47.Onur-Ömer

2K 321 51
                                    


-Abiciğim kız ağladı telefonda diyorum ya.'Bir aydır İzmir'de iş başvurusu yapmadığım yer kalmadı.Doğru düzgün dönen olmadı.Görüşmeye çağıranlar da biz sizi ararız deyip dönderdiler' diyor.

-Eee?Biz bunları biliyoruz zaten oğlum hatta sen daha iyi biliyorsun.Ne şimdi bu halin?

-Betül'ü yine üzüyorum abi.Daha dün söz verdim ona bir daha ağlatmayacağım dedim.

-Ne yaptın,ne yaptın?Söz mü verdin?

-Evet söz verdim.

-Ulan it.Siz sevgili mi oldunuz yoksa?

-Üzereyiz diyelim.

-Diyelim?Madem bunu diyebilecektik niye o kadar oyunun içine soktun lan bizi?Ben on gün karımla ayrı yattım sığır.Senin bu işin yüzünden.

-Nasıl?Eda biliyor deme!

-Yok..Hayır...Tabii ki bilmiyor ama işte bir şeyler karıştırdığımdan şüphelendi biraz.

-Birazı on günse...Planı öğrenirse boşar seni Eda ,demedi deme Onur Karlı.

-Hııı.Kına yakarsın sen de it herif.

-Abi ,o değil de şu adamlar arasın artık Betül'ü.Kız hepten kapatacak kendini .Ödüm kopuyor benimle de arayı bozacak diye.

-Hazır mı diyorsun?

-Hazır hazır.Yani bence.

-Oooo senceyse olmaz o iş.

-Abiiii!

-Tamam lan ararım birazdan buradaki kliniğin sahibini.Gökhan'dan ne haber sen onu söyle.Sonay'la durum ne?

-Vallahi orası çok karışık abi.Sonay'la devam ama limoniler hala.Yani yan yana çok az gördüm.Biz bile seninle daha çok görüşüyoruz hesap et.

-Maalesef!

-Hahaha!Abi olduğunuz kadar şakacısınız da.Neyse,elinde sürekli telefon biriyle görüşüyor Gökhan.Sordum avukatmış.

-Ne alaka lan avukat?Bir sorun mu var?

-Yok yok sakin ol.Annesiyle alakalı durumlar varmış.Annesi o adamla kaçtıktan sonra Almanya'ya yerleşmiş.Adam ölmüş.Şimdi kadın bakımevinde kalıyormuş.Gökhan'a da evini devredecekmiş bir de son bir kez görmeye çalışıyormuş sanırım öyle bir şey işte.Avukat da kadının avukatı oluyor.Türkiye'ye gelecekmiş.Gökhan da oyalıyor görüşmek istemiyorum diyor.Reddi miras yapacakmış zaten evi de.Onun evrak işleri işte.

-Anladım.Peki annesini görmeyi hiç mi düşünmüyor?

-Yok.Ama avukat daha çok onun için geliyor bence.

-İkna yani?

-Aynen.

-Hayırlısı... O zaman şu Almanyadaki fabrikanın lojistik işiyle görüşmeye Gökhan'ı gönderelim.Hem biraz vicdan azabını azaltmış olalım.Bakarsın gitmişken görmek ister annesini de.

-İyi düşündün vallahi Onur Karlı.

-Her zaman.Tamam bittiyse derdin defol git hadi.İşim gücüm var.

-Bugün arıyorlar ama Betül'ü değil mi?

-Bakacağız hadi hadi..

Ömer'i postalayıp koltuğuma kurulunca önce Betül'ün üniversiteden de eski bir hocası olan arkadaşımı aradım.Kendisi bizim klinikle ve Betül ile ayrı ayrı aracılığımızı yapacak sağolsun.Görüşme için randevulaştık akşam için de Vedat Abi'nin kebapçısında yer ayırdım.Sonrasında ise Eda'yı arayıp rapor vermem gerekiyor tabi.

-Alo?Onurcuğum?

-Yavrum.Nasılsın?

-İyiyim kitapçıdayım her zamanki gibi iş güç hayatım.Sen nasılsın?

-İyiyim güzelim ben de.Akşama yemekte yokum onu haber vereyim dedim.

-Hayırdır sevgilim?İş yemeği mi?

-Yok Betül'ün üniversiteden bir hocasıyla görüşeceğiz.Bir de Betül'e iş teklifinde bulunacak kliniğin sahibi olacak.

-Ayyyy sonunda.

-Sonunda?Ömer'den daha heveslisiniz maşallah Eda Hanım?

-Seviniyorum nesi var?

-Yok nesi olacak da..Ben perişan olan on günüme yanıyorum.

-Hakettininiz Onur Bey.

-Siz öyle diyorsanız Eda Hanım.

-Öyle diyorum.

-Prensesi uyutursun değil mi ben gelene kadar?On günlük bir alacağım var da.

-Uyuturum her halde.

-Uyut.

-Görüşürüz.

-Görüşeceğiz.

       Sevgili Okurlarım Merhaba🤎
Arayı daha fazla açmadan bir bölüm yüklemek istedim.Konuyu toparlamak adına daha çok diyalog ağırlıklı bir bölüm yazdım.Umarım keyifle okumuşsunuzdurse.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Bolca Sevgiler😘

Portakal Çiçeği (TAMAMLANDI)-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin