54.Ne Oluyor?

2K 312 90
                                    


-Ne oluyor  lan?

              Abimin Tatar ramazan gibi girdiği mevzudan Betül ile biz sevgilisiyle babasına basılmış ergenler gibi korkuyla uzaklaştık.Öyle bir kükredi ki benim patronu olduğum altını çiziyorum müsaadenizle kendi öz mekanında herkesin meraklı gözleri bizi buldu.Allah Allah ortamı genelde Betül'le kavga ederken yaratırdık ama...Abim ne oluyor lan diye yakalardı her defasında bize şimdiki gibi.Bizdeki de nasıl bir enerji ise sadece sarıldık yine aynı etkiyi yarattık.Bizim bir suçumuz yok esasında bu seferki evrenin piçliği ha bir de Ela cadısının babasını görünce gaza gelip daha da çığlığı basması...Daha az önce bunun için ben çok akıllı, çok masum dedim .Küçük şeytan azıcık ezildin arada ,iki saniyeydi ya sadece...Ne olmuş yani?Amcanım ben senin.Ben zaten hep erkek olsun istemiştim .Ama işte bu küçük cadı oldu.Yeğenimizdir dedik, kendisi de bir Karlı dedik ,kucağımızı açtık yaptığına bak.Erkek bir yeğenim olsa böyle mi olurdu şimdi?Belki amcasının şu halini görüp çoktan;

-Amcacığım buralar bana emanet sen al yengemi gidin takılın.Erkek adamsın biz de halden anlarız yani.Buraları da düşünme babamlar gelince ben sana haber çakarım falan diye dile gelmişti.

                Bizimki anca cırlayıp harlasın babasını.Bir daha çizgi film izletirim ben sana telefonumda minik şeytan,gör sen...

-Ezdiniz çocuğumu.Ver lan kızımı bana öküz herif.

                  Kucağımdaki Ela babasına kollarını uzatırken hıçkırıklarını da arttırdı.Lan sıpa baban gözünün önünde amcana 38 yerinden bıçaklasa bu kadar etkilenmezdin değil mi?
Anası kılıklı.

-Abartma Onurcuğum abartma.Sanki kızını bilmiyorsun ya.Sus kız sen de cadı ne olmuş sanki baban hep böyle sıkıştırmıyor mu seni?

                   Abimin çevirdiği  tiyatroyu Eda ile ben gözlerimizi devirerek izledik bir süre.Turuncu çiçeğim Betül ise abimin korkusundan oturdu sandalyesine pısıp kaldı yazık.Sanırım biraz da onu rahatlatmak için eda tam zamanında girdi lafa;

-Neyse çocuklar abiniz biraz gergin belliki.Size bir süprizimiz vardı bizim aslında.Onur babamlarla konuştu bugün.Betül ve seninle alakalı yani Ömerciğim.Babam ile halam bu hafta sonu için kız isteme uygun mu diye sordular.Betül sen annenlerle konuş canımın içi.Eğer uygunlarsa Emine Hala anneni aramak istiyor.

-Nasıl?Bu hafta sonu mu?Gerçekten mi?Uygunlardır değil mi Betül?Hafta sonuna yani.Ne işleri olacak ki?Kesin müsaitlerdir değil mi turuncum?Eda bak şakaysa çok üzülürüm.

                  Soruyu sorarken bir yandan da gözlerim ciddi olup olmadığını anlamak için eda ile abimin arasında gidip geliyordu.Eda aynı tatlı gülümsemesiyle evet anlamında kafasını sallarken Onur Karlı tüm mendeburluğunu takınmış ve yaygaracı kızıyla ilgileniyordu.Herifin zerre umrunda değildim yani.Şu an 'Abi ben amansız bir hastalığa yakalandım.Bugün yarın  geberip giderim herhalde 'desem.'Ne yapayım sen de kızımı ağlatmasaymışsın o zaman' diye cevap verir.

                    Sevincimi eda ile Betül'e sarılarak paylaşırken hadi seni de annem doğurdu sonuçta sen de abisin diye düşünüp onur karlı ya da sarılayım dedim.Kızı 'ıhhhhh'dedi ve var olduğunu düşündüğüm tek öz amcasını ittirdi.Küçük şeytan...Ardınada da bastı yine çığlığı huysuz.Ben ne oluyor ya diyemeden eda babasının kucağındamızle dayan Ela'yı almak için abime doğru uzandı.

-Senin uykun gelmiş belli anneciğim gel bakayım sen.Huysuz prenses seni dedi.

                Ela babasına daha çok su sokulup sesini yükseltince abim panikleyip;

-Tamam kalsın ben de yeni susmuştu eda ya diye söylendi.

-Sana şımarıyor zaten Onur.Ver çocuğu uykusu var.dedi.Abim ise;

-Şımarıyor mu?İki saat ağladı görmedin mi ,Eda nasıl annesin sen?diyerek kendi bacağına sıktı...Cami duvarına işedi...Ve bilimum hayatının kalanını kötürüm geçirse daha mutlu olma ihtimali olan o lanet cümleyi kurmuş oldu.

              Sıçtın Onur Karlı.Böyle bir salaklığı sadece ben yapabilirim zannediyordum ama...Bu defa bombayı abim patlattı.Çok şaşkınım.Ve biraz da korkuyorum.Biraz mı?Hayır.Hayvan gibi korkuyorum.İnşallah Eda benim kocasının kardeşi olduğumu unutur.Allahım ne olur unutsun.

              Siz de hissettiniz mi? Bir anda zaman durdu.Dünya önce kendi sonra da güneşin etrafında dönmeyi bıraktı sanki.Eda'nın nefes sesleri dışında tüm sesler sustu.Kıyamet bu gündür arkadaşlar...

Yıldıza dokunup bölümü oylamayı unutmayınız efenim lütfen🌻

Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin