Don't speak, I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me 'cause it hurts, no, no
Don't speak, I know what you're thinking
And I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts
Don't tell me 'cause it hurtsChwilę później..
- A więc? Co Cię tu sprowadza? – Aliszja udaje głupią.
- Dobrze wiesz co. – odpowiada stanowczo Matteo i zatrzymuje się w korytarzu.
- Matteo, proszę Cię. Przecież to i tak skończony temat. – kobieta stara się jakoś wybrnąć.
- Nie wkurwiaj mnie.. – Włoch cedzi każde słowo. – W tym momencie oczekuje od Ciebie wyjaśnień, chce wiedzieć co nagadałaś Izie. Koniec tego bawienia się w kotka i myszkę.
- Nic takiego się przecież nie stało, ta twoja laleczka jest po prostu nadwrażliwa. – drwi Aliszja i wchodzi do salonu.
- Powiesz tak o niej jeszcze raz i pożegnamy się już na stałe. – Matteo idzie za nią. – Więc słucham.. - wygodnie rozsiada się na kanapie.
- Boże, co za dziecinada. Przez jakąś gówniarę, ja muszę się tłumaczyć. – narzeka kobieta.
- Do celu. Nie masz przecież dużo czasu.. – Monteneiro szydzi i wskazuje jej zegarek.
- Brałeś prysznic, zadzwonił telefon, odebrałam. Tyle.. – tłumaczy w skrócie Aliszja.
- Nie rób sobie ze mnie jaj! – wkurza się Matteo.
- Ja jej w sumie nic takiego nie powiedziałam. Poinformowałam grzecznie, że bierzesz prysznic i czy mam coś przekazać. – odpowiada kobieta.
- Japierdole, musisz udawać taką słodką idiotkę? – mężczyzna jest poddenerwowany. – Znam Cię i domyślam się, że na pewno zrobiłaś coś więcej, by ona miała wrażenie, że z Tobą spałem.
- To już nie moja sprawa, jak ona to zrozumiała. – komentuje Aliszja.
- Masz! – mówi do niej Włoch i podaje jej telefon.
- To mój telefon, co Ty robisz?! – dziwi się kobieta.
- Mój numer Iza już zablokowała, a Twojego nie ma. Dzwoń! – nakazuje jej Monteneiro.
- Chyba Cię pojebało.. – Aliszja niedowierza.
- Ani trochę. W tym momencie zadzwonisz do niej i wyjaśnisz jak było. Inaczej w tej chwili rozwiązujemy naszą umowę i możesz pożegnać się z nowymi torebkami od Prady, czy chuj wie skąd. – mężczyzna jest mocno poirytowany.
- No bez jaj. – kobieta jest zadziwiona jego postawą.
- To Twoje ostatnie słowo? – podpuszcza ją Matteo.
- Zapłacisz mi za to.. – odpowiada nadąsana Włoszka i bierze od niego telefon.
***
Warszawa.
Przed 10.
Iza wraca właśnie z zakupów. Powoli zaczyna żyć nowym życiem, zrezygnowała z błogiego lenistwa i wzięła się za siebie. Dziś ma w planach ugotować jakiś dobry obiad dla dziewczyn. Gdy jest już pod drzwiami mieszkania, jej telefon zaczyna dzwonić. Widzi nieznajomy numer i bez namysłu odbiera.
I: Halo?
A: Witaj.. To ja, Aliszja. – po drugiej stronie odzywa się, dobrze jej znany głos.
I: Czego chcesz? – pyta surowo Iza.
A: Posłuchaj mnie. Między mną, a Matteo do niczego nie doszło, nie wiem co wywnioskowałaś z naszej ostatniej rozmowy. Chciałam Ci tylko powiedzieć, że .. – Włoszka nie może dokończyć.
CZYTASZ
W rytmie namiętności, Tom 1 ~ ZAKOŃCZONA
RomanceWschodząca włoska gwiazda - Matteo Monteneiro uważa, że zdobycie kobiety przychodzi mu z niebywałą łatwością. Sądzi tak do momentu, kiedy po jego pierwszym koncercie w Polsce na jego drodze pojawia się tajemnicza brunetka Iza. Dziewczyna w żadnym st...