut lantas menarik semula tangan aku.
" Kita dua je.."
" Eo? Ok? "
Aku memandangnya suspicious.
Skip
Dah 1 jam aku berada di dalam kereta dengan Doyum, tapi kami masih belum tiba di destinasi yang dituju.
" Doyum, kita nak pergi mana ni? "
Doyum diam dan langsung tak memandang aku. Aku lihat ke arahnya, mengetahui yang dia tersenyum sinis.
Kenapa aku rasa tak sedap hati ni?
Beberapa minit kemudian kereta berhenti dan aku melihat ke luar tingkap. Rumah sape? Tapi yang buat aku seram, rumah tu ada dalam hutan.
" Keluar."
" Doyum,saya nak balik—"
" Aku kata keluar! "
Aku keluar dari kereta dan mengikutnya masuk ke dalam rumah tersebut. Aku taknakkk masuk dalam rumah niiiii!! Aku takut dia buat benda bukan-bukan.
Aku lihat sekeliling. Line clear takde orang. Cuma ada aku dan dia. Aku berhenti berjalan dan perlahan-lahan mengatur langkah untuk berlari keluar.
Hana
Dul
Set!
Aku berlari selaju yang boleh untuk ke luar ke rumah sehinggalah ada tangan yang menarik rambut aku kasar.
" Kau nak lari mana hah?! "
Mata aku dah mengalirkan air mata laju. Dia mengheret aku ke sebuah bilik kosong dan melempar aku ke atas katil.
" Makin lama tunggu makin tak sabar aku! "
Aku bergerak ke belakang apabila mendengar kata-katanya. Terus belakang aku terlanggar kepala katil.
" D-doyum.. apa awak nak buat ni?"
" Aku dah lama bersabar."
Dia merangkak ke arah aku dan on top aku. Aku cuba tolak dia ke belakang tapi disebabkan emosi aku tak menentu, pergerakan aku jadi lemah.
Dalam sekelip mata dia dah membuka baju aku. Aku tak boleh bayangkan apa yang akan terjadi seterusnya. Laju dia mencium leher aku. Tangisan aku menjadi tak keruan.
Hanya satu perkara yang difikirkan aku berulang kali.
" JUNGKOOK!! "
+END SOYEON POV
The Cold Love will be continue...
YOU ARE READING
The Cold Love | jjk
Fanfiction🔖 Kang Seo Yeon,seorang gadis polos yang bertemu dengan seorang lelaki dingin,Jeon Jungkook iaitu CEO Jeon's Holding. Perjumpaan yang telah ditetapkan sebagai permulaan hidup masing-masing. Kelab malam, tempat pertama kali gadis kecil itu menjejakk...