1.Dönüş

16.8K 664 160
                                    

Not:Hoşgeldiniz
Portakal Çiçeğim hikayesinde Oyunbozan kitabımın iki keyifli karakterinin tutkulu aşkını okuyacaksınız.Henüz okumadıysanız okumaya Oyunbozan'dan başlamanıızı tavsiye ederim.Şimdiden teşekkürler❤️

Betül'ün Anlatımıyla

       Merhaba ben Betül...
       Memleketi İzmirde yaşayan psikolog Betül...
       Annesi ve babasının prenses kızları Betül...
       Üniversiteli kardeşi Barış'ın güzel ablası Betül..
      Çocukluk arkadaşı ve aynı zamanda müstakbel nişanlısı Kerem'in aşkı Betül...
      Sevdiklerini arkasında bırakıp yıllar sonra İzmir'e kaçan Betül...

        Tüm bu sıfatlar iki sene önce ayrılıp bir daha da ayak basmadığım şehre  geri dönerken ne kadar uzak bir bilseniz.Uçağım Ankaraya inmek üzere ve ben zamanım daraldığını hissettikçe daha gergin daha stresli daha  huzursuz oluyorum.İzmirde kendime ailemin yanında kurduğum hayatım her ne kadar bizim Ankara ekibi tarafından sıkıcı olarak tanımlansa da kalbimin çarpıntısına bakılırsa sanırım hala benim için daha tercih edilebilir durumda.

        İzmir benim için Ankarada olan stres yok,mücadele yok ve maalesef  heyecan yok,aşk yok.Nişanlanmak üzere olan bir kadının hayatında aşkın olmadığını söylemesi sizi şaşırtıyor olmalı muhakkak.İnanın başlarda ben de sizin gibi düşünüyordum. Yani yıllar önce...O duyguyu hiç yaşamamışken...İnsan aşık olmadan hayatına kimseyi alamaz diye böyle büyük büyük laflar etmişliğim de vardır hatta.Zaten ne geliyorsa başıma o densiz büyük konuşmalarım yüzünden geliyor.

        Hayat bana ilişkide büyük
aşkların,tutkunun yerini huzur isteğinin de alabileceğini çok acı bir şekilde öğretti.Yani istediğin kadar büyük sev bazen bir türlü olmaz.Karşı taraf da bu fikri kabul etmeni kolaylaştırınca başka bir yol seçersin.Bazen yeni ilişkide aranan denge bazen sakinlik bazen de beklentisiz sevilmek olur.Ben aşkla biten sözde ilişkimin ardından huzuru seçenlerdenim.Kerem benim için tanıdık bir yüz,çocukluk anılarıma figüran olmanın dışında iyi bir dinleyici,huzur veren saygılı bir yol arkadaşı...Her ne kadar Eda ablam onu 'Emekli albay gibi öyle olgun adam mı olur?'diye tanımlada da belki de benim aradığım budur bilemeyiz.Yani siz bilemezsiniz de sanırım ben de bilemem.Ama inanırım.

       Sen buna inanmaya devam etsen iyi olur Betülcüğüm.Zira bakıyorum Ankara semalarına gelir gelmez hemen hayatını sorgulamaya başladın.Sakın kafanın karışmasına izin verme Betül.Sen İzmirde çok mutlusun.Ailenle beraber yaşadığın güzel bir evin var.Baban borçlarından kurtuldu,kardeşin yanınızda üniversiteyi kazandı.Çok sevdiğin işini yine çok sevdiğin iş arkadaşlarınla beraber  harika bir klinikte uzman psikolog olarak yapmaya devam ediyorsun.Altı aydır sevgilin olan çocukluk arkadaşınla nişanlanmak üzeresin ve adam sana her gün seni ne kadar çok sevdiğini söylüyor.Onunda muayenehanesi hemen senin kliniğinin karşısında.Camdan baksan hastasının çekilen dişini bile görürsün.Kerem güven verir,Kerem seni evcilleştirmeye çalışan hayvan terbiyecisi rollerine bürünmez.Kerem seni dinler,saçlarını okşar,sana saygı duyar,seni çocukluğundan beri çok sever.Senin aradığın ve mutlu olduğun hayat bu.Ankara'ya sadece iki günlüğüne geldin.Hafta sonundan sonra alışkını olduğun sakin,huzurlu hayatına geri döneceksin.

           Tabi çok özledim dostlarımı.Sonay'ı,Gökhan'ı,Eda Ablam ve Onur Abimi en çok da minik prensesleri Ela'yı .Mavi gözlü minik cadım resmen annesinin kopyası.O kadar güzel bir bebek ki gören herkes ona anında aşık oluyor.Sanırım insanları aurasıyla etkisi altına alma özelliği de annesinden.Tabi bunları Onur Abim duymasa daha iyi olur çünkü adam karışına deli gibi aşık.Bir de üzerine annesinin kopyası Ela gelince adam iyice delirmiş.Tabi ben buna en son yazın Alaçatıda yaptığımız tatil de şahit olsam da ayrıntıları neredeyse her gün görüntülü konuşma yaptığımız Sonay ile Eda Ablamdan alıyorum.Aslında çok da şaşırmıyorum.Onur Abinin ablamla nasıl uğraşla evlendiğini duysanız emin olun siz de şaşırmazdınız.

           Evet Betülcüğüm iniş anonsu da verildi.Hazır mısın anılarınla yüzleşmeye?O da orada olacakmış.Hazırsın tabi neden hazır olamayacaksın ki değil mi?Hem sen minik Ela'nın doğum günü için geldin sadece.İki gün sonra geri döneceksin.İki senedir yaptınız gibi bu güzel dostlarınla Ankara dışında buluşmalarınıza , beraber planladığınız tatillere devam edeceksiniz.Daha iki ay önce Alaçatıda beraberdiniz.Hem sen özlersin İzmir'i,Kerem'i de özlersin.Tabi erkek arkadaşın değil mi özlersin.
          Özlerim tabi..

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız lütfen🍊

Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin